Gera žinia krovinių vežėjams: krovinio svorį vairuotojas žinos neišlipęs iš kabinos  (1)

Sunkiasvorė pervežimų technika dažnai galėtų prisikrauti daugiau krovinių, nei kad leidžia regioninių kelių apkrovos. Kad keliai būtų saugomi, o vežėjai nepiktnaudžiautų mašinų galimybėmis, sunkvežimiai dažnai stabdomi ir sveriami, o aptikus viršsvorį tenka mokėti solidžias baudas. Drausmingi vežėjai dėl to irgi nukenčia – mat tik retais atvejais krovinio pakrovimo vietoje yra svarstyklės ir galima tiksliai žinoti krovinio svorį. Dažniausiai jį tenka spėti iš akies ir nerizikuodami gauti baudos, sunkvežimiai turi važiuoti pustuščiai, o tai didina ekonominius nuostolius. Štai tokių problemų sprendimą pasiūlė kompanija VPG, sukūrusi sistemą, kuri leidžia vilkiko kabinoje stebėti krovinio svorį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tą leis nustatyti ašyse įmontuoti deformacijos jutikliai, kurių pateikta informacija bus apdorota ir rodoma prietaisų skydelyje. Sistema bus skirta vidutiniams ir dideliems sunkvežimiams, kurių bendroji masė didesnė nei 7,5 t. Lengvai pritaikoma sistema yra lengva, dėl to visiškai nenukentės maksimali pakrovimo masė. Be to, ašyse įmontuojami jutikliai neturi judančių dalių, negali pakeisti savo buvimo vietos, o tai reiškia, kad jų nereikia kalibruoti dėl mechaninio nusidėvėjimo. Gamintojų teigimu, tokia sistema lengvai naudojama, labai tiksli, patikima ir ilgaamžė.

Sistema patalpinta ašyse su oro slėgio sensoriais, kurie reaguoja į perkrovimą. Tokios sistemos gali būti ir mechaninėse ir lingių pakabose. Sistema gali būti naudojama ir tolimųjų reisų vilkikuose ir statybiniuose sunkvežimiuose. Stebint ją, galima maksimaliai pakrauti transporto priemonę, išvengti per didelio ašių apkrovimo ir dėl to gaunamų baudų, sumažinti transporto priemonės dėvėjimąsi ir saugiau gabenti krovinius.

Sistema rodo krovinio svorį be jokio vairuotojo įsikišimo. Paklaida iki 3 %, o krovinio masė gali būti iki 60 t. Sistemą galima pritaikyti ir naujiems, ir naudotiems sunkvežimiams ar puspriekabėms. Nereikia atlikinėti jokių sudėtingų fizinių darbų. Tereikia atlikti dviejų etapų kalibravimą ir savarankišką diagnostiką.

Taip pat sistema turi atmintinę, kurioje išsaugo atskirų puspriekabių duomenis, tad perdėjus ją į kitą puspriekabę, ją galima iš karto naudoti be kalibravimo, jei prieš tai jau buvo sureguliuota pagal tos puspriekabės parametrus. Šią sistemą galima suderinti su automobilio stebėjimo sistema ir duomenis apie svorį perduoti į transporto priemonės savininko būstinę.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Cargonews.lt
Cargonews.lt
Autoriai: Vytautas Kleinauskas
(16)
(1)
(14)

Komentarai (1)