Stebinančios „Tesla“ naujienos: naujuose elektromobiliuose diegiamas pažangiausias autopilotas neturės įprastinių saugumo funkcijų (Video)  (10)

„Tesla Model 3“ yra pigiausias kompanijos gaminys, tačiau savo technologijomis šis automobilis nenusileis ir prabangiems rinkos senbuviams. Tiesa, apie „Tesla Model 3“ kol kas buvo žinoma gana nedaug, todėl kiekvienas elektromobilių gamintojo pranešimas susilaukia didelio susidomėjimo. Tik dabar „Tesla“ atskleidė daugiau detalių apie autonominio važiavimo sistemą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šįkart kalbama ne tik apie „Autopilot“ sistemą. Kaip rašo „Autoblog“, tai bus visavertė vadinamųjų „Level 5“ autonominių pajėgumų sistema. Važiuodami automobiliu galėsite vakarieniauti, skaityti knygą ar netgi nusnūsti. Viską už jus padarys „Tesla“. Kitaip tariant, „Level 5“ – tai kur kas daugiau nei „Level 3“ sistema „Autopilot“.

Naujoji autonominio važiavimo sistema specialistų apibūdinama kaip visiškai automatizuota, tinkama važiuoti bet kokiais keliais ir bet kokiomis oro sąlygomis, kokias tik gali suvaldyti automobilį vairuojantis žmogus, o štai senesnė „Level 3“ versija vadinama sąlygine automatika, kuriai būtinas vairuotojo atsakas į intervencijos užklausą. Kalbant paprasčiau, „Level 5“ – tikras autonominio vairavimo rojus.

Ką sugeba „Level 5“ autopilotas jau rašėme, o čia - pačios „Tesla“ pateiktas sistemos bandymo vaizdo siužetas:

„Tesla“ sukurtos sistemos veikimas užtikrinamas aštuoniomis kameromis, fiksuojančiomis 360 laipsnių vaizdą aplink automobilį iki 250 metrų atstumu. 12 atnaujintų ultragarsinių jutiklių versijos suteikė šiai elektromobilių gamintojai galimybę fiksuoti kietus ir nekietus objektus dvigubai didesniu atstumu nei anksčiau. Galiausiai naujas „neuronų tinklas“ apjungs visus vizualinius, garsinius ir radarų fiksuojamus duomenis.

Vis tik tenka pripažinti, kad naujoji technologija dar nėra galutinai paruošta. Šiuo metu naująsias (bet dar neaktyvuotas) sistemas į „Model S“ sedanus ir „Model X“ mažuosius miesto visureigius montuojanti automobilių gamintoja praneša ketinanti toliau tikrinti sistemą remdamasi milijonais realiais keliais nuvažiuotų kilometrų.

Kitaip tariant, naujieji automobilių savininkai trumpalaikėje perspektyvoje pasiges tam tikrų su „Autopilot“ sistema tradiciškai siejamų savybių, įskaitant automatinį avarinį stabdžių įsijungimą, įspėjimą dėl galimo susidūrimo ir kt. „Tesla“ lėtai sugrąžins šias funkcijas pasitelkusi nuotolinius programinės įrangos atnaujinimus, kai tik bus baigtas jų patvirtinimo procesas.

Tokie atnaujinimai visada yra vertinami teigiamai, tačiau sunku patikėti, kad „Tesla“ ketina pristatyti klientams du pažangiausius modelius be jau įprastomis tapusių saugumo užtikrinimo funkcijų.

Tenka pripažinti, kad šis pranešimas skamba kiek netikėtai, atsižvelgiant į „Tesla“ vadovo Elono Musko pažadą greitu metu pristatyti antrąją informacijos apie „Model 3“ dalį. Visi, kurie tikisi užbaigto interjero dizaino varianto ar papildomų mechanikos funkcijų, tikėtina, dėl šios naujienos nuliūs. Vis tik būtų sudėtinga paneigti, kad šis pranešimas vis tiek siunčia signalą apie didelį pasistūmėjimą į priekį vystant autonominių automobilių projektą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(23)
(2)
(21)

Komentarai (10)