Ko nereikia Vilniuje – tramvajaus ar metro?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

faktas 2013-06-24 11:56
DVIRAČIŲ TAKŲ REIKIA!!!
kionig 2013-06-24 11:58
Jau vemt verčia visi tie tramvajai ir metro. Užlopykit Vilniaus savivaldybės skolas visų pirma.
dzo 2013-06-24 12:04
" Tačiau kodėl piko valandomis negalima populiariausiais maršrutais paleisti daugiau greitųjų autobusų? Kol kas ginčijamasi dėl lėšų, ne dėl idėjų" - metro ar tramvajui pinigu butu, o va papildomiems autobusams jau nebe...
Benediktas 2013-06-24 12:31
Jei turėčiau daug pinigų, tai padovanočiau metro, dar išlaikymui skirčiau kokius 5mlrd - nežinau, kokiam laiko tarpui to užtektų, bet tikrai visi būtų patenkinti šia trasporto rūšimi.
O_O 2013-06-24 12:51
Povandeninių laivų bazė neprošal būtų
immortallt 2013-06-24 14:20
Patogu - taip Greita - taip Problema - mažokas gyventojų tankis ir neatsiperkančios investicijos. Oslas yra panašaus dydžio, kaip Vilnius. Jie metro turi tik dėl vienintelės priežasties - nafta.
Liootas 2013-06-24 14:37
Tramvajus? Kaip jis padėtų? Na, pavyzdžiui, trasa Santariškės-Stotis. Tik labai mažoje atkarpoje Jeruzalės g. ir Kalvarijų g. iki Baltupių yra žalioji juosta, kurios vietoje galima įrengti tramvajaus linijas. Ir tai, tektų platinti kelią (kai nėra KUR platinti). O kur tramvajų dėti atkarpoje nuo Pramogų arenos iki Stoties? Be to, stotelių įrengimas, taigi, prie jų atsirastų pėsčiųjų perėjų, automobiliams tektų stoviniuoti prie kiekvienos perėjos, kai keleiviai eis per gatvę įlipti į tramvajų ir pan. Tramvajus nieko nepadėtų, tik užgriozdintų Vilniaus gatves dar labiau! Metro - baisingai brangu ir minusai tie, kad vilniečių nedaug ir tie išsimėtę didelėje teritorijoje. Bet bent jau metro neužkimštų gatvių. Tai greita ir patogu... Nors jei būtų mažai keleivių, tuomet metro rečiau važinėtų, o tada kokia nauda iš metro, kai jis į valandą 2-3 kartus važiuos? Žodžiu, ir metro Vilniui nėra geriausias variantas (nors vis vien jam labiau prijaučiu nei tramvajui). Sprendimas? Metro-tramvajus, lol. Hibridas. Užsienyje daug kur yra tokia transporto rūšis. Priemiesčiuose ir miegamuosiuose rajonuose važiuoja ant žemės, o centre „palenda“ po žeme. Manau, tai būtų geriausias variantas - ir patogu, ir ne per brangu. (:
fraktalas 2013-06-24 16:11
Baikit svaikti žmonės per mažai Vilniuje liaudies tokiom transporto priemonėm, Eilinį syki pinigus išplaus o atsiperkamumo nebus ir uzdarys viską po keliarių metų. Bent jau milijoną gyventojų reikėtų pasiekti tada būtų galima kalbėti apie rimtu darbus.
HDi 2013-06-24 17:27
Atominės mums nereikia Skalūnų dujų nereikia Railway Baltica ir kažkaip sunkiai juda Papildomos transporto rūšies nereikia Ir šiaip visoki nauji projektai tik pinigų švaistymas ir grobstymas. O yra kokių nors projektų kurių mums reikia ir nebūtų pasipriešinimo daugumos? Norim gerai gyvent, daug uždirbt, bet va investuoti į ateitį ir įžvelgt pliusų tai nenorim... Nesakau, kad visi mano paminėti projektai naudingi, bet kaip tik apie juos pradedama, taip negatyvūs komentarai
Sloth 2013-06-24 17:47
http://leolenox.wordpress.com/2013/06/2 ... #more-5313 Straipsnelis į temą.
Creatium 2013-06-24 18:43
Juokingiausia su visa šita Vilniaus viešojo transporto tema yra tai, kad žmonės patys sau prieštarauja. Prieš 5 metus kalbos apie tai, koks prastas Vilniaus VT buvo tokios didelės, kad negalėjai gatve praeiti neišgirdęs nusiskundimų. Kai reformos prasidėjo - staiga visiems senoji tvarka tapo labai miela, gera ir atsiperkančia. Tas pats dabar yra ir su transporto priemonėmis. Kai važinėja kiaurais dugnais troleibusai - visiems blogai. Vos jie nurašomi ir nuperkami dujiniai autobusai - jau visi pasigedo senųjų troleibusų ir pyksta kodėl naikinama tokia nuostabi rūšis.
Arns 2013-06-24 19:51
Creatium, nepagalvojai kad žmonės matydami apie kokias sumas eina kalbos skaičiuoja mūsiškai, kad paremontavus esamus dar pragyvensim bei palauksim tikrai sotesnių laikų? Aš visai nematau viešojo transporto problemos, kurios neišspręstu atnaujinta technika bei realus pasidomėjimas kokiu dažnumu viešasis transportas turėtu važiuoti, jog žmonių srautas netaptu silkėmis statinėje.
mykolas 2013-06-24 20:00
Ir dar kaip reikia. Dviratis yra prieinamiausia ir energetiškai efektyviausia, o mieste piko valandom, netgi greičiausia transporto priemonė. Dviračių infrastruktūros plėtra Lietuvos miestuose turėtų būti prioritetinė. Bet ten kur reikalas sukasi apie valstybinius pinigus, apie sveiką protą galima pamiršt. Be to iš dviratininko menkas vartotojas.
Creatium 2013-06-25 00:25
Na, mano postas nebuvo skirtas vienareikšmiškai pritarti tramvajui arba metro. Tiesiog norėjau atkreipti dėmesį į esamą situaciją ir nuolatinę žmonių reakciją, kai kas nors pradedama daryti.
faktas 2013-06-25 00:29
Na yra svajonės ir yra logika. Tuo labiau, kad yra ir labai pigių alternatyvų, pvz., dviračių takai arba esamo transporto modernizavimas. Tiek metro, tiek tramvajai bus nekonkurencingi, nuostolingi ir realiai taps finansiniu inkaru.
Talkatif 2013-06-25 00:34
„Metro sąjūdžio“ duomenimis, esamas keleivių srautas intensyviausioje planuojamo maršruto atkarpoje siekia 20,6 tūkst. keleivių centro kryptimi per parą. Prognozuojama, kad ateityje jis galėtų siekti 26,8 tūkst. žmonių per parą. Vidutinė vienos metro linijos apkrova per parą pasaulyje siekia apie 36 tūkst. keleivių, taigi trūksta visai nedaug." Taigi "visai nedaug" šiame straipsnyje yra nuo beveik pusės iki trečdalio :D
EdvasP 2013-06-25 08:05
Kaip pasipila lietuvaičių nuomonės, net nesinori skaityti komentarų. Aišku, neiškenčiau, bet pamačiau ko tikėjausi. Taigi matai, dabar kam to reikia ir t.t. Apskritai, žmonės, ar jums ko nors reikia? Man atrodo nieko jums nereikia, tik neduok pavalgyt, duok pabėdavot. Kitaip negaliu suprast. Vilniečiams tokia tvarka bloga, nauja - vėl bloga. Tramvajus - negerai, metro - išvis pinigų švaistymas. Tai gal balionais visus skraidint po 50ct, kad visi patenkinti būtų?
Domas1 2013-06-25 08:26
Metro ar trambajis mano nuomone visiska nesamone, del to kad: padides mieste triuksmas, zinoma tarsa sumazes jei visiskai nebevaziuos tais marsrutais autobusai, be to automobiliais tikrai bus nepatogu tomis gatvemis vaziuoti, jei netikit nuvaziuokit kad ir Latvijos Riga, pamatysit per kokius begius reiks vaziuoti automobiliu :] Dar viena didziule manau problema bus jog daug bus eismo ivykiu, o labiausiai kokius puse metu ar daugiau kentes pestieji nes i tramvaju ilipti reikia tiesiai listi po ratais vaziuojanciam automobiliui, vaikams nuo to tikrai bus ne saugiau. Verciau paleidzia tuos elektro autobusus greiciau tai manau visais atvejais geriau: tyliau rieda, naudoja tik elektros energija - netersia miesto, miesto ivaizdis ir t.t. O del bilietu kainos tai kad ir kokia transporto priemone megins igyvendinti vistiek miestieciams nebus pigiau ja vaziuoti, todel pigiausia arba eiti pestute arba vaziuoti dviraciu :]
Talkatif 2013-06-25 09:20
Metro, žiūrint į ateitį po dešimtmečių bei darant maršrutus iš Panevėžio bei Kauno, tikrai perspektyvus projektas. Juk daug kas dirba iš tų miestų Vilniuje. Jei turėtų galimybę metro linijomis greitai pasiekti savo darbo vietą, tikrai nesidusintų su savo auto. O tramvajus tai eilinis Zuoko projektėlis pinigams nusiurbti.
Arthuras 2013-06-25 09:49
O kuo troleibusai netinka su nedideliu akumuliatoriumi?