„Audi“ paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai neištvėrė: Elonas ja vadina „puikia“, o „Nissan“ iškart pateikė savo versiją – „kad jau visi tokie mieli... mėgaukitės“ (Video) ()

2019-06-11

Automobilių gamintojai nėra linkę investuoti į elektrinių automobilių reklamą, tačiau pagaliau „Nissan“ ir „Audi“ parodė kitokį požiūrį.

„Sierra Club“ ir „Northeast States for Coordinated Air Use Management (NESCAUM)“ kasmet atlieka įdomų tyrimą ir paskutinysis parodė, jog automobilių gamintojai deda gerokai mažiau pastangų parduoti elektromobilius, palyginus su tradiciniais automobiliais.

Gamintojai išleidžia žymiai daugiau pinigų, reklamuodami tradicinius automobilius, o apie elektromobilių naudą visuomenė gauna per mažai informacijos.

Ir tai yra problema. Kaip parodė tyrimas, „žinių stoka vis dar yra stebėtinai didelė ir tai yra pagrindinė elektromobilių plėtros problema“.

Žinoma, situacija keičiasi. Vis daugiau žmonių suvokia elektromobilių naudą, gamintojai pasiūlo vis daugiau elektromobilių modelių ir konkurencija auga. Gamintojai pradeda rimčiau žvelgti į šį segmentą ir atitinkamai kovoti dėl pirkėjų dėmesio.

Panašu, kad „Audi“ su savuoju elektriniu „e-tron“ SUV yra rimtai nusiteikusi užkariauti pirkėjų širdis:

Reikia pripažinti, kad „Audi e-tron“ reklama padaryta labai kokybiškai ir pats Elonas Muskas ją įvardijo, kaip „puikia“.

Toks „Audi“ žingsnis išprovokavo ir „Nissan“ kompaniją. Ji teigė, jog planavo naująją „Nissan Leaf“ elektromobilio reklamą paleisti vėliau, bet, „kad šį rytą visi tokie mieli... mėgaukitės.“

Well, we weren’t going to launch this until next week, but since everyone is playing so nice this morning… @Audi ... Enjoy! pic.twitter.com/O7M4HCX5V6

— Nissan (@NissanUSA) May 25, 2019

Tokios reklamos duos naudos ilguoju laikotarpiu. Vis daugiau žmonių sužinos apie tokias transporto priemones ir jų suteikiamus privalumus. Ir tai ką dabar matome iš „Audi“ ir „Nissan“ yra tik pradžia. Kitais metais sulauksime dar daugiau elektromobilių, tad konkurencija tik aštrės ir reikės panaudoti dar daugiau priemonių, norint prisivilioti pirkėjus.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas

(54)
(14)
(40)

Komentarai ()