Įdomus „Hyperloop One“ vaizdo įrašas paaiškina, kaip veiks sistema, leisianti keliauti 1100 km/val greičiu (Video)  (1)

Kol potencialūs konkurentai „Arrivo“ dar tik stato bandomąsias transporto linijas, „Hyperloop One“ tiksliai apibrėžė visą būsimos sistemos veikimo schemą. Projektą nuo startuolių programos pradėjusi kompanija praėjusių metų pradžioje paskelbė pasirašiusi sutartį su Dubajaus kelių ir transporto tarnyba.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tolimesnis žingsnis – įvertinti galimybes įrengti „Hyperloop“ liniją tarp Dubajaus ir Abu Dabio. Buvo pristatyta galutinė „Hyperloop One“ koncepcija, pagal kurią ateities transporto sistemos greitis sieks maždaug 1100 km/val.

Įprasta dviejų valandų kelionė nuo Dubajaus ir Abu Dabio ateityje truks vos 12 minučių.

Automobilių neprireiks

Futuristinės transporto sistemos kūrėjai sukūrė siužetą, kuriame išdėstė esminius jos veikimo principus.

„Hyperloop“ bus pateikiamas tarp kitų transporto priemonių išmaniojo įrenginio programėlėje. Pasirinkus tokį keliavimo būdą taip pat bus pateikiamas maršrutas iki artimiausių įlaipinimo vartų.

Kaip galimos susisiekimo priemonės trumpiems atstumams įvardinamos futuristinės kabinos. Todėl ir vartų numeris žymės konkrečią kabiną, kurią panašiai kaip prašmatniame traukinyje bus galima rinktis pagal poreikius.

Norintys keliauti pigiau galės sėsti į bendras kabinas, o tie, kurie galės sau leisti, įsitaisys mažesnėse kabinose. Visgi kitaip nei dabartiniuose traukiniuose, kabinos nebus stacionarios ir veiks kaip autonominiai taksi. Keleiviai jomis galės naudotis „nuo durų iki durų“.

„Hyperloop One“ koncepcija vaizdo įraše

Kabinos judės prie išvažiavimų, kuriuose po keturias bus grupuojamos į kapsules. „Hyperloop One“ skaičiuoja, kad vienu metu veiks 120 tokių kabinų, kurios per valandą pergabens daugiau nei 8500 keleivių.

Kiekvienoje kapsulėje bus trys keleivinės kabinos ir viena krovininė. Pasiekus paskirties stotį kabinos atsiskirs nuo kapsulės ir keleivius nugabens iki galutinio kelionės tikslo.

Sulaukė konkurentų

Didelis dėmesys yra skiriamas ir krovinių gabenimui. Ilgą laiką „Hyperloop One“ buvo apibrėžiama ne kaip keleivių transporto tinklas, o greitam krovinių pervežimui skirta sistema.

Neatitiktinai didžiausias šio futuristinio projekto investuotojas yra trečia pagal dydį pasaulyje terminalų valdymo kompanija „DP World“. Ji tam skyrė 50 mln. dolerių (46 mln. eurų), o bendros „Hyperloop One“ investicijos siekia 160 mln. dolerių (147 mln. eurų). Pirmąją veikiančią liniją kompanija ketina įrengti per pirmąjį šių metų ketvirtį Las Vegase.

Susidomėjimą ateities transporto sistema taip pat išreiškė Suomijos ir Danijos vyriausybės. „Hyperloop One“ turi potencialų konkurentą – vieno iš idėjos iniciatorių, buvusio projekto vadovo Brogano BamBrogano kartu su trimis buvusiais kompanijos darbuotojais paskelbtą nepriklausomą startuolių programą „Arrivo“.

Keturiese jie netgi kreipėsi į teismą pareikšdami kaltinimus „Hyperloop One“ vadovams dėl lėšų švaistymo ir grasinimų, kai ant vieno iš jų darbo stalo buvo palikta kilpa.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(13)
(3)
(10)

Komentarai (1)