Troleibusus Vilniuje norima pakeisti kita transporto rūšimi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2011-08-03 15:35
jau "matau" kaip tramvajus rieda is antakalbio i stoti ir savo vaizduoteje kiek balankstyciau jo vagonus jie niekaip neisisuka i gedimino prospekta ir is jo,o ir triuksmo butu nemazai. geriau jau nukirptu troleibusu laidus ir isridentu dviaukscius autobusus i gatves.
Kestutis 2011-08-03 18:29
nesakau, kad tinka visur, bet daugumoje vietu tikrai geriau uz tramvaju.
mobilunkas 2011-08-03 20:36
jei keliai neplates tai kamsciu nemazes, vadinasi reikia kurti papildomus kelius- metro per brangu, tai galbut kuriam kazka panasaus i metro? tunelius kurie tiesiogiai sujungia kelias miesto vietas- i viena kalna tunelis ilenda, kitame kalne islenda, ir tegu vazineja automobiliai, labai nores -ateity gales paverst metro, nenores- liks keliai automobiliam. kokius nors papildomus kelius virs upiu. tramvaju padaryt manau isvis be rysio. jeigu esamus kelius imsim skirstyt kad ta juosta vaziuoja tik autobusai, kita tik greitosios, trecia tik seimo nariai, tai keliu pralaidumas bus labai mazas, kelias turi but kuo universalesnis, neskistant kad kokia nors eismo juosa skirta tik tam tikram eismui- visuomeniniam, ar tramvajui ar dar nezinia kam. beto keliu pralaidumas gali zymiai isaugt, jei reikiamose kelio vietose butu irengtos mazos aiksteles auto stovejimui, kad zmones nestatytu masinu pirmoj eismo juostoj ir eitu i istaigas, namus ir pan. kartais prie sviesoforo uztektu padaryt papildoma eismo juosta 20 m ilgio sukimui ir sankryza taptu bekamste. geriau sprest problemas mazesnem lesom, nei investuojant milziniskas ir negaunant pakankamos naudos
Karvė 2011-08-03 21:12
Kam griauti pakankamai gerai veikiančią troleibusų sistemą, kuri dar ir, kaip dabar populiaru, ekologiška? Juk galima tramvajų vystyti greta. Matyt bėda ta, kad nesumažinus troleibusų ir autobusų skaičiaus, greičiausiai nepavyks bent iki minimumo pripildyti tų tramvajų. Kažkaip pastaruoju metu visi Zuoko pranešimai viešojo transporto klausimais yra nelogiški, neturi jokių argumentų ir man atrodo paprasčiausias populizmas ir matomai lobizmas. Man jo tie pasisakymai atrodo kaip Ostapo Benderio apie Naujuosius Vasiukus arba vienas Simpsonų epizodas apie monorailą. Kitaip tariant žmonių maustymas. Reikėjo paklausti Zuoko iš karto, kiek siūlo jam kokia nors tramvajų rangovų/gamintojų įmonė už šitą propagandą.
Donatas1 2011-08-06 21:26
Aš už metro, yra įrodyta, kad metro gali atsipirkti ir nedideliuose miestuose kaip Vilnius. Vilnius ir jo mikrorajonai labai išsimėtęs.