Geriausias 2022 m. el. paspirtukas? „Xiaomi“ ekosistemos kompanija sukūrė šedevrą: iki 65km, unikalus sulankstymas ir OMG kokybė - tai tikras miesto Land Cruiseris (Video, Foto, „NAVEE N65“ apžvalga) ()
„NAVEE N65“ - „Xiaomi“ ekosistemos kompanijos elektrinis paspirtukas. 500W galia, vienu įkrovimu iki 65km, unikalus sulankstymo mechanizmas, aukščiausia pagaminimo kokybė ir nerealus važiavimo malonumas. Bent taip teigia gamintojas ir eilė apžvalgininkų. O kaip gi yra iš tiesų? Po detalių bandymų turiu daug ką papasakoti apie šį „žvėrį“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Puiki kaina!
|
„NAVEE N65“ el. paspirtukas |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Visus mokesčius sutvarko Geekmaxi
|
„NAVEE N65“
|
„NAVEE N65“ pristatymas, pakuotės turinys
Pradėkime nuo to, kad nors interneto platybėse yra įvairios informacijos, tačiau „NAVEE N65“ iš tiesų yra „Xiaomi“ ekosistemos kompanijos produktas.
Iš pradžių jį buvo gali užsisakyti sutelktinio finansavimo platformoje, kur „NAVEE N65“ susilaukė didžiulio dėmesio, o nuo šių metų pradžios jį galima įsigyti ir įprastose elektronikos parduotuvėse.
Lietuvoje, tiesa, labai sunku rasti, kas pardavinėtų „NAVEE N65“ el. paspirtukus, o jei ir turi savo pasiūloje, tai prašo nuo 650 eurų.
Tačiau tai menkas trukdys, kai jį galima įsigyti Geekmaxi parduotuvėje. Ir gera kaina, ir greitas bei saugus pristatymas iš EU sandėlio, ir 1-erių metų garantija.
Man „NAVEE N65“ atkeliavo vos per keletą darbo dienų. Kurjeris jį pristatė tiesiai prie namo durų.
Pakuotėje „NAVEE N65“ supakuotas ypatingai kokybiškai. Ir čia randu įkroviklį, įkrovimo laidą su EU kištuku, įrankius, informaciją dėl APP bei naudojimosi instrukciją (anglų, vokiečių, prancūzų, lenkų, italų ir ispanų kalbomis).
„NAVEE N65“ pagaminimo kokybė ir įdomiausios savybės
Smagioji dalis yra ta, kad „NAVEE N65“ tereikia išsipakuoti ir jau galima iškart keliauti į lauką išbandyti. Žinoma, verta prieš tai patikrinti, ar visi varžtai prisukti pakankamai tvirtai, bet nieko nereikia surinkinėti, kaip su kitais paspirtukais.
Ir „NAVEE N65“ atrodo fantastiškai. Kokybe dvelkia jau nuo pat pirmo žvilgsnio.
Kaip gi nereikia surinkti „NAVEE N65“, kur paslaptis?
Čia prieiname vieną įdomiausių „NAVEE N65“ savybių - jo unikalų sulankstymo mechanizmą.
Žemiau pateiktose nuotraukose galite matyti, kaip tai atrodo, ir turiu pripažinti, kad tai yra kažkas tokio, ką garantuotai pradės kopijuoti bei savo paspirtukuose įdiegti kiti gamintojai.
„NAVEE N65“ ypatingai kompaktiškai sulankstomas. Štai ir jo vairas, atpalaidavus fiksatorių, pasukamas 90 laipsnių kampu, ir iškart vėl užfiksuojamas.
Strypo apačioje irgi yra analogiškas fiksatorius, su kuriuo atpalaiduojamas arba užfiksuojamas pats strypas. Itin patogus ir lengvai valdomas dalykas.
Pats sulankstymo mechanizmas ypatingai tvirtas ir kokybiškas. Neturiu jokių priekaištų, viskas padaryti maksimaliai kokybiškai. Jokių plastikinių detalių. Metalas, ir kokybiškas metalas.
Nulenktas vairas fiksuojamas prie galinio rato purvasaugio. Net ir tas fiksatorius yra metalinis. Tad kokybė, kokybė, kokybė.
Štai šitaip atrodo sulankstytas „NAVEE N65“ el. paspirtukas (nuotraukos žemiau).
Ir iškart galite matyti tokio sulankstymo sprendimo privalumus. „NAVEE N65“ tampa maksimaliai kompaktiškas. Net nėra ką lyginti su tradiciniais el. paspirtukais, kurių vairas kyšo ir po sulankstymo.
„NAVEE N65“ čia yra išskirtinis rinkoje ir tampa idealus tiems, kurie namuose turi mažai vietos. Puikus vežti automobilio bagažinėje, darbo vietoje „paslėpti“ po darbo stalu ir t.t. Vieni pliusai.
Beje, gamintojas tvirtina, kad šis sulankstymo mechanizmas atitinka EN17128 standartą.
Kalbant apie parametrus, tai sulankstytas yra 1210 x 205 x 460mm. Vos 20,5 cm pločio. Išlankstytas yra 1190 x 510 x 1220mm.
Paspirtukas sveria 23,5kg. Ne pats lengviausias, tačiau metalo korpusas, galingas variklis ir talpi baterija ir turi sudaryti tą svorį.
„NAVEE N65“ vairas tvirtas, su guma dengtomis rankenomis. Patogu ir užtikrinta paspirtuką valdyti dėvint pirštines.
Yra priekinis LED žibintas su atšvaitu. Žibintas gana standartinis.
Dešinėje vairo pusėje yra puikaus jautrumo akceleratoriaus rankenėlė, įjungimo/išjungimo ir režimų keitimo mygtukai. Su jais taip pat aktyvuojamos šviesos ir keli kiti ekrane rodomi parametrai.
Kairėje vairo pusėje stabdžių rankenėlė: aktyvuoja diskinį ir E-ABS stabdžius vienu metu. Čia yra ir garsinis signalas.
LED ekranas kokybiškas, informatyvus. Rodomas greitis, nuvažiuotas bendras atstumas, kelionės atstumas, baterijos įtampa ir talpa, pasirinktas režimas.
Dar pagreitėjimo ir stabdymo metu ekrano šonuose atsiranda papildoma informacija, kaip stipriai yra atliekami šie veiksmai. Pradeda šviesti papildomi indikatoriai.
Tuo pačiu poruojant el. paspirtuką su APP atsiranda ir Bluetooth indikatorius. Aktyvavus Kruizo režimą, taip pat atsiranda apie tai informuojantis indikatorius.
Ekranas geras, nors ir ryškioje dienos šviesoje informacija nėra matoma taip gerai, kaip pavėsyje, ar tamsoje.
„NAVEE N65“ pagaminimo kokybė yra aukščiausios klasės. Korpusas pilnai metalinis ir ypatingai tvirtas.
Gamintojas teigia, kad „NAVEE N65“ gali atlaikyti iki 120 kg apkrovas, bet manau, kad čia pasikuklinta, ir paspirtukas laisvai gali vežti ir iki 150 kg svorį.
Stovėjimo aikštelė dar vienas didžiulis pliusas. Jos korpusas yra magnio lydinio, o viršus dengtas grublėta guma. Tvirtas ir stabilus stovėjimas. O ir pati aikštelė yra didelė.
Ilgis jos yra apie 55 cm, o plotis apie 17 cm. Pilnai užtenka vietos mano atveju. Mano batų dydis yra 43.
Baterijos įkrovimo jungtis yra viršutinėje stovėjimo aikštelės pusėje. Paslėpta po 2 dangteliais, tad esu ramus, kad jos pilnai apsaugos jungtį nuo drėgmės.
Beje, „NAVEE N65“ atitinka IPX4 standartą, tad yra atsparus vandeniui. Jis nebijo ir netikėtai užklupusio lietaus.
„NAVEE N65“ ant šonų turi papildomus atšvaitus, o gale raudonai šviečiantį žibintą. Tradiciškai, jis mirksi stabdymo metu.
Galiniame rate yra diskinis stabdis. Priekiniame stabdymas vyksta elektros varikliu. Abu stabdžiai dirba puikiai. Kai maksimalus 25km/h greitis:
- stabdymas tuščia eiga, nespaudžiant stabdžių rankenėlės, apie 35-40 metrų;
- maksimaliai nuspausti stabdžiai - apie 4-5 metrai.
Tik rekomenduoju taip nedaryti, nes inercija yra ganėtinai didelė ir galima versti per galvą.
Priekiniame rate turime 500W galios bešepetėlinį variklį. Labai galingą variklį ir dirbantį itin sklandžiai ir tyliai.
Čia verta pažymėti, kad „NAVEE N65“ palaiko ir kinetinės energijos regeneravimo sprendimą. Tai reiškia, kad stabdymo metu yra įkraunama baterija. Šaunus dalykas.
Kalbant apie bateriją, tai „NAVEE N65“ turi 48V 12.5A bateriją, kurios energijos žadama, kad užteks nuvažiuoti nuo 30 km iki 65 km. Kaip yra iš tiesų, kiek vėliau.
Baterijos įkrovimas nuo 0 iki 100 proc. užtrunka apie 6-7 val.
„NAVEE N65“ ratai irgi verti atskiro žodžio. 10 colių dydžio pneumatinės pripučiamos padangos. Su giliu protektoriumi. Ir plačios - 3 colių (7,62 cm). Puikūs ratai. Labai geras sukibimas ir su šlapiomis dangomis. Važiavimas maksimaliai saugus, patogus ir minkštas.
„Go NAVEE“ programėlė - ką ji siūlo?
„NAVEE N65“ palaiko programėlę. Tereikia nuskaityti QR kodą, atsisiųsti ir įsidiegti APP. Poravimas su paspirtuku paprastas ir greitas.
O ir pati programėlė yra patogi su keliomis įdomiomis savybėmis.
Pagrindiniame APP lange bazinė informacija ir įdomiausia yra „Lock“ funkcija. Ją aktyvavus, nepavyks su paspirtuku važiuoti. Čia tarsi tokia paspirtuko apsauga, kad kiti, pavyzdžiui bendradarbiai, Jums nežinant, su juo nežaistų.
Norint paspirtuką atrakinti, reikia suvesti slaptažodį. APP pirmą kartą suteikia standartinį slaptažodį, o paskui jį galima susigalvoti patiems.
Taip pat APP galima pasižiūrėti baterijos informaciją, atlikti bendrą paspirtuko patikrą, kas irgi pravers - jei atsiras kažkoks nesklandumas ir nežinosite, kas nutiko. APP suteiks pirminę informaciją, kur pradėti ieškoti.
APP galima keisti greičio matavimo vienetus ir svarbiausia: aktyvuoti energijos regeneravimo sistemą - kai stabdymo metu įkraunama baterija, bei Kruizo režimą. Abu šiuos dalykus iškart ir aktyvavau.
Bateriją papildomai įkrauti visada gerai. O Kruizo režimas, ilgesnėse kelionėse, yra BŪTINAS dalykas.
Beje, Kruizinį greitį galima fiksuoti norimoje padėtyje. Tai yra, palaikote akceleratoriaus rankenėlę nulenkę tiek, kad būtų apie 4-5 sek. išlaikomas, tarkime, 17km/h greitis, ir aktyvuojamas Kruizas tokiame greityje.
Asmeniniai „NAVEE N65“ bandymo įspūdžiai
„NAVEE N65“ bandymai man suteikė itin daug smagių akimirkų. Puikus elektrinis paspirtukas. Tikras miesto Land Cruiseris. Štai keletas svarbiausių momentų.
Pastebėjimas: mano ūgis yra apie 184cm, svoris su visa apranga ir kuprine ant pečių apie 90kg, batų dydis 43. Tai yra svarbu konteksto vardan, kai kalbėsiu apie sekančius aspektus.
Įdomus įsibėgėjimas. Nuspaudus akceleratoriaus rankenėlę iki galo, 25km/h greičio, pirmas porą sekundžių įsibėgėjimas yra nuosaikus, iki kokių 12km/h greičio, o paskui trauka iškart padidėja ir bendrai per maždaug 6 sek. pasiekia tuos 25km/h greitį.
Čia dar grįžtant prie greičių. Turime 4 greičių režimus: 6km/h; 15km/h; 20km/h; 25km/h.
Apie maksimalų greitį yra įdomių dalykų. Europai skirtas „NAVEE N65“ yra apribotas iki 25km/h, o štai JAV rinkai jau gali išvystyti 32km/h. Tikėtina, kad taip gamintojas padarė specialiai, nes daugelyje EU šalių yra el. paspirtukų greičių apribojimai. Kai kuriose ir iki 20km/h.
Deja, bet gamintojas tvirtina, kad patiems padidinti to greičio galimybės NĖRA.
Kiek gaila, nes 500W galios variklis akivaizdžiai leidžia suprasti, kad laisvai galėtų suteikti tą 32km/h greitį. Bet yra kaip yra. Ir 25km/h yra daugeliui daugiau nei pakankamai.
Beje, tvirtinama, kad „NAVEE N65“ galios užtenka įveikti iki 25% įkalnes. Išbandyta. Garantuoju, kad įveikia. Ir netgi labai nesunkiai. Jei su mano svoriu įkopia į Kaune esantį „Savanorių kalną“ , tai jau daugiau komentarų ir nereikia.
„NAVEE N65“ yra praktiškai tobulas. Na, beveik.
Pagrindiniu minusu įvardinčiau jo stovėjimo aikštelės aukštį. Pati aikštelė pagaminta ir suprojektuota nepriekaištingai, tik ji galėtų būti kiek aukščiau.
Buitiniai matavimai rodo, kad jos pagrindas nuo žemės yra maždaug 7 cm. Kitų el. paspirtukų įprastai tas tarpas būna apie 10-12cm.
Tad čia yra ir pliusų, ir minusų. Žemiau esanti aikštelė leidžia važiavimo metu jaustis dar stabiliau ir užtikrinčiau. Tačiau atitinkamai reikia vengti aukštų kelkraščių, didesnių duobių, šaknimis išvagotu miško keliuku jau nepavažinėsi.
„NAVEE N65“ yra miesto elektrinis paspirtukas ir skirtas važinėtis lygiais keliais.
P.S. stovėjimo aikštelės dugnas dengtas metalo plokšte. Kelis kartus bumbtelėjau į statesnius kelkraščius ir nieko - atlaikė. Jei būtų plastikas, iškart skiltų. Tad kad visur metalas - akivaizdus pliusas.
O kaip gi tie 65km vienu įkrovimu?
Gamintojas teigia, kad tokį greitį galima pasiekti, bet žinoma, tik esant idealioms važiavimo sąlygoms, kontroliuojamam greičiui, važiuojančio svoriui iki 75kg ir t.t.
Gamintojas tvirtina, kad atsižvelgiant į visus faktorius, vienu įkrovimu su „NAVEE N65“ galima nuvažiuoti nuo 30 iki 65km. Ir jis yra teisus.
Aš su pilnai įkrautu „NAVEE N65“, jį testuodamas iki maksimumo, važinėdamas įvairiais keliais, įkalnėmis, sugebėjau vienu įkrovimu nuvažiuoti 35km. Sakyčiau, kad puikus rezultatas. Ir atitinka gamintojo deklaruojamus skaičius.
Jei sveriate mažiau nei 90kg ir važiuosite išskirtinai lygiais keliais bei mažesniu greičiu, tai tas nuvažiuojamas atstumas bus dar didesnis.
Galutinis verdiktas
Žinote, anglakalbiai tokiose situacijose turi labai gerą išsireiškimą: „shut up and take my money“. „NAVEE N65“ atveju jis tinka idealiai.
Pagaminimo kokybė - 10 balų.
Surinkimo kokybė - 10 balų.
Galia ir techniniai parametrai - 10 balų.
Išvaizda ir važiavimo malonumas - 10 balų.
Net ir tie mano paminėti minusai nublanksta prieš bendrą įspūdį. „NAVEE N65“ rekomenduoju. Labai rekomenduoju. Nepriekaištingas miesto elektrinis paspirtukas.