Dviejų pastarųjų „Protonų“ avarijų priežastys – tos pačios  (5)

Raketos nešėjos „Proton-M“ avarija gegužės 16 dieną įvyko dėl trečiosios pakopos variklio guolio suirimo – tai tapo ir analogiškos raketos kritimo 2014 gegužės 16 dieną priežastimi. Apie tai praneša agentūra Interfax, remdamasi šaltiniais, artimais tyrimo komisijai.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2015-05-29 Dviejų pastarųjų „Protonų“ avarijų priežastys – tos pačios  (5)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Savo ruožtu, guolių subirimas buvo „trečiosios pakopos variklio rotoriaus padidėjusios vibracijos pasekmė“, pridūrė agentūros pašnekovas.

„Sprendžiant iš visko, tai bus pripažinta konstrukciniu defektu, kuris, drauge su kitais faktoriais nulėmė variklio avarinio išjungimo komandos davimą“, – pastebėjo jis.

Gegužės 16 d. „Protonas“ su meksikiečių ryšių palydovu MexSat-1 nukrito po kelių minučių nuo paleidimo ir sudegė tankiuosiuose atmosferos sluoksniuose. Lygiai prieš metus buvo atsitikusi tokios pat raketos nešėjos avarija su rusišku ryšių palydovu „Ekspress-AM4R“.

Kosmoso pramonę kuruojantis Rusijos vyriausybės vicepremjeras Dmitrijus Rogozinas anksčiau tikėtina avarijos priežastimi jau buvo įvardinęs „tam tikrą konstrukcinę ypatybę, arba technologijos pažeidimą“. Jis pažymėjo, kad „Protono“ kritimas paskatins greitesnį perėjimą prie naujų „Angara“ tipo raketų.


Михаил Зеленский
slon.ru

(17)
(3)
(14)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: