„Omnitel“ sustabdė paslaugų teikimą numeriu 1692 (Atnaujinta)  (0)

Po prieš dvi savaites nuskambėjusio skandalo, kai iš trumpųjų numerių adresatus pasiekiančios reklaminės SMS žinutės be telefono savininko žinios būdavo apmokestinamos didžiuliais mokesčiais, „Omnitel“ sustabdė paslaugų teikimą vienu iš minėtųjų numerių. Žadama, jog tokiems incidentams kartojantis paslaugų tiekimas bus nutraukiamas visiems pažeidėjams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, atsižvelgdama į savo klientų skundus dėl paslaugų padidinto tarifo numeriu 1692 ir siekdama apsaugoti jų interesus, sustabdė paslaugų teikimą savo tinkle šiuo numeriu. Nuo šiol „Omnitel“ tinkle nebeteikiamos jokios paslaugos trumpuoju numeriu 1692, per tinklalapį www.mundome.com.

Sulaukusi klientų skundų dėl numerio 1692, „Omnitel“ atliko tyrimą ir nustatė, kad, teikiant padidinto tarifo paslaugas šiuo numeriu, buvo pažeistos prenumeruojamų paslaugų taisyklės ir klientams siunčiamose SMS žinutėse nenurodoma informacija apie paslaugų atsisakymą. Bendrovė oficialiame pranešime pabrėžė, jog tokia pat praktika ateityje bus taikoma ir kitiems padidinto tarifo paslaugų teikėjams, jei tik bus pastebėta piktnaudžiavimo ar nesąžiningos veiklos požymių.

ATNAUJINTA: „Paslaugų teikimą bendrovei "Mundome Lietuva" „Tele2“ nutraukė spalio 7 dieną. "Gavę vartotojų skundų, patys išbandėme paslaugą ir pamatėme, kad gauta SMS žinutė nesuteikia išsamios informacijos, o tai – sutarties su operatoriumi pažeidimas. Paslaugų teikimas „Mundome Lietuva" galės būti atnaujintas tiktai jai ištaisius pažeidimus“, – paaiškino Andrius Baranauskas, "Tele2" Lietuva Viešųjų ryšių vadovas.

Komentuoja Raminta Rimkienė, BITĖS atstovė ryšiams su visuomene

Siekdama apsaugoti savo klientus, „Bitė Lietuva“ numerio 1692 paslaugų organizatoriui leidžia siūlyti tik vienkartiniu būdu apmokamas, o ne prenumeruojamas paslaugas. Būtent dėl šio tiekėjo esame sulaukę keleto nusiskundimų.

Bitė Lietuva“ jau kelerius metus turi įdiegusi prevencinę sistemą, kuri apsaugo vartotojus, jeigu šie užsako padidinto tarifo SMS paslaugas: mes patys SMS žinutėmis perspėjame vartotoją apie jo užsakytą paslaugą, informuojame, kiek ji kainuoja, kaip jos atsisakyti, suteikiame galimybę atsisakyti jų tiesiog paskambinus „Bitės“ klientų aptarnavimo telefonu.

Praktika rodo, kad jeigu ši atsakomybė paliekama nepatikrintam mokamų paslaugų teikėju, gali pasitaikyti piktnaudžiavimo atvejų, kai suteikiama neišsami informacija, nenurodoma, kaip atsisakyti paslaugų. Dėl šių prevencinių veiksmų, skundų dėl žinutėmis užsakomų padidinto tarifo paslaugų ženkliai sumažėjo.

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: