Šiauliečių startuolis pandemijos metu padeda meistrams neprarasti darbų ()

2020-10-22

Kiek laiko praleidžiate ieškodami patikimo meistro, kuris operatyviai sutvarkytų jūsų namuose trūkusį vamzdį, elektros instaliaciją, išspręstų kitas netikėtai įvykusias nesėkmes namuose? Paprastai klaidžiojame skelbimų labirintuose, klausinėjame pažįstamų, tikėdamiesi rekomendacijų, o paskui sužinome, kad meistro laukti teks savaitę ir daugiau.

Šiauliečiai Benas Dobrikas ir Emilis Markulis, remdamiesi karčia asmenine patirtimi, suprato, jog užuot bandžius pačiam tvarkyti ir neretai pridarant daugiau bėdos, vertingiau pasikviesti profesionalą, kuris per trumpą laiką kokybiškai atlieka savo darbą. Neretai profesionalaus meistro iškvietimas kainuoja pigiau, nei savo paties klaidų tvarkymas. Būtent tai ir padėjo sugeneruoti idėją kurti meistrų užsakymų platformą „Getfix“.

Šių metų pavasarį prasidėjus Covid-19 pandemijai, didelė dalis profesionalių meistrų, dirbančių užsienyje, buvo priversti grįžti namo. Remiantis statistikos departamento duomenimis, šių metų antrą ketvirtį į Lietuvą atvyko 10 585, o išvyko – 5 502 asmenys. Toks, iš pirmo žvilgsnio pozityvus rodiklis, rodo, jog ženkliai išaugo nedarbo rodiklis.

Anot vieno iš startuolio „Getfix“ kūrėjų, Beno Dobriko, vienas iš motyvuojančių iššūkių buvo suteikti galimybę kiekvienam kokybiškai dirbančiam meistrui uždirbti pajamas, prilygstančias toms, kurias jie uždirbo užsienio šalyse, kartu ir klientui suteikiant kokybiškas paslaugas už priimtiną kainą.

 

„Startavome su 9 meistrais ir vos 16 užsakymų kovo mėnesį. Stengiamės, jog geroji žinia apie mūsų platformą pirmiausia sklistų iš lūpų į lūpas tiek tarp klientų, tiek ir meistrų. Tad galime pasidžiaugti, jog nesiimdami agresyvių komunikacijos priemonių rugsėjo mėnesį platformoje jau turėjome registruotus 302 meistrus bei daugiau nei 1000 užsakymų“, – sakė B. Dobrikas.

Spartus augimas įpareigoja itin atsakingai vykdyti kontrolės kokybę. Klientai turi galimybę vertinti meistro darbą, o „Getfix“ steigėjai, savo ruožtu, reaguoja į klientų atsiliepimus ir, pasitaikius neigiamiems vertinimams, nedelsiant aiškinasi priežastis. E. Markulis džiaugėsi, kad absoliuti dauguma klientų yra visiškai patenkinti gaunamomis paslaugomis. „Sulaukiame begalės puikių atsiliepimų, o kartu, matyt, ir rekomendacijų kitiems žmonėms. Vidutinis valandinis atlygis meistrui – 19 Eurų, todėl atsakingai dirbantis ir motyvuotas meistras turi skandinaviško atlygio galimybę gyvendamas Lietuvoje“, – teigia startuolio „Getfix“ įkūrėjai.

 

GETFIX - tai paprastai naudojama, klientui lengvai suprantama meistrų platforma, kur per vieną minutę kelių mygtukų paspaudimų dėka galima išsikviesti reikalingos srities meistrą. Programėlėje galima patiems rinktis pageidaujamą meistrą arba leisti programėlei parinkti meistrą, kuris paslaugą galės atlikti greičiausiai. Santechnikos, elektros, baldų surinkimo, smulkaus remonto darbai, buitinės technikos remontas yra pagrindinės paslaugos, kurias teikia Getfix meistrai.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(9)
(2)
(7)

Komentarai ()