Šaudyklės "PlanetSide 2" kūrėjai nurodė silpniausią Playstation 4 vietą (2)

2014-11-27

MMO šaudyklė PlanetSide 2 asmeniniuose kompiuteriuose debiutavo prieš porą metų. Tuomet žaidimas sulaukė daugybės palankių atsiliepimų. Dabar projektas perkeliamas į Playstation 4, siekiama 1080p/60fps raiškos ir grafikos kokybės, kaip asmeniniuose kompiuteriuose, tik ne viskas taip paprasta.

Sony Online Entertainment atstovai pažymi, kad PlanetSide 2 perkėlimas turi savų keblumų, nes Playstation 4 galimybes riboja netgi ne vaizdo plokštė, o centrinis procesorius.

Žaidimo kūrybinis direktorius Matt Higby pareiškė, jog nepaisant nuolatinio Planetside 2 tobulinimo proceso ir įvairių optimizacijų, didžiausiu galvos skausmu tapo nepakankama naujos kartos konsolės CPU sparta.

Vaizdo plokštės pilnai užtenka reikiamo paveiksliuko atvaizdavimui – grafika yra tikrai aukštame lygyje. O štai procesorius kartais nesusitvarko su animacija, daugybės žaidėjų ir objektų ekranu sekimu bei atnaujinimu, kiekvieno personažo atkuriamo garso apdorojimu. Dėl viso to krenta kadrų per sekundę skaičius.

„Kaip taisyklė, kai mes susidurdavome su žemų FPS lygiu, kalbama apie CPU, o ne GPU problemą. Būtent šio žaidimo aspekto optimizacija mes šiandien aktyviai užsiimame. Mes siekiame, kad CPU susidorotų su reikiamomis užduotimis, ir žaidimas konsolėje PS4 būtų atkuriamas su tolygiu ir nuolatiniu kadrų per sekundę skaičiumi“ , – teigė Matt Higby.

„Šiuo metu žaidimas atkuriamas 1080p raiška. Mes ir toliau orientuojamės į 60 FPS dažnį. Mes bandome pasiekti stabilaus kadrų dažnio. Taigi jei mes ir nuspręsime apsistoti ties 30 FPS, tai bus lygiai 30 FPS, ne mažiau. Tačiau dabar mes aktyviai dirbame prie optimizavimo.“

PlanetSide 2 debiutas konsolėje Playstation 4, anot neoficialių šaltinių, turėtų įvykti dar šiais metais. Tiesa, atsižvelgiant į aukščiau išsakytus kūrėjų žodžius, tikėtina, kad projekto pasirodymas gali būti nukeltas.

Aut. teisės: Faceit.lt

(12)
(7)
(5)

Komentarai (2)