„Facebook“ žinos net kokias parduotuves aplankėte  ()

„Facebook“ žada reklamdaviams pateikti įrodymų, kad jų reklamos vartotojus verčia pirkti produktus. Tam kompanija pasiryžusi rinkti duomenis apie vartotojų aplankytas parduotuves.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tam socialinis tinklas ketina panaudoti telefonų vietos nustatymo paslaugas, kad galėtų įvertinti reklamų efektyvumą, rašo gizmodo.com.

„Facebook“ „Local Awarness“ reklamos funkcijos bus stulbinančios verslui, tačiau liūdnos visiems kitiems. Kartu su funkcija verslininkai galės į reklamas įtraukti žemėlapį ir vartotojams parodyti, kur yra artimiausia parduotuvė.

Tuomet naudojant telefono vietos nustatymo duomenis bus patikrinta, kaip lankomumas koreliuoja su reklamos rodymu. Informacija bus kaupiama ne apie kiekvieną individualų vartotoją, o sisteminiu būdu.

Funkcija pradės veikti per artimiausius keletą mėnesių.

Antradienį „Facebook“ taip pat pranešė apie dar vieną naujovę: „Siųskite ir gaukite SMS „Messenger“ . Tai reiškia, kad jūsų pokalbiai bei susirašinėjimai – „Facebook Messenger“ bei trumposiomis žinutėmis – gali būti atvaizduojami vienoje platformoje.

„Facebook“ atstovai tvirtina, kad socialinio tinklo naudotojų gyvenimas vėl taps paprastesnis: jiems esą nereikės keliauti po skirtingas platformas, norint siųsti SMS ir MMS. To norintys turėtų „Facebook Messenger“ paversti pagrindine SMS gavimo platforma.

Žadama, kad „Facebook Messenger“ atskirs SMS ir „Messenger“ pokalbius skirtingomis spalvomis. SMS žinutės bus violetinės, o feisbuko žinutės išliks mėlynos spalvos. Nors gali kilti įtarimas dėl dar didesnio „Facebook“ kišimosi į vartotojų privatumą, tačiau bendrovė tikina, kad „Messenger“ savo serveriuose nerinks ir nesaugos jokių SMS pokalbių ar kitų duomenų.

Visai neseniai „Facebook“ taip pat pranešė, kad ištrins socialiniame tinkle saugotų nuotraukų atsargines kopijas, jei vartotojai neinstaliuos naujo kompanijos produkto – programėlės „Moments“. O prieš keletą savaičių feisbuko naudotojai taip pat patyrė nemalonių staigmenų.

Anksčiau neturintieji mobiliosios programėlės „Facebook Messenger“ galėjo siųsti žinutes ir bendrauti su draugais mobiliojo prietaiso naršyklėje įsijungę facebook.com. Siekdami, kad visi naudotojai turėtų šią programėlę, „Facebook“ naudojimąsi naršykle apsunkino, nuolat nukreipdamas į programėlių parduotuvės pasiūlymą instaliuoti „Facebook Messenger“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(1)
(1)
(0)

Komentarai ()