Seimo narių siūlymas pradėti metro statybas Vilniuje suglumino A.Zuoką

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2013-01-16 17:20
Ką tu tuo pasieksi? Autobusas riedės 5%-15% greičiau (atšaukus tą tavo įstatymą)? Autobusu juosta bus tuščia, o bendras pralaidumas sumažės. Prašom daryk analizę, kreipkis į transporto skyrių, bet manau tavo pastangos būtų bevaisės. Kokie ten ekspertai bedirbtų, manau pas juos patirties ir žinių daugiau. Bet rankų tau tikrai nesiūlau nuleist. Būtų labai smagu paskaityt straipsnį kaip sprendžiamos miesto problemos žmonių iniciatyva!!!!!!!! PS: Aš visai būčiau už troleibusų kontaktinio tinklo plėtima, neesu transporto ekspertas bet kažkaip laikausi nuomonės, jog troleibusas yra geriau nei autobusas, bent jau juodo debesies neišpūs pravažiuodamas
vvv2 2013-01-16 17:23
mch0lic 2013-01-16 17:31
Aš tai manau jie čia nusitaikė į ES paramą butent infrastruktūros gerinimui, ne kažkokiom pensijom ar mokslui. Tas paraiškas man rodos reik teikt iki 2014 nes ten tą kraniuką paskui užsuka ) Čia manau esminė priežastis "kodėl dabar". Paskaitymui: http://vilniausmetro.lt/files/File/Metr ... 2013-1.pdf
Sinupretas 2013-01-16 18:25
pritariu mch0lic. Jei valstybės indėlis bus kokie 20-30% tai būtų gera investicija. Tiem kas abejoja ar mokėtų 5lt už važiavimą galima pasiulyt automobiliu piko metu pervažiuoti VISĄ Vilnių skersai, pasiskaičiuoti laiką, sudegintą kurą, bei sugadintus nervus ir pamatysit, kad važiuodami metro atvažiuotumet greičiau, pigiau ir linksmesni p.s. negyvenu Vilniuje, bet piko metu, blogom oro sąlygom, savo automobiliu važiuot DVI VALANDAS nuo vieno Vilniaus galo iki kito yra tikra nesąmonė
immortallt 2013-01-16 18:39
Paskaiciuokim paprastai. Vilniuje yra tarkim net milijonas gyventoju (su visais priemiesciais ir uzmiesciais). Net puse ju kasdien naudosis metro ir per diena perves net 365 milijonus zmoniu (way way way too optimistic). Projektas +- kainuotu 4mlrd, kad isvystyti kazkoki tinkla (tikrai net 50% tu jau numatytu, kad naudosis nebus patogu juo vazinet, nes niekur neves, kur reikes). Ir tai atsipirkimas, neskaiciuojant visu kintamuju kastu 10 metu. O dar primeskim palukanas, darbuotojus bei kad geriausiu atveju per diena pasinaudos 20% populiacijos - atsipirkimas 30-40 metu. Gal investuojam pirma i tai, kas svarbiau ? Susitvarkom energetika, svietima, pritraukiam pirma imoniu, kurios kazka gamina, o ne kaip studentas, tik ka baiges universiteta ir gaunantis algos net visa 1,500 pasiimam iskart koki bmw 5 is salono, kai galetume investuoti toliau i savo zinias, gebejimus ir galu gale atsidejus juodai dienai. Metro negeneruoja praktiskai jokio BVP naudingo saliai, nes mes nei turim plieno, nei technologijas.
Simplicity 2013-01-16 21:15
Tai čia tik urvus išraust, o kur dar pats išlaikymas... Traukiniai, apsauga, įrengimai su visom komunikacijos priemonėm ir ryšių linijom. Čia milžiniški pinigai. Jei jau žiūrėt į ateitį, tai geriau jau kosmodromą Šiauliuose statyt per pusę su NATO. Būtų daug ambicingesnis projektas. Aplink Šiaulius daug nedirbamos žemės, tad būtų kur saugiai kosminį laužą numest. Na, o jei be ironijos, tai valstybės pareiga yra rūpintis visų regionų gyventojais, o ne vien tik į Vilnių viską kišt. Truputį negražiai gaunasi, kai savivaldybės uždirbti pinigai keliauja į Vilnių, o ten visiems paskirsto po lygiai. Prastai dirbančioms savivaldybėms tai tik į naudą, o gerai pasirodžiusioms— bausmė. Ant popieriaus lyg ir savivalda, o realiai ta pati CCCP, tik vietoj Maskvos pinigus Vilnius skirsto. , šiek tiek sunku su tavim diskutuoti, nes Afrikoj su viešuoju transportu tikrai problemos. Va, pavažiuotum tu į Vakarų Europos pusę, tai pamatytum tokių dalykų. Pvz., automobiliai stovi kamštyje, o A juosta lekia autobusai ir taksi automobiliai normaliu leistinu greičiu. Londone tik labai turtingas arba beprotis gali sau leisti po miestą automobiliu maltis. Osle irgi panaši situacija, tik ten daugiau žmonių viešąjį transportą derina su dviračiu— iššoka iš tramvajaus, nuskenuoja bilietą ir pasiėmę dviratį nuvažiuoja. Vakarų Europoje net oro uostų skrydžiai su viešojo transporto tvarkaraščiais suderinti, o ne taip kaip Lietuvoj, kur vakare parskridęs turi imti taksi ar kviestis, kad kas parvežtų. Taip turi būti tvarkomas ūkis, o ne kaip senais gerais tarybiniais laikas — nesvarbu kaip, svarbu kad tik važiuoja. Nežiūrima kaip pasiskirstę žmonių srautai, o žiūrima į tvarkaraštį ir važiuojama kas 20 minučių, nepaisant to 07:30 ar 21:50. Apie lengvuosius automobilius A juostoj paminėjau tik dėl to, kad tokio absurdiško įstatymo reikia dar gerokai paieškot. Gal ir gražu ant popieriaus, bet realiai neveiks. Toj pačioj Klaipėdoj per pamainą kokie 5 ekipažai tepatruliuoja, tai negi manot jog jie stovės ir kiekvieną su tamsintais langais stabdys, kad pažiūrėtų ar tikrai jie ten keturiese važiuoja. Kas tada rimtais darbais užsiims jei su nesąmonėm žaisim? Paminėsit mano žodį, kai viskas baigsis tuo jog A juosta važinės visi kas nori ir kamščiuose dus ne tik lengvieji automobiliai, bet ir viešasis transportas. Turėsim dar didesnį chaosą keliuose.
Enjoysilence 2013-01-16 22:23
Politikas teigė savo kailiu patiriantis, ką reiškia dabartinė Vilniaus transporto sistema.... Nei jis važinės tuo metro, nei jam reikia to... Bandymas sulaukti kažkokių užtarėjų? Klausimas ar reikia to metro... Kažkaip labai abejoju, jog atsipirktų eksploatacijos kaštai, jau nekalbant apie statybų kainą... Galbūt viena kita linija, jungianti problemiškiausius rajonus transporto atžvilgiu, su galimybe pratęsti. Tikrai ne daugiau.
mch0lic 2013-01-16 23:58
Pats turi suprast, kad, kaip ir orandžiniai dviračiai, taip ir šitas KET pakeitimas paremtas žmonių sąmojingumu. Nežinau, gal reikėtų baudų kaip Singapūre auklėjimui, arba priverstinės emigracijos kokiem 5 metam, kad išsijotų tuos nachališkus mūsų bruožus. Beje įstatymas neįpareigoja šiandien ir dabar statyt metro ir kurt metropoliteną, tai tik teisinė bazė, todėl net ir priėmus šį įstatymą niekas jum metro per naktį nepastatys. Teisinė bazė visgi yra gerai! PS: priešintis projektui, nežinant detalių tikra nėra labai išmintinga.
immortallt 2013-01-17 02:20
mch0lic, ijunk savo ironijos filtra. Simplicity kai kur ironizavo, o tu uz rimta piniga priemei. "sąmojingumas → sąmojingas: Žingsnio nežengs mūsų denioniškis, nenusakęs savo žygio tokiuo sąmojingumu, jos ir tau taps įdomus tasai menkas žingsnelis. Kalbos sąmojingùmas." Tu turbut turejai omeny samoningumas. Nebuciau paminejes, bet jau ne pirma karta pastebiu, kad maisomi sitie zodziai (nepamenu ar pries tai irgi buvo tavo komentarai). Zuokas daug zyzia, daug pinigu tasko ir dar daugiau nori istaskyti... Metro net Osle nelabai atsiperka, bent jau kiek mums pasakojo, kol mokiaus tenais. Kodel jie ta metro isirenge ? Nes is naftos tiek plustelejo babkiu, kad nezinojo ka su tais pinigais veikti. Deja, mes tokiu pinigu srautu stebuklingu neturim.
kestutisz 2013-01-17 08:11
Labai paprasta - esant metro būtų proga dar labiau prispausti asmeninių transporto priemonių savininkus, sugrūdant juos į požemius ar tuos pačius troleibusus (na kiek gi ten gycenančių Santariškėse palyginus su visais kitais mikrorajonais). Ir trafikas sumažėja - su tarnybiniu transportu važinėti iškart lengviau
Xdmin 2013-01-17 10:36
O man atrodo nieko cia nebus. Tiesiog, kazkas pasiulo statyti metro. Reikia isanalizuoti ar apsimokes. Analizavimo kastu taip elngvai nepamatuosi, todel dalis nueina kazkur. Kazkam tai apsimokejo. Kitais metais vel pasiulo tramvaju, darom ta pati. Ir su VAE tas pats. Po keliu metu vel analizuosim tas pacias idejas, juk bus pasikeitusios kuro, zaliavu kainos, zmoniu skaicius galbut pasikeis, yra ka analizuoti...