Į Europą atkeliaus visiškai negirdėtas „Volkswagen“ elektromobilis „ID Crozz GTX“ – pasirodžiusi nauja informacija iškėlė dar daugiau klausimų (Video) (12)

2020-02-04

Iki šiol yra gana gerai žinoma, kad „Volkswagen ID Crozz“ bus pirmasis kompanijos elektrinis ir visais keturiais ratais varomas krosoveris, kurio pagrindinė rinka bus JAV. „ID Crozz“ elektromobilio specifikacijos yra grįstos 2017-aisiais Kinijoje pristatyta koncepcine versija. Tačiau „Autocar“ praneša, kad „ID Crozz“ turės ir kitą, ypatingą „GTX“ versiją. Tad dabar turbūt visi galvoja kuo gi pasižymės „GTX“.

Pasirodžiusi informacija apie visais keturiais varomą „GTX“ modelį kelia naujų klausimų ir pagrindinis jų yra: kuo gi „GTX“ skirsis nuo įprastos „ID Crozz“ versijos?

„Volkswagen“ kol kas išsamesnių komentarų nedalina ir greičiausiai viską detaliai sužinosime šių metų balandžio mėn., kai Niujorke vyksiančioje automobilių parodoje ir bus pristatytas „ID Crozz“ elektromobilis.

Taip pat galima gana drąsiai teigti, kad šioje automobilių parodoje išvysime ir „GTX“ versiją. Taip pat prie standartinės „ID Crozz“ krosoverio versijos, kuri dar vadinama ir „ID 4“, prisijungs ir kupė versija – „ID 5“.

Pasak „Autocar“, „X“ raidė „GTX“ pavadinime reiškia visus varančius ratus. Taip pat galima numanyti, kad į našumą orientuotas elektromobilis turės du elektros variklius – po vieną ant kiekvienos ašies.

Tačiau lieka neaišku ar standartiniuose „ID Crozz“ modeliuose, neturinčiuose „GTX“ ženkliuko, taip pat bus du elektros varikliai ir visų varančių ratų sistema. Apie ką iš esmės iki šiol buvo kalbama. Ir, ar „GTX“ versija bus dar galingesnė už „ID Crozz“, turinčią 300 arklio galių.

Iki šiol yra tik žinoma, kad elektromobilio baterijų kompleksas bus ganėtinai kompaktiškas – 83 kWh. Atsižvelgiant į transporto priemonių, turinčių panašius baterijų kompleksus, įveikiamą atstumą, dideliu našumu pasižyminti „ID Crozz“ versija galėtų vienu įkrovimu nuvažiuoti maždaug 400 km.

„VW“ patvirtino, kad „GTX“ modelis bus pardavinėjamas Europoje, bet ne JAV. Kitaip tariant, Amerikoje matysime „ID Crozz“ modelį, o Europoje „ID Crozz GTX“. Taip pat galime tikėtis, kad elektromobiliai turės skirtingo dydžio baterijų kompleksus.

Praėjusių metų lapkritį „VW America“ generalinis direktorius Scottas Keoghas pareiškė, kad pritaikius 7 500 JAV dolerių federalinę mokesčių lengvatą, standartinė „ID Crozz“ versija kainuos mažiausiai 30 000 dolerių (apie 27 000 eurų).

Tad galima įtarti, jog masiškai JAV pardavinėjamų „ID Crozz“ elektromobilių kaina prasidės nuo 40 000 JAV dolerių (apie 36 000 eurų), o galingesnės versijos bus dar brangesnės.

„VW“ tikisi, kad „ID Crozz“ elektromobiliai bus pradėti pardavinėti šių metų pabaigoje ir per pirmuosius dvejus metus bus kasmet parduodama po 50 000 – 75 000 „ID Crozz“ elektromobilių vienetų.

Reikia pripažinti, kad elektrinių krosoverių rinkoje darosi ankšta ir jei „VW“ nori pakonkuruoti su „Mustang Mach-E“ ir „Tesla Model Y“ bei prisivilioti automobilių pirkėjus, jie turės pasiūlyti dar geresnes specifikacijas bei kainas.

Kalbant apie „ID Crozz“ ir jo „GTX“ versiją, tai per ateinančius mėnesius tikriausiai dar išgirsime daugybę įvairių spekuliacijų ir tik laikas parodys ar šie „VW“ elektromobiliai yra verti dėmesio bei galės konkuruoti su kitų kompanijų elektromobiliais. Bet kuriuo atveju, čia laimėtojai yra daugiau nei akivaizdūs – elektromobilių pirkėjai.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas

(44)
(12)
(32)

Komentarai (12)