Geros žinios dažnai keliaujantiems lėktuvais - genialus sprendimas pagerino „Dash 8“ rankinio bagažo skyrių ()

2020-03-02

„De Havilland Canada Dash 8-400“ - tai regioninis turbopropelerinis dvimotoris lėktuvas, kokiu ir jūs tikriausiai esate skridę. Kadaise jį gamino „de Havilland Canada“ kompanija (1983-1992 m.), vėliau šį tipą gerokai patobulino „Bombardier“ (1992-2019 m.), o dabar jį gamina kitose rankose atgimusi „De Havilland Canada“. Pastaroji kompanija, beje, neseniai sugalvojo, kaip išspręsti vieną nemalonią „Dash 8“ problemą.

„Dash 8“ yra skirtas trumpiems skrydžiams. Tai yra palyginti nedidelis lėktuvas - šiuo metu gaminamoje 8-400 versijoje susėda iki 90 keleivių. Keliautojai šiuos lėktuvus dažnai pravardžiuoja skraidančiais autobusais, mat salono konfigūracija yra labai panaši. Tik vienos lagaminams ir krepšiams nėra daug.

„Flybe“, daugiausiai „Dash 8“ naudojančios oro linijos, į saloną leidžia įsinešti tik į 55 x 35 x 20 cm išmatavimus telpančius krepšius. „QantasLink“ saviškiams keleiviams taiko panašius reikalavimus - į „Dash 8“ galima neštis tik 56 x 36 x 23 cm dydžio lagaminus. Ir panašius apribojimus taiko daugelis šiuos lėktuvus naudojančių oro linijų.

Iš tikrųjų, tai nėra tokia didelė problema. „Dash 8“ bagažo skyriai virš sėdynių yra tiesiog mažesni nei kituose lėktuvuose. Su laiku jie didėjo, tačiau vis dar yra kiek per maži. Taigi, didesnius lagaminus tenka kelti į bagažo skyrių, o tai šiek tiek apsunkina pasiruošimą skrydžiui.

Tačiau naujieji programos savininkai surado paprastai elegantišką sprendimą. „Dash 8“ nuo šiol gaus naujos konstrukcijos rankinio bagažo skyrius, kurių išmatavimai bus labiau pritaikyti šiuolaikiniams lagaminams. Geriausia tai, kad šie skyriai labiausiai pasikeis savo forma - jie neišsiplės taip, kad imtų trukdyti judėti salone. Štai kaip tai atrodo:

„Nordic Aviation Capital“ bus pirmoji bendrovė, gausianti patobulintus „Dash 8“. Kompanijos atstovai teigia, kad tai - mažas, bet ženklus patobulinimas, mat keleiviai galės greičiau įsitaisyti savo vietose. Tai pagerins laipinimo/išlaipinimo laiką.

Keleiviams, žinoma, irgi bus patogiau. Regioniniais lėktuvais dažnai skraidoma su persėdimais. Tai yra, iš toli atskridę žmonės su savo dideliais lagaminais galės greičiau perlipti į „Dash 8“. Manoma, kad „Bombardier“ programą pardavė ne tik dėl kritusių pardavimų, bet ir dėl to, kad „Dash 8“ reikalavo investicijų, kad būtų pagerintas orlaivio efektyvumas. Panašu, kad naujieji savininkai nori dar labiau pagerinti ir taip keleivių pamėgtą lėktuvą.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(1)
(8)
(-7)

Komentarai ()