Užkimštą pervažą Kaune pakeitė tuneliai - paaiškino, kodėl jie net keturi (0)

2019-11-22

Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, tikimasi, kad vairuotojai galės pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.

Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, tikimasi, kad vairuotojai galės pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.

Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai. 

Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T. Masiulio bei R. Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. 

Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių mažinimo. 

„Situacija Petrašiūnuose iš esmės pagerės užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą.   

Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Bus nauja jungtis

Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. 

Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.

Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.

„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius.

Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius patvirtino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. 

Pastatė keturis tunelius

Specialistų teigimu, transporto eismą pakišus po bėgiais, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.

Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. 

„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius.

Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius patvirtino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. 

Pastatė keturis tunelius

Specialistų teigimu, transporto eismą pakišus po bėgiais, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.

Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. 

Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai. 

Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T. Masiulio bei R. Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. 

Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių mažinimo. 

„Situacija Petrašiūnuose iš esmės pagerės užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą.   

Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Bus nauja jungtis

Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. 

Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.

Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.

Aut. teisės: Lrytas.lt

(42)
(6)
(36)

Komentarai (0)