Kada nors keliausime taip - aviacijos pramonė domisi galimybėmis sodinti keleivius dviem aukštais (Video)  ()

„Zephyr Aerospace“ kompanija ne tik pasiekė savo sutelktinio finansavimo tikslą, bet ir jį viršijo. Septynis kartus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Airbus A380“ ir „Boeing 747“ yra vieninteliai dviaukščiai lėktuvai mūsų danguje, bet jų era jau eina į pabaigą - jie tiesiog nėra pakanakami ekonomiški. Tačiau dviaukštės kelionės tikriausiai nėra tik istorija.

„Zephyr Aerospace“ dar praeitų metų vasarą pristatė įdomią „premium economy“ klasės salono koncepciją, kurioje keleiviai būtų sodinami dviem aukštais. Ši idėja atėjo pačiu laiku, nes toks salonas būtų ne tik patogesnis, bet ir atskirtų keleivius, užtikrindamas socialinės distancijos laikymąsi.

Be to, kiekvienas keleivis gautų galimybę visiškai išsitiesti, nors sėdynės nėra atlošiamos. Toks patogumas užtikrinamas pasitelkus atramas kojoms, kurios yra paslėptos šalia priešais sėdinčio keleivio. Tai yra, žmonės gulėtų šiek tiek pasisukę. Keleiviai „Zephyr“ salone taip pat gautų daugiau vietos asmeniniams daiktams ir nevaržomą prieigą prie tako - nereikėtų lipti per kitus keleivius.

 

„Zephyr Aerospace“ pasiekė ir 7 kartus viršijo savo sutelktinio finansavimo tikslą - 740 tūkstančių dolerių turėtų padėti kompanijai pereiti į kitą produkto vystymo etapą. Kompanija jau kalbasi su keliomis oro linijomis, kad patobulintų sėdynių dizainą ir galėtų jas sertifikuoti. „Zephyr Aerospace“ bendrauja su „Air Canada“, kuri turėtų padėti sertifikavimo klausimais.

„Zephyr“ sėdynės turi daug privalumų. Kaip teigia gamintojas, jos suteikia žymiai daugiau patogumo, išlaikydama tą patį keleivių skaičių salone (nes kalbama ne apie pigiausią ekonominę klasę). Tačiau vis tiek kyla klausimų dėl tokios lėktuvo salono architektūros.

 

Pavyzdžiui, ar skraidantys „premium economy“ tikrai galės tuo pasidžiaugti? Tikėtina, kad „Zephyr“ sėdynės padidintų šios klasės bilietų kainą arba būtų sumontuotos verslo klasės salone (kam išlaikyti tą patį „premium economy“ keleivių skaičių, kai galima parduoti daugiau verslo klasės bilietų?) Be to, ar tos kopėčios neapsunkins evakuacijos? Jau vien tai neleistų šių sėdynių sertifikuoti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(11)
(3)
(8)

Komentarai ()