Keičiasi žieminių padangų taisyklės. „Būkite atsargūs – nuo spalio 1 d.“  ()

Vokietijoje nuo spalio mėnesio keičiasi žieminių padangų taisyklės. Nesilaikantiems naujųjų reikalavimų gresia baudos ir problemos atliekant patikrinimus keliuose.


M+S ir Alpine ženklais pažymėta padanga
M+S ir Alpine ženklais pažymėta padanga
© Oregon Department of Transportation, CC BY 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tire_Emblem_%285124406636%29.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nuo 2025 m. spalio 1 d. Vokietijos keliuose bus draudžiama naudoti žiemines padangas, pažymėtas tik M+S (purvo ir sniego, mud and snow) simboliu. Pagal naujus reglamentus, pilnavertėmis žieminėmis padangomis laikomos tik tos, kurios pažymėtos Alpių ženklu (Alpine) – 3PMSF (trijų viršūnių kalno snaigės) simboliu. Tai išskirtinė piktograma, vaizduojanti snaigę su trimis kalnų viršūnėmis fone.

Alpių simbolis patvirtina, kad padanga atitinka ES žiemos sukibimo standartus. Padangos su M+S ženklu nebegarantuoja tokio saugumo lygio ir nuo spalio mėnesio yra uždraustos Vokietijoje.

Išimtis taikoma padangų modeliams, pažymėtiems ir M+S, ir „Alpine“ ženklais. Šias padangas vis tiek galima naudoti legaliai.

Galinga naujiena iš AOC: 320Hz dažnis, arba 4K raiška, ką rinktumėtės jūs? (AOC U27G4R monitoriaus APŽVALGA)
2622 2

Man patinka AOC ne tik dėl palankios kainos - šis gamintojas sugeba pritaikyti ir naujausias vaizdo atkūrimo technologijas, tuo pat metu išsaugant jūsų piniginės turinį. Šį kartą kalbėsime apie labai įdomią naujovę - monitorių AOC U27G4R.

Išsamiau

Naujųjų taisyklių ignoravimas turi rimtų finansinių pasekmių. Minimali bauda yra 60 eurų, o vairuotojas taip pat gauna vieną baudos tašką.

Jei neleistinos padangos sutrikdo eismą, bauda padidėja iki 80–100 eurų arba maždaug 340–430 eurų. Griežčiausios baudos taikomos susidūrimų ar avarijų kaltininkams – baudos siekia iki 120 eurų arba daugiau nei 510 eurų.

Tačiau tai dar ne viskas. Eismo įvykio atveju draudikas turi teisę gerokai sumažinti išmokas už žalą. Praktiškai tai reiškia, kad asmuo, atsakingas už vairavimą su netinkamomis padangomis, gali pats padengti automobilio remonto išlaidas arba išmokėti kompensaciją nukentėjusiesiems.

 

Vokietijoje, kitaip nei kai kuriose šalyse, nėra nustatytos padangų keitimo datos. Pagal Vokietijos kelių eismo taisykles, vairuotojai privalo naudoti žiemines padangas, kai yra žiemos sąlygos – sniegas, ledas ar pažliugusi sniego danga.

Minimalus protektoriaus gylis yra 1,6 mm, tačiau Vokietijos automobilių klubo ADAC ekspertai rekomenduoja žiemą naudoti padangas su bent 4 mm protektoriaus gyliu. Taip pat leidžiamos visų sezonų padangos, jei jos pažymėtos Alpių simboliu.

Remiantis pramonės duomenimis, Vokietijoje keli šimtai tūkstančių transporto priemonių vis dar naudoja padangas, pažymėtas tik M+S simboliu. Vairuotojai, kurie dar nepasikeitė padangų, privalo tai padaryti iki žiemos sezono pradžios, jei nori išvengti baudų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(1)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()