Savivaldybė: mašinos stovės spūstyse, o autobusai – ne

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

obuglas 2013-07-01 11:35
Kaip suprantu savivaldybės klerkai nuo liepos 1 d. į darbus važinėja su visuomeniniu transporto, gerb. Zuokas matyt atskrenda su Air Lithuanica?
immortallt 2013-07-01 11:43
Idėja gal ir gera, bet su išpildymu klaustukas dar...
Aklas 2013-07-01 11:51
Gal kas zinot kur visas planas? Kokios dar gatves bus pertvarkytos sios reformos?
manciukaz 2013-07-01 11:58
gera idėja, nepulkime smerkti, jei nepavyks visada galima gryžti prie senuju, kas nedirba tie neklysta, sveikinu
Creatium 2013-07-01 12:07
Straipsnis pavėluotai jau. Reforma nuo šiandien jau įgyvendinta. Gatvės praplatintos kur reikia, subraižytos naujos A juostos. Atsiliepimai: http://verslas.delfi.lt/transportas/vil ... d=61746237
immortallt 2013-07-01 12:15
Tikrai ne vasarą vertinti sistemos veikimą. O kas dėl greitumo, tikiuosi, dar įveiks greičiau, nes kai kurie, neva greitieji, važiuoja taip pat, kaip ir anksčiau buvę maršrutai.
Sljder 2013-07-01 12:34
VVT reformos tikrai reikėjo, bet A juostų nepraplatinus gatvių - niekaip negaliu toleruoti (pvz., Ozo - Kareivių kur ir taip būdavo nemaži kamščiai).
Adom 2013-07-01 12:36
Na nesutikčiau, kad važiuoja taip pat, greitis pasijautė - greitieji stoja kas antroje/trečioje stotelėje, važiuoja didesniu greičiu - likau labai patenkintas, kelionė į darbą sutrumpėjo per pus važiuojant 1G autobusu.
fraktalas 2013-07-01 12:50
Tas nuo 80 metu amziaus nemokamai tai skamba kaip "isdivalke" is senyvo amziaus zmoniu, bent nuo 70 padarytu.
salemas5 2013-07-01 12:51
tai cia ir yra tame kampas, kad zmones is savo masinu pereitu i viesaji transporta. Cia du zuikiai vienu suviu nusaunami. 1. su savo masina netersi aplinkos Co2 ir kitais chemikalais 2. maziau pinigu isleidi degalams.
FtBall 2013-07-01 13:08
O kurie labai norės savu transportu važinėt, galės dar 3 žmonės įsisodint ir lėks greičiau už autobusus. Seni žmonės ir taip pilnas kojines pinigų turi. Manau nauda didesnė ne dėl to, kad nemokamai, o kad nereikės jokio bilieto atžymėt.
immortallt 2013-07-01 15:25
Na aš niekur nevažiavau dar, tik pasižiūrėjau laiką. Jei ne piko metu - tai ženkliai greičiau važiuoja, net su mašina taip greit nenuvarysi, bet Vilniuje, ne piko metas yra iki 7 ryto ir po 7 vakaro... Vidury dienos laikas MAN, būtent man labiausiai reikalingas tas pats liko su greituoju.
Arthuras 2013-07-01 15:42
Aukščiausio laipsnio idiotizmas. Atiminėti juostas iš automobilių vairuotojų yra nesąžininga ir neteisinga. Kaip visada, norima padaryti "taip, kaip Vakaruose", bet daroma lietuviškais metodais. Pačiam dar neteko pasivėžint viešuoju, bus įdomu išmėgint. Mano nuomone, kai kur per daug optimistiškai sudaryti tvarkaraščiai. Bet čia jau bus matyt, kai išmėginsiu.
Creatium 2013-07-01 15:51
O ar sąžininga, kai VT keleivis turi sėdėti automobilistų sudarytuose kamščiuose?
Arthuras 2013-07-01 16:43
Kamščius sudaro visos transporto priemonės - ir viešasis transportas, ir asmeniniai automobiliai. Kartais didesnė problema būna autobusas kelyje, nei 6 mašinos važiuojančios viena kitai iš paskos. Žiūrint iš kitos pusės, tai asmeninių automobilių turėtojai moka žiauriai, žiauriai didelius mokesčius - beveik pusę kuro kainos sudaro mokesčiai. Netiesiogine prasme, tie pinigai keliauja į kelių tiesimą ir taisymą. Ir dar drįstama atimti juostas ir taip problemiškuose keliuose(su piktdžiugesiu teigiant, kad va dabar tai visi tikrai perlips į VT...). Gaila, labai gaila, kad lietuviai yra per ramūs žmonės. O tai tose vietose, kuriose susidarys kamščiai dėl tokio sprendimo, būtų galima rengti akcijas.
Creatium 2013-07-01 17:00
Deja, tačiau kamščiai susidaro tik dėl asmeninių automobilių. Tą puikiai įrodo ir kamščiai tose vietose, kur VT nevažiuoja. Mokesčius sumoka, patys tais keliais ir naudojasi. Ar ne taip? Jeigu būtų tiesiamos atskiros VT juostos, tai juk ne iš bilietėlių gautų pajamų būtų tiesiamos. Kitaip tariant, nutieskime porą A juostų, nepastatykime reikalingo viaduko kur nors mieste (reikalingo automobiliams).
Arthuras 2013-07-01 17:20
Jeigu nesugebame (neužtenka pinigų ar pan.) padaryti taip, kaip turi būti padaryta - nedarom išvis. Atimti automobilių juostą vidury miesto (kad ir Kalvarijų g.), kur ir taip tik dvi varganos juostos ir dažni kamščiai - idiotiškas sprendimas. Tokia logika besivadovaujant būkime dar "modernesni" - išvis uždrauskim važiuoti mieste automobiliais. Tada juk išvis, būtų pasiekti puikūs rezultatai - visi žmonės viešajame transporte... Visiškai apgailėtinas sprendimas. Žiūrima į Vakarus ir bandoma pritempti iki ten esančios situacijos. Bet neatsižvelgiama į tas priežastis, kodėl žmonės ten naudojasi viešuoju - greitis, pigumas, patogumas.
immortallt 2013-07-01 17:26
Jo, autobusas veža iki 50-100 žmonių, tai vietoje jo būtų ne 5 mašinos, o kaip minimum turint omeny Lietuvą 40-50! Tikrai viešasis transportas sukelia kamščius... Toliau, autobusai irgi moka tą patį akcizą, o žmonės pirkdami bilietėlius sumoka už visas išlaidas. Tik kad čia efektyvumas naudojimo ženkliai didesnis... Bet geriau pablevyzgot, nei pripažinti, kad VT efektyvumu stipriai lenkia asmeninį transportą. Žmonės turi persėsti ant viešojo transporto, ir ne tik pensininkai ar moksleiviai ir studentai. Anksčiau ar vėliau tai turės įvykti, nes kitaip visai užsikiš miestas. O autobusų juostomis gali važiuoti, tik susirask dar 3 keleivius. Ai... tu vienas visad važinėji...
Arthuras 2013-07-01 17:44
Niekas ir netvirtina, jog automobiliai sukelia mažiau kamščių, nei VT. Be abejo, yra atvirkščiai. Tačiau VT taip pat prie jų prisideda - nereikia neigti akivaizdaus dalyko. Kitas dalykas yra tai, kad ne piko autobusai važiuoja taip pat pustuščiai, kaip ir automobiliai. Bent jau iki šiol tai būdavo dažna situacija. Kas liečia mokesčius... Taip, viešasis transportas yra efektyviau visumoje, nes sudeginama mažiau kuro. Bet taip pat sumokama GEROKAI mažiau akcizų ir kitų mokesčių, už kuriuos, netiesiogiai kaip jau ir sakiau yra tiesiami ir taisomi keliai. Jei visi staiga atsikratytų automobilių biudžete būtų didžiulis deficitas. Realiai, Vilnius niekada neužsikiš, nebent įvyks demografinis sprogimas ir ryškiai padidės gyventojų skaičius. Ko tikrai, tikrai nenusimato artimiausioje ateityje. Realiai, jei miestas nėra remontuojamas tai ir kamščiai pasitaiko nedideli tik tam tikrose vietose. Tuos kelioliką milijonų, kuriuos ištratino paklodami ant gana lygios gatvės naują asfaltą ir keičiant bortukus, kur "valdžia važinės" galėjo išleisti vietomis praplatinant kelius tose vietose, kur atėmė juostas iš asmeninio transporto. Ir problema būtų išspręsta - visiems gerai. Bet toks jausmas, kad piktybiškai bandoma prastinti sąlygas važiuoti automobiliu...
Creatium 2013-07-01 17:57
Vilniuje papildomai įrengta 14 km A juostų. 8 km iš jų buvo įrengti platinant gatves. Daugelyje pasaulio miestų einama link didesnių mokesčių, kainų automobiliams, didesnių nuolaidų viešajam transportui. Tas pats pradėta pagaliau daryti ir Vilniuje.