Tokių dalykų gyvai neišgirsite: stiuardesės ir stiuardai atvirai papasakojo, kas labiausiai juos erzina skrydžių metu, kokie keleivių klausimai yra kvailiausi ir kokias gudrybes naudoja darbo metu  (1)

Stiuardesės atrodo draugiškos ir dėmesingos, tačiau iš tiesų jų darbo užkulisiuose vyksta kur kas daugiau nei numano keleiviai. Pora australių stiuardesių sutiko praskleisti paslapties šydą ir papasakoti apie savo darbo užkulisius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Interviu „PopSugar“ dvi stiuardesės (dėl savaime suprantamų priežasčių jų pavardės neskelbiamos) papasakojo, kad labiausiai piktina keleiviai, besiskundžiantys dalykais, kurie nuo lėktuvo įgulos nepriklauso. Atidėti skrydžiai, oro sąlygos nepriklauso nuo stiuardesių, visa tai ir joms nemalonu.

Stiuardesėms labai nepatinka, kai keleiviai būna nemandagūs ar ko nors prašydami liečia jas einančias pro šalį. Arba šnibžda – juk per lėktuvo variklių triukšmą sunku išgirsti.

Merginų teigimu, turbulencija tikrai nežada lėktuvo avarijos, kita vertus, jos supranta, kad keleiviams tai kelia nerimą.

Šiuolaikinės technologijos tokios pažangios, kad pilotai visada žino, kas laukia. Tiesa, pasitaiko ir neplanuotos turbulencijos.

„Dėl turbulencijos dažniausiai susižeidžia stiuardesės, juk mes didžiąją skrydžio dalį vaikštome“, – sakė viena stiuardesė.

Pavojingiausia keleiviams sėdėti neprisisegus saugos diržu, kitas nemažas pavojus – nepritvirtinti daiktai.

Lėktuvas dažniausiai nugabena į egzotišką vietą, bet nuskridus sutrinka organizmo paros ritmas.

Stiuardesių patarimas – gerti daug vandens ir kuo greičiau prisitaikyti prie tos vietos, į kurią keliaujama, laiko. Pietų prigulti nepatariama, geriau sulaukti nakties ir eiti miegoti.

Daugelio žmonių nuomone, įvykus netikėtumams skrydžio metu jiems patariama susigūžti tam, kad greičiau žūtų. Turbūt apsidžiaugsite išgirdę, kad tai netiesa.

„Tai absurdiškiausias mitas. Net stiuardesės atsisėda, tai darome kas kartą lėktuvui kylant ir leidžiantis“, – aiškino stiuardesė ir pridūrė, kad avarijos atveju reikia susigūžti, kad smūgio jėga nenusviestų kūno.

Radijo laidoje „Kyle and Jackie O Show“ buvęs stiuardas atskleidė didžiausių profesinių paslapčių.

Jameso teigimu, lėktuvo įgula turi savo kodus, rodydami į patrauklias keleives.

„Kai esame kabinoje ir ruošiame gėrimus, negalime sakyti: „Kokia lėlytė sėdi, – pasakojo Jamesas. – Mes sakome: „Žinai, norėčiau pabūti Amerikoje septynias dienas.“ Tai reiškia – septinta eilė, A vieta.“

Jamesas atskleidė, ką sako stiuardesė, jei keleivis nepatinka: „Jei stiuardesė jums sako, tuoj vėl ateisiu, tai reiškia, kad jūs mums nepatinkate ir mes pamiršime.“

Buvęs stiuardas taip pat papasakojo, kaip išvengia keleivių klausimų.

„Turiu vieną gudrybę – kas kartą, kai einu į lėktuvo galą valgyti priešpiečių, kas nors ko nors visada klausia. Juk nesakysiu kas kartą, kad einu valgyti priešpiečių. Taigi aš įdedu „Colos“ skardinę į maišelį, užsimaunu guminę pirštinę ir einu per lėktuvą, lyg neščiau privemtą maišelį – niekas nieko neklausia.“

Žavi stiuardesė iš Jungtinių Arabų Emyratų Mirelle Diniz pasidalino keliomis grožio paslaptimis, kurias pasitelkia darbe.

„Naudoju birios konsistencijos makiažo pagrindą, kad jis nesušoktų skrydžių, ypač ilgųjų metų“, – teigė ji ir pridūrė, kad tokiu atveju nebereikia dėti pudros ant makiažo pagrindo.

Jos teigimu – ne mažiau svarbu kokybiška maskuojamoji priemonė, kuria galima paslėpti nuovargį ir tamsius ratilus po akimis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(5)
(10)
(-5)

Komentarai (1)