Kaip jie tai padarys? Sekančios kartos „BMW“ automobilis vien elektra sugebės nuvažiuoti dvigubai toliau nei bet koks kitas rinkoje esantis hibridas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HDi 2020-06-25 16:33
Va taip ir įsivaizdavau didžiųjų gamintojų perėjimą prie elektromobilių. Didins didins atstumą, kol VDV liks tik kaip pagalbinis ir galbūt net kažkada visai nebereikalingas.
vytautas50 2020-06-25 16:58
Sakyčiau pats optimaliausias variantas. Tinka trintis vietoje ir važiuoti toli. Pasitreniravo su i8 ir padarė logiškas išvadas. O i3 vien elektra ir palyginti nedidelis atstumas visiškai nepasiteisino. Bent pagal pardavimus JAV.
AAA000 2020-06-25 18:51
taigi raso - tobulins pagrinde pavara. vadinas vaziuosi ir ant "tik vdv". siaip sunku pasakyt, ar geriau hybridas tik elektros generatorius (tik laidais), ar visgi su tiesiogine mechanine pavara tiesiai is vdv. as manau "tik laidais" - lankstesne sistema. bet pvz sugadinus akuma - nebevaziuotum normaliai isvis, nebent tik labai letai. nes elektros generatoriai ribotos galios - negali dideliu momentiniu sukimo jegu isgaut. o su tiesiiogine pavara gali parbizent su vdv nelabai jausdamas skirtumo. tiesiog sanaudos kuro padides. siaip manau jei norima tos "patikimosios mechanikos" - turetu kist kokia nors smagratine sistema - butent dideliems momentiniams jegos poreikiams ir stabdymo kaupimui. akumai nespeja sugert viso stabdymo - jei mazai talpumo. ir lepus - greit genda. dali akumu galetu pakeist nepriklausomu smagraciu. o hybridines pavaros blokas - is esmes nereikalingas svoris tik.
vytautas50 2020-06-25 20:59
i3 stovėjo vdv variklis kuris veikė tik kaip generatorius. Ir jo kuro sąnaudos 100 km apie 9 litrai. Nors analogiškų parametrų klasikinis auto su vdv nesunkiai tilptų į 5l/100km. Labai neekonomiškas variantas todėl tokią versiją su vdv generatoriumi daugiau negamina. Optimalu tik vdv variklis + elektrinis variklis ir kiekvienas atskirai gali veikti arba elektrinis variklis padeda vdv. Tai pagerina dinamines savybes ir kompensuoja vdv "duobes". Dėl tokios konstrukcijos automobilis tampa žymia kokybiškesnis visomis prasmėmis. Aišku sistema sudėtingesnė ir gedimų tikimybė didesnė. Bendrai kas liečia elektrinius auto tai darbui kada žmogus pravažiuoja į parą 1000 km visiškai netinkamas variantas. Ir tai Vokietijoje kur tarsi yra pakenčiama infrastruktūra. Bet krovimo laikas kad ir kraunant greitai užknisa. Praktinis video kaip žmogus pravažiavo virš 2000 km per parą. Toks darbas. Galvojo pirkti elektrinį auto bet praktika parodė kad to daryti nereikia. Krovimo laikas ir paieška kur karutis kelia didžiulius nepatogumus. Ir šiaip Tesla S važinėt virš 160km/h autobane netinkama vien dėl blogos triukšmo izoliacijos. Ilgais atstumais tai labai vargina. Ir baterijos tokiais greičiais tuštėja katastrofiškai greitai. Nuvažiuoja gal tik trečdalį to kas deklaruojama. Bet fizikos ir oro pasipriešinimo neapgausi. https://www.youtube.com/watch?v=oEJpwRfgzAA