Kauno gatvėmis riedės permatomas troleibusas  (6)

Permatomas ir itin lengvas, varomas elektros baterijomis, tam tikrą atstumą galintis riedėti be laidų – tokį naujos kartos troleibusą iš 1982 metų laidos troleibuso, priklausančio savivaldybės bendrovei „Kauno autobusai“, kuria Klaipėdos įmonė „Vėjo projektai“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Iš mūsų senojo troleibuso liko tik rėmas ir lengva užuomina į senąsias transporto priemones, – tvirtino bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas, apžiūrėjęs kuriamą naują troleibusą. Anot K.Derliūno, naujosios technologijos senutę „Škodą“ pavertė interaktyviu meno kūriniu, nes troleibuso išvaizdą bus galima programuoti ir pakeisti akimirksniu. Kuriant naujos kartos miesto troleibusą, buvo sustiprinta senojo „Škoda“ rėmo konstrukcija, važiuoklė, atnaujinta vairuotojo vieta, įmontuota laboratorija, kuri važinėjant leis rinkti įvairius duomenis. Troleibuso „Škoda“ rėmas apgaubtas derva dengtu stiklo ir anglies pluoštu – toks medžiagų derinys lengvas, bet tvirtas. Grindys ir turėklai gaminami iš beržo medienos. troleibuso svoris sumažės nuo 12,5 iki 7 tonų, jis išeikvos perpus mažiau elektros energijos nei dabartiniai troleibusai.

Nebereikės laidų – troleibusas 20 kilometrų turėtų nuriedėti, varomas baterijų.

„Daugelis Vakarų Europos šalių jau atsisako senųjų troleibusų ir autobusų. Mes irgi siekiame orientuotis į naujas technologijas, ieškome alternatyvų. Pirmenybė teikiama transporto priemonėms su baterijomis“, – pasakojo K.Derliūnas.

Tikimasi, kad gerokai taupesnė ir savo išvaizda patraukli transporto priemonė kauniečiams bus pristatyta jau 2015 metų pradžioje.

Naujasis troleibusas turėtų sulaukti pripažinimo ir pritraukti į viešąjį transportą daugiau keleivių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(46)
(0)
(46)

Komentarai (6)