Galingiausias serijinis BMW M5 istorijoje  (4)

Pažymėdamas legendinio sportinio sedano BMW M5 30-ties metų jubiliejų, „BMW M“ padalinys pristatė ribotos serijos automobilio versiją – „30 Jahre M5“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jubiliejinė M5 versija turės 4.4 litro darbinio tūrio V8 variklį, kuris išvysto 600 AG. „30 Jahre M5“ bus ne tik galingiausias visų laikų „BMW M5“, bet ir apskirtai galingiausias „BMW M“ padalinio automobilis istorijoje.

Viso bus išleista tik 300 vienetų „30 Jahre M5“ modelių, jų gamybą numatyta pradėti nuo liepos mėnesio. Žadama, kad dalis šių automobilių pasieks ir Lietuvą, o pirmieji „30 Jahre M5“ į gatves išriedės rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais.

„Jubiliejinis modelis – tai ne tik patobulinta penktosios kartos M5 versija. „30 Jahre M5“ žymi naują M serijos automobilių istorijos aukštumą. Istorija, prasidėjusi 1984-aisiais Miunchene „30 Jahre M5“ variklis su „M TwindPower Turbo“ technologija standartinį M5 modelį lenkia 40 AG ir automobiliui iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 3,9 sekundės. Žvėrišką variklio galią ir 700 Nm sukimą momentą „BMW M“ inžinieriai pasiekė, perprogramuodami automobilio valdymo kompiuterį ir padidindami turbinos slėgį. Padidėjusiai automobilio galiai suvaldyti „30 Jahre M5“ standartiškai bus komplektuojamas su BMW „Competition“ įrangos paketu. Greičiausias M5 sedanas turės standesnę pakabą ir bus 10 mm žemesnis už standartinį M5.

Jubiliejinis M5 iš savo standartinių M5 brolių išsiskirs unikaliu „Frozen Dark Silver“ metalizuotu atspalviu, „30 Jahre M5“ ženkliukais ir juodais chromuotais dvigubais išmetimo antgaliais. Juodo chromo spalva taip pat yra nudažyti „30 Jahre M5“ 20 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai.

Vairuotoją „30 Jahre M5“ pasitiks firminiu modelio ženklu išgraviruotu ant slenksčio, o salone keleivio pusėje ant aliuminio lentelės puikuosis užrašas, žyminis, kad tai automobilis, kurio tiražas tesiekia 300 vienetų. Salone sportiškumo įspūdį sustiprins „Alcantara Anthracite“ apdailos detalės centrinėje konsolėje ir durelėse bei tokia pačia medžiaga aptrauktas „30 Jahre M5“ vairas.

Jei vairuotojas norės klausyti ne tik BMW V8 variklio garso, „30 Jahre M5“ gali būti sumontuota aukštos klasės 600 vatų galingumo „Harman Kardon“ arba 1200 vatų „Bang & Olufsen“ garso sistema su 16 garsiakalbių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(22)
(18)
(4)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: