Geras sprendimas sunkiajai technikai? „Honda“ ir „Komatsu“ kuria elektrinį ekskavatorių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-06-19 08:05
kad cia nieko naujo. taip ir buna naudojama sunki pramonine technika. keicia akumus. pvz vidaus patalpose kur vdv aplamai neleidziami principe... net sunkius svininius keicia. akumuliatoriu svoris is esmes net trukumas nedidelis - nes stabilumo technikai daznai reikia labiau. bet tai gana retas sprendimas. is esmes letai vazinejanciai sunkiai technikai patogiau pastatyt netoli veziojama generatoriu ir neilga kabeli privest. kilot kabeli lengviau negu akuma. o ir reciau reikia. taip kad neisstums tikrai sitas dar labiau nisinis sprendimas jokiu vdv. cia zaisliniam ekskavatoriam ir tetinka. nu dar kokiom ratelinem zoliapjovem ir pan... nu patys pagalvokit. perki pigu kabeli ir naudoji. ar perki labai brangia akumuliatorine sistema, knisiesi su akumuliatoriaus kilnojimu, kazkokiais ikrovikliais. ir vistiek pakeites issikrovusi akuma vezi kraut prie to pacio portatyvinio generatoriaus. nes jei reikes toli veziot akumus kazkur toli - naudosi vdv transporta veziojimui... ir kur cia tada ekologija? cia siulo kazkokiam kabeliui labai brangia alternatyva, kuri patogesne tik vos vos - nes ekskavatorius gales biski laisviau pasivazinet kelis metrus - nereiks kabelio kilot... vienetai bus pirkejai... tik kai daug manevravimo ir mazai kasimo...
Benediktas 2021-06-19 08:47
Faktas, kad sisterną pastatyt patogiau sunkiajai technikai. Bet kažkada, miestuose dirbant, gali but itraukta į techinius reikalavimus: jei technika su VDV nelaimi konkurso, nes triukšmas ir teršia aplinką. Pralaimės įmonė, bet laimės aplinka. Kita vertus, jei mieste dirbsi, tai turesi elektrą. Tai galima arba tiesiai is elekros, bet kabeliai trukdo dirbt, arba kraut aikstelej - kol vieni isiseikvoja, kiti pasikrauna. Kaip ir nera dideles tragedijos. Plius elektra pigesne, nei kuras. Mažiau, kam gest nei VDV.
arduain 2021-06-19 09:49
Taip, žinoma. Tiktai... O elektra iš kur? A, iš rozetės... Neseniai įsigijau nešiojamą bateriją, kuri turi visus USB, mašinos cigarečių lizdą ir kintamos įtampos 220V lizdą - patogu, viskas veikia, gali naudoti netgi plaukiodamas valtimi. Bateriją įkraunu su saulės paneliu - kaip ir už dyką elektra. Bėda ta, kad arba elektra turi 10 kartų pabrangti arba tie žaislai atpigti 10 (!) kartų, kad visa tai atsipirktų per maždaug 30 metų. Bet užtai kaip šiuolaikiška ir netgi ekologiška, jei neskaityti ypatingai gamtą teršiančios technologijos. Bet mes to nematom ir galim apsimesti, kad taip nėra. O mano laptopą, dingus elektrai, galima užmaitinti kelias dienas su visu internetu - aš toks ekologiškas, kad net pačiam gaila savo įmerktų pinigų... Iš esmės tai mano planas B tam atvejui, kai dings elektra prisižaidus visiems su vėjo malūnais ir to pasėkoje atsirandantiems blackout'ams, kas yra neišvengiama, kaip Dievo bausmė, pasakys bet kuris energetikas. Bet ekskavatoriai, lėktuvai ir tankai, varomi elektra? Patinka man mokslinė fantastika...
Benediktas 2021-06-19 10:21
Na taip, iš kur miestuose gali būti elektra.
arduain 2021-06-19 10:37
Na taip, iš kur miestuose gali būti elektra. Aš juk ir sakau - iš rozetės... Kaip ji ten papuola, mūsų nedomina - kažkokie elektros tinklai, elektrinės, naudojančios vis dar anglį ir atomą. O jei vėjo malūnas, tai kainuojantis milijoną pinigų ir baigiantis savo dienas po 10-15 metų. Ir žinoma, kasmet dėl to kylančios elektros kainos. O kur dar ličio (labai ribotas resursas) baterijos kaina, lygi paties automobilio kainai?.. O vaikų darbas kasyklose? Pasaulyje dirba 16 mln. vaikų, euronews man sakė... Bet mes tokie pažangiai ekologiški, nors verk.
kukulis4 2021-06-19 10:50
Trizniuoji ir tiek. Nori eko elektros is savo rozetes - pamojuok savo pinigine, ir turesi. Lygiai tas pats ir su liciu, dirbanciais vaikais, etc - reikalauk ne liezuviu, o savo pinigine. Elektra pas mus pigi.
arduain 2021-06-19 11:40
Aš tik manau, kad visos tos ekologijos yra viso labo tiktai kažkieno biznis ir nieko asmeniško. Man jų nereikia. Dar daugiau - kuo labiau tapsime ekologiški, tuo bus brangiau - viskas, ne tik elektra, dujos, bet ir maistas bei visa kita. Kol galų gale degraduos pramonė - juk rūda ir metalas jau toks brangus, kad kiniečiai kompensuoja iš valstybinio rezervo ir ne todėl, kad labai geri ir nenori kelti kainų. O elektra ką? Jau netolimoje ateityje tai bus prabangos prekė ir dar su lockout'ais. Ir visa tai - tariamos ekologijos dėka. Iš tikro tai dėl seniai peržengtų anglies, dujų ir naftos pikų - resursai senka ir visa tai norima pakeisti žalia energetika ir tariama vandenilio nauda, bet kol kas be perspektyvų.
Benediktas 2021-06-19 11:47
Iš kur ištraukei? Galia iš elektros, kad ir siluminiu elektriniu bent dvigubai didesne gaunasi is to pacio kuro kiekio, nei su VDV. Ekologiškas maistas mažiau turi š savyje, dėl ko mažiau užteršiamas organizmas - ar sveikata nekainuoja? Ličio baterijos bus perdirbamos ir jau nereikės tiek energijos, kiek naujoms pagaminti. 10m bėgyje kobalto neliks ličio baterijose ir vaikai galės žaist smėlio dėžėje, bei kvepuot švariu oru.
arduain 2021-06-19 12:14
Taip, žinoma. O mes visi gyvensime Mėnulyje... Gebelsas buvo teisus - daug kartų pakartotas melas tampa tiesa. Mūsų galvose. Kažkada (gūdžiame sovietmetyje) Šiaulių "Vairo" gamyklos direktorius kartodavo - mūsų ateitis šviesi. Ir mes tikėjome. Bet ne tau, Martynai, mėlynas dangus... Kainuoja viskas, bet kartais kaina būna per didelė ir tada bankrotas viską sustato į savo vietas. Skirkime grūdus nuo pelų, o ekologišką melą nuo nuo realybės. P.S. Gal matei kokią perdirbtą ličio bateriją? Man nepasitaikė - vėlei reikalingos dotacijos ir valstybės parama iš visų mūsų pinigų. O kol kas kobaltą kasa vaikai Konge...
Benediktas 2021-06-19 12:34
Nebėdavok. Kadangi ličio baterijų bumas atsirado neperseniausiai, tai perdirbimo gamyklų dar nedaug.
arduain 2021-06-19 12:58
Kaip pažiūrėsi - domėjausi tuo reikalu prieš 20 metų - kaip nusipirkti baterijų ir pasigaminti elektromobilį iš vidaus degimo automobilio (priėjau išvados - neverta). Tai kiniečiai jau tada gamino tinkamas baterijas ir buvo galima atsisiųsti. Bet lyginant su dinozaurų (išnykusių) amžiumi, tai yra niekis... Logika - teoriškai arklys, praktiškai neatsikelia. Ir aš nebėdavoju. Tiesiog bijau, kad tos ekologijos civilizaciją nustums keletu amžiumi atgal. Ir bus - norėjom kaip geriau, gavosi kaip visada... Bet, po mūsų nors ir tvanas //Liudvikas XIV
Benediktas 2021-06-19 13:08
namaste 2021-06-19 14:56
Nieko naujo, sunkioji technika seniai dirba ant elektros, ir laidai jai netrukdo - karjeruose ir kasyklose kitokios ir nebūna. Tik ironiška, kad kasa visokią anglį iš kurios pagamintos elektros patys ir yra varomi.
Benediktas 2021-06-19 15:09
O kas čia keisto? Atsinaujinanti dar gan mažą dalį sudaro.
Paramotoras 2021-06-19 17:44
Dirbu sioj srityje. Is akumu sunkioji technika niekada nedirbs. Jei masinai kruizinant uztenka 10-20kw galios tai sunkioji technika stabiliai srebtu 75ir daugiau kilowatu. Taciau jau siandien toli grazu ne visur leidzia dirbti ijungus varikli tad mes jau gaminam kilnojamas elektro-hirdo stotis kurios is tinklo maitinasi. Taip pat ekskavatoriai jau keletas metu dirba tuneliuos nuo kabeliu.
Benediktas 2021-06-19 18:12
arduain 2021-06-19 23:45
Jeigu jau žiūrėti istoriją, tai elektromobiliai atsirado prieš automobilius su vdv. Ir ką? Jie ir šiandien toj pačioj vietoj - uodegoj, kaip tas jaunuolis, amžinai perspektyvus... Jie ir šiandien kainuoja 1,5 - 2 kartus brangiau ir baterijos baigiasi po 8 metų, keisti neapsimoka. Kol neatsiras masiškai gaminamos naujos kartos baterijos, kurios bus ne blogesnės už dabartines, o kainuos žymiai pigiau, traukinys nepajudės iš vietos - niekas nepirks be dotacijų masiškai. Ir sutarkim - ličio baterijos NĖRA ekologiškos, absoliučiai. Gamyba ypač tarši. Masiškai propaguojamas vandenilis yra perdėm skvarbus (jokie metalai jo nesulaiko, reikalingi spec. kompozitai) ir ypatingai sprogus. Saulės baterijos naudingos nebent kosmose ir Sacharoje, vėjo malūnai brangūs, kelia elektros kainas ir nepatikimi - nesant vėjo nedirba - blackou'as. Reikia turėti bent 30% anglies/atomo/dujų ar kokią kitą elektros generaciją ir ją nuolat laikyti rezerve - brangu. Bet kitaip nėkaip. Beje, be anglies (kokso) neišlydysi metalo, be jo nebus vėjo malūno, be jo elektros ir t.t. Civilizacija tokiu būdu grįžta prie arklių ir kalvėse gaminamų plūgų, kas ir gresia, žaidžiant toliau tokius žaidimus. Atimk šiandien iš kiniečio iškastinę anglį ir jis tau nepagamins telefono. Taškas.
Benediktas 2021-06-20 00:29
AAA000 2021-06-20 10:31
aisku aisku. miestai super ekologiski. is kur miestuose gai but akumuliatorine tarsa ir visokios padangos prie konteineriu? tokie kaip tu nesuvokia kaip REALIAI reikia mazint tarsam ar daryt draudimus. kad jie veiktu norima linkme. dabar tavim naudojasi, ypac politikai ir verslas. nes tu esi prie daugimos - kurie niekada nesigilina. o tik rekia ir rekia... su kitais rekejais chore ----- as tau duosiu kita pavyzdi. pvz aiskinama, kad draudimai yra logiski - su tinkamu poveikiu ir orientuoti i visuomenes sauguma ir panasus makaroninis sudas tokio istisai visaip varinejamas. o tu esi jo prisivalges sociai. pvz yra baudos del alkoholio vairavimo atseit alkoholikai daro avarijas. zudo visuomene ir patys save. nu skamba logiskai - ane? ir yra baudos uz technikines apziuros neturejima - atseit irgi ten sitas faktas, kad nera TA - yra labai kenksmingas visuomenei, irgi zudo zmones visaip, jie kenkia aplinkai ir patys sau? irgi atseit visumoje skamba logiskai. ane? ir tokie kaip tu priima situs sudamaronus nekramte... ir dabar turim faktus REALYBEJE: baudime kai vairuoji - alkoholizmas LEIDZIAMAS. iteisinta tvarka, kad iki 0,4 promiles - tipo saugus 100% visuomenei, o ten virs 0,4 primiles iki kazkiek, 1,5 lygtai - tipo saugus visuomenei irgi 100%. ir baudziami tik prevenciskai - apribojamas vairamimas, teises sustabdomos, ar ten bauda. ir turim kita - neivykdes TA popierizmo - tu negali automobilio registruot, naudot, parduot, gauni automatizuotas baudas (su alkoholizmu reikia irodyt fakta). ir baudimo tvarka absoliutine. nera numatyta net lengvatu kazkokiu - nors faktas pats savaime, kad tu neturi TA niekaip realiai nekenkia visuomenei. kodel reikia draust pardavima, ar atsakinga vazinejima? neturint TA. o net siektiek prisigeres - akivaizdziai jau pavojimgas neadekvatus turi lebgvatas ir net taikymo tvarka nera absoliuti automatizuota... va tu tokius makaronus pirma nuo savo ausu nusiimk , pries cia diskutuodamas... su akumuliatoriais ir VDV draudimu irgi taspats vyksta. zalos nieks negincija. bet TAIKYMAS yra neadekvatus. visur yra ribos. labai nesunkiai paskaiciuojamos. iki kiek reikia apmokestint, arba kokia ribojimno tvarka yra logiskesne - tai paciai ekologijai gerint. tu net nepastebi, kad pats blogini ekologija ir prileidi parazitus prie valdzios. kurie tavim pamanipuliavo... cia irgi kuria nisini produkta. o ekologiskumo nera nei kiek... principe zala uz brangiau... ar bandymas akumuliatorine sistema "firmine" ikist... sukurt kazkoki nisini monopoli ir nusigriebt grietine...
Benediktas 2021-06-20 10:51
Aš žiūriu pagal save. Ar man patinka dyzelio smarvė? Ne Ar man man patinka, kai šalia esančiose satatybose burzgia dyzeliniai varikliai išstisą diena? Ne. Tai kodėl aš turėčiau nepalaikyt draudimų. Siūlai netaryt technikinės apžiūros? Tai žmonės pradės be stabžių lakstyt. Arba nutrūkusiom vairo traukėm. Žiema su plikom padangom ir t.t. Nes mažai kam rūpės. Per dusliarkas rūks kaminai. Tai tada ir namų techninės pažiūros nedaryt. Ir maisto pramonės netikrint. Ir kinozeteropiautu, gydytojų nereikia. Nei mokslinikų. Nes galim gyvent pagal savo panetkes. Žinoma, taip galima gyvent. Būt panašiai, kaip Indijoje. Nafig šviesoforai. Mokesčių irgi nemokėt, pofig gaisrinė, policija, medicina. Kiekvienam po šautuvą namuose - ir tvarka.