Kitokios programėlės, kurias verta išbandyti kiekvienam moksleiviui: gal padės tapti net ir pirmūnu? ()

2019-01-25

Jei anksčiau skaitmeninės technologijos buvo priimtinos nebent informatikos pamokose, tai šiais laikais vis dažniau įvairios išmaniosios priemonės yra pritaikomos ir kitų pamokų metu. Taip pat sukurta ir begalė nuotaikingų išmaniųjų įrenginių programėlių, skirtų padėti išmokti bene kiekvieną mokykloje dėstomą dalyką - tiek papildomai dirbant namuose, tiek pamokų metu.

2016 m. gautais „Samsung“ tyrimo Jungtinėje Karalystėje duomenimis, 83 proc. mokinių išmaniojo programėles laiko efektyviu ir lengvu būdu išmokti naujų dalykų. Tyrimo pradžioje su tuo sutiko 64 proc. moksleivių.

Todėl projekto „Samsung Mokykla ateičiai“, ugdančio pedagogų skaitmeninį raštingumą ir gebėjimą prisitaikyti prie šiuolaikinių moksleivių poreikių ir įgūdžių, komanda atrinko ir siūlo efektyviausias išmaniųjų įrenginių programėles, padedančias įsisavinti ir susidoroti su pagrindinėmis mokyklos disciplinomis. Po dvi naudingas programėles ir jų naudą atitinkamai pamokai rasite žemiau.

Lietuvių kalba

Mesti sau gramatikos iššūkį padės smagi programėlė pavadinimu „Įsidėmėtinos rašybos lietuvių kalbos žodžiai“. Ji tinkamiausia pradinių ir pagrindinių klasių moksleiviams pasikartoti įsidėmėtinos rašybos žodžius, kuriuose dažniau daromos klaidos.

Lietuviška programėlė „Readabook“ leis nemokamai skaityti didelėje duombazėje esančias lietuviškas ir išverstas knygas. Nors naudinga ne tik moksleiviams, ji padės norint greičiau pabaigti privalomų perskaityti knygų sąrašą ar ieškant citatų literatūriniams rašiniams.

Geografija

„Geography Quiz“ - interaktyvus klausimynas, kurį galima įveikti tiek individualiai, tiek metant iššūkį draugui ir palyginant rezultatus. Žaidimo būdu mokomasi valstybių išsidėstymo pasaulio žemėlapyje, jų vėliavų, sostinių pavadinimų ir pan.

Dar įdomesnis pasaulio pažinimo būdas - „GeoGuess: Random Location Game“ programėlė. Čia, rungtyniaujant su draugais ir nustatant tiksintį laiko limitą, reikia atspėti ir pažymėti žemėlapyje, kurioje pasaulio vietoje esate. Vietovė matoma per „gatvės vaizdu“, kur galima dairytis, vaikščioti ir ieškoti užuominų.

Biologija

„General Biology Quiz Game Natural Science Quiz“ programėlė yra linksmas ir vaizdingas testas, kurį žaisdami jausitės lyg televizijos viktorinoje. Lengvi ar „suktesni“ klausimai apie augalus, ląsteles, žmogaus kūno sandarą ir kitus biologinius dėsnius padės lengviau įsisavinti pagrindines žinias ir gerai pasirodyti klasėje. Beje, tam reikalinga suprasti anglų kalbą, todėl programėlė labiau tinka vyresnių klasių moksleiviams.

Egzaminuotojų ir mokytojų pagalba sukurta programėlė „A Level Biology“ aiškiais grafikais, iliustracijomis ir video filmukais paaiškina pagrindinius biologijos reiškinius ir dėsnius. Tai egzaminams praversianti informacija, kurią lengvai įsiminsite tiesiog žiūrėdami televizorių, laukdami eilėje ar važiuodami autobusu. Reikalingos anglų kalbos žinios.

Istorija

Nuotraukomis papildytais atvirais ar uždarais klausimais galite tikrinti ir treniruoti save „History Quiz: From Prehistory To 21st Century“ programėlės pagalba. Čia pasirinkus norimą iš keturių išskirtų istorinių laikotarpių, net 600 programėlės klausimų neleis nuobodžiauti ir padės tapti tikru istorijos žinovu. Reikalingos anglų kalbos žinios.

Programėlė „History of Lithuania“ yra specializuota Lietuvos istorijos mokymosi priemonė. Čia informacija pateikta tekstų forma, tačiau tai puikus būdas pagilinti savo žinias apie svarbiausius mūsų šaliai istorinius įvykius tada, kai šalia nėra vadovėlio. Reikalingos anglų kalbos žinios.

Matematika

Programėlė „Math Land: Addition Games for kids“ - žaidimas su skirtingų amžiaus grupių vaikams pritaikytomis matematinėmis užduotimis. Lavinant sugebėjimą greitai reaguoti ir spręsti įvairias lygtis, kartu tai ir nuotaikingas žaidimas, kviečiantis rasti lobį keliaujant po salas ir įveikiant kelyje ištinkančius iššūkius.

„Photo Calculator - Smart Calculator & Math Solver“ programėlė padės tiek norint pasitikrinti, ar uždavinys išspręstas teisingai, tiek nežinant, nuo ko ir pradėti spręsti. Užtenka nufotografuoti matematinę sąlygą vadovėlyje ar net ranka užrašytą sąsiuvinyje ir programėlė parodys kiekvieną užduoties sprendimo žingsnį.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(7)
(3)
(4)

Komentarai ()