BMW pristatė naują markės logotipą - ar pastebėsite skirtumą? (Video) (2)

2020-03-03

Nors Ženevos automobilių paroda ir neįvyko, gamintojai jai ruošėsi, todėl dabar pabiro gausybė naujų modelių. Štai „BMW Concept i4“ yra naujas elektromobilis, kuris iš tikrųjų žengs į rinką. Apie jį kol kas žinome ne tiek ir daug, tačiau kartu su juo pristatytas ir naujas BMW logotipas.

BMW logotipas yra lengvai atpažįstamas. Tai - juodas apskritimas su raidėmis BMW ir į ketvirčius padalintu skrituliu viduryje. Mėlyna ir balta spalvos yra pasiskolintos iš Bavarijos logotipo. BMW šį logotipą naudoja nuo 1917 metų. Tai - modifikuotas „Rapp Motorenwerke“ kompanijos simbolis. Daug kas spėlioja, kad šiame logotipe matomas besisukantis propeleris, tačiau šis paaiškinimas sugalvotas tik 1929 metais - gerokai vėliau nei logotipas buvo sukurtas.

Žinoma, kaip ir visų ilgą istoriją turinčių markių simboliai, BMW logotipas su laiku šiek tiek keitėsi. Tiesa, nežymiai. Kadaise auksinės raidės tapo baltomis, mėlyna tapo ryškesnė. Štai kaip atrodo BMW logotipo evoliucija.

Visai neseniai „Volkswagen“ pasikeitė savo logotipą. Jis neteko 3D efekto ir tapo labiau plokščias. Dabar tą patį daro ir BMW. Kartu su „BMW Concept i4“ pristatytas naujas supaprastintas logotipas, kuris geriau tinka skaitmeniniam amžiui.

Juodas rėmelis pranyko - ant automobilių jis bus permatomas. Dingo ir šešėliai bei 3D efektas. Štai kaip atrodo naujasis BMW logotipas, kuris papuoš visus naujus BMW automobilius:

Iš tikrųjų, nedaug kas pastebės pasikeitimą, tačiau toks plokščias logotipas geriau atrodys plokščiuose ekranuose. Prisiminkite, kad tokią evoliucijos kryptį pasirinko ir daugelis IT bendrovių (prisimenate, kaip atrodydavo „Microsoft“, „Skype“ ar „Google Chrome“ logotipai?).

Verta pakalbėti ir apie „BMW Concept i4“. Tai - tik koncepcija, tačiau ji atspindi 85 % užbaigto gamybai paruošto automobilio dizaino. Tai - visiškai elektrinis automobilis, nepaisant milžiniškų grotelių. Tose netikrose grotelėse slepiasi jutikliai, reikalingi autopilotui ir saugumo funkcijoms, o jas supa mėlyna linija - taip BMW žymi komponentus, kuriuos keičia elektrinė automobilio sistema.

Mėlyna linija žymi ir „i4“ slenkstį, mat čia, po automobilio dugnu, slepiasi 80 kWh baterija, leisianti šiam automobiliui nuriedėti apie 600 km vienu įkrovimu. Tai - neblogas rodiklis, prie kurio prisideda ir aerodinamiški ratlankiai.

„BMW Concept i4“ gali pasigirti 390 kW (530 AG) galia. To pakanka, kad automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 4 sekundes. Maksimalus greitis - daugiau nei 200 km/val. Aišku, elektromobiliai nėra dideli greitkelių gerbėjai - kuo greičiau „BMW Concept i4“ lėks autobanu, tuo mažesnį atstumą įveiks.

Dar vieną mėlyną liniją surasite automobilio gale - taip žymima vieta, kur įprastas automobilis turėtų išmetimo vamzdį. Galinė „i4“ dalis irgi yra labai išraiškinga, pasižyminti aštriomis linijomis ir drąsiu dizainu.

„BMW Concept i4“ vidus atrodo taip, kaip jūs ir tikėtumėtes. Čia yra vienas didelis ekranas, kuris atstoja ir multimedijos sistemą, ir prietaisų panelę. Per jį kontroliuojamos visos automobilio funkcijos.

BMW pasistengė, kad „i4“ salonas būtų kokybiškas ir modernus. Jis nėra labai ekstravagantiškas, todėl galima manyti, kad maždaug taip atrodys ir gamybai paruošto automobilio vidus.

„BMW Concept i4“ gamyba prasidės jau kitais metais. Tuomet ir pamatysime užbaigtą automobilį. Jis nebus stipriai pasikeitęs nuo koncepcijos, tačiau tas griozdiškas groteles pridengs valstybiniai numeriai. Bus įdomu, kaip „i4“ atrodys pasipuošęs kitomis spalvomis ir ar sulauksime sportiškos šio sedano versijos (o tikrai sulauksime).

„BMW i4“ yra plačios elektrifikacijos programos dalis. BMW ruošia ir daugiau hibridinių bei elektrinių modelių. Tarp jų tikrai bus ir visureigis.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(5)
(17)
(-12)

Komentarai (2)