Kaip autopilotai keičia sunkvežimius: nei priekio, nei galo neturintis karjerų monstras „Komatsu“ su 2700 AG varikliu (Video)  (13)

Karjeruose dirbantys savivarčiai – itin specifinis sunkiosios technikos žanras. Tai milžinai vežantys šimtus tonų birių krovinių ir dirbantys sudėtingomis sąlygomis. Tačiau net ir šiame segmente pristatomi autonominiai sunkvežimiai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Štai rugsėjo pabaigoje JAV vykusioje MINExpo INTERNATIONAL parodoje japonų kompanija „Komatsu“ pristatė įspūdingą sunkiasvorį ilgu pavadinimu „Innovative Autonomous Haulage Vehicle“, rašo trucker.lt.

Techniškai tai labai įdomus automobilis. Visų pirma, jame nėra aiškiai apibrėžto sunkvežimio priekio ar galo – kadangi nėra vairuotojo kabinos, sunkiasvoris vienodai sėkmingai važiuoja į abi puses. Tai labai patogu, kadangi tokiam monstrui krovimo aikštelėse nereikia apsisukinėti. Beje, visi sunkiasvorio ratai yra vairuojami. Milžinas aprūpintas 2700 AG varikliu, jis gali pervežti net 230 tonas birių krovinių.

Beje, savivartis su kroviniu sveria net 416 tonų. Autonominis Komatsu monstras gali įsibėgėti net iki 64 kilometrų per valandą greičio.


 

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(26)
(0)
(26)

Komentarai (13)