Pergyventi laiką: naujas elektrinis katerio variklis tarnaus praktiškai neribotą laiką - kaip tai įmanoma? (Video)  (8)

Švedijos elektrinių katerių gamintojas „Candela“ parodė naują savo inovaciją - šiame 50 kg sveriančiame modulyje yra du elektros varikliai, kurių tikriausiai niekada nereikės keisti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gamintojai įprastai numato, kiek laiko tarnaus jų pagamintas daiktas. Ypač, kai kalbama apie įrankius, pramoninę įrangą ar variklius. „Candela“ numatė savo naujo „C-Pod“ tarnavimo laiką - „beveik neribotas“.

Šis torpedą primenantis daiktas - tai dviejų elektros variklių modulis. Jo bendra galia - 50 kW. Jis sveria tik 50 kg ir prie vieno katerio galima montuoti porą tokių. „C-Pod“ priežiūros reikalaus tik kas maždaug 3000 valandų. Įprastam jūreiviui-mėgėjui, tai - metų metai be jokio serviso. „C-Pod“, kaip teigia kompanijos vadovas, tikriausiai pergyvens savo pirkėją ir jo vaikus.

„C-Pod“ veikia visiškai tyliai. Taip, teliūškuojantis vanduo visada skleis šiokį-tokį garsą. Bet „C-Pod“ neburzgia ir neturi ūžiančios transmisijos. Net ir vandens srautai bus stumiami tyliai, nes „C-Pod“ turi du kontrarotacinius sraigtus. Pora mažesnių sraigtų padeda kovoti ir su kavitacija.

Kaip „C-Pod“ gali būti toks ilgaamžis? Na, maži sraigtai saugos vienas kitą - kavitacija juos įprastai gadintų. Antra, „C-Pod“ neturi transmisijos, kuri sudiltų. Mažų variklių pora yra sumontuota tiesiai modulio korpuse. Be to, kadangi varikliai bus po vandeniu, jie bus efektyviai aušinami.

 

Tikriausiai pastebėjote, kad „C-Pod“ yra sparnuotas. Šie sparnai iškels laivą virš vandens, sumažindami trintį ir leisdami ne tokiam galingam laivui plaukti greičiau ir efektyviau. „Candela“ 12 vietų motorinė valtis su vienu „C-Pod“ pasiekia 56 km/val. greitį. 30 vietų keltas naudoja du „C-Pod“ modulius tokiam greičiui pasiekti.

Elektriniai pramoginiai laivai bus tylesni, patogesni ir reikalaus mažiau priežiūros. Lieka tikėtis, kad ir baterijos ir jų įkrovimas nesukels problemų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(66)
(5)
(61)

Komentarai (8)