Paskutinės „Volgos“ intriguojanti istorija ir kas slėpėsi po jos kėbulu (Video)  ()

Nuotraukose įamžintas keistai pažįstamas sedanas – tai paskutinis rusų gamintojo GAZ bandymas atgaivinti ypatingus sentimentus tautiečiams keliantį prestižinį „Volga“ modelį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Deja, ekonominiu sunkmečiu rinkoje debiutavęs automobilis buvo pasmerktas nesėkmei.

Rusiška versija

„Volga Siber“ debiutavo 2007 metais Maksvoje vykusioje parodoje.

Automobilis buvo gaminamas pagal „Chrysler“ licenciją ant tos pačios JR41 platformos, kaip ir pirmosios kartos „Sebring“ bei „Dodge Stratus“ modeliai.

Savo konstrukcija rusiška sedano versija buvo identiška originalui.

GAZ visgi pasitelkė britų dizaino „UltraMotive“ specialistus, o šie pakoregavo radiatoriaus groteles, pakeitė priekinius ir galinius žibintus bei buferius.

Pritaikant amerikietišką automobilį Rusijos keliams buvo padidinta prošvaisa ir sumontuoti standesni pakabos elementai.

Serijinė automobilio, kurio visas oficialus pavadinimas buvo „GAZ Volga Siber“ prasidėjo 2008 metų vasarą.

Planai neišdegė

Vienintelis siūlomas variklis buvo „Chrysler“ 2,4 litro darbinio tūrio benzininis agregatas, kuris iš pradžių buvo komplektuojamas keturių laipsnių automatine transmisija.

Penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė tarp galimų komplektacijų atsirado tik pačioje gamybos pabaigoje.

Nors buvo planuojama per metus pagaminti 40 tūkst. mašinų, modelio debiutas sutapo su ekonominio sunkmečio pradžia, todėl 2010-aisiais uždarant surinkimo liniją jų buvo parduota tik kiek daugiau nei 9 tūkst.

Naudotų automobilių rinkoje „Volga Siber“ išlaikė vertę neprasčiau už vakarietiškus modelius.

Rusiškuose skelbimų portaluose tokio automobilio kaina svyruoja nuo 250 iki 350 tūkst. rublių (nuo 3,4 iki 4,7 tūkst. eurų).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(3)
(21)
(-18)

Komentarai ()