"Scamander RRV" - keturvietis automobilis kelionėms asfaltu, bekele ir vandeniu (Video)  (10)

Birželio 11 dieną mirė buvęs automobilių kompanijos TVR savininkas Peter'is Wheeler'is. Tačiau prieš savo mirtį jis spėjo sukonstruoti savo svajonių transporto priemonės "Scamander RRV" prototipą - keturvietį automobilį, galintį važinėti keliais, bekele ir netgi vandeniu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kai Wheeler'is kompaniją TVR pardavė verslininkui Nikolai Smolenski ir atsiradus "laisvų" lėšų, jis į tai žvelgė kaip į galimybę sukonstruoti tokį automobilį, kokio jis visada norėjo - tokį, kuris apjungtų jo aistrą greitam važinėjimui su galimybe važiuoti praktiškai bet kur. "Daugeliui žmonių tradiciniai sportiniai automobiliai, tokie kaip "Ferrari" ar "Lamborghini", yra įgrisę, todėl aš norėjau sukurti alternatyvą", praėjusį lapkritį Wheeler'is teigė internetinio portalo "EVO Magazine" žurnalistams. "Atvirai kalbant, aš ją sukūriau sau. Mėgstu medžioti, buriuoti, važinėti lenktynių trasomis, todėl norėjau kažko, kas apimtų visus šiuos elementus. Aš ją vadinu RRV - "rapid response vehicle" [liet. greitojo reagavimo transporteris]". Šios unikalios transporto priemonės sprendimas buvo panašus į visus ankstesnių ir populiarių Wheeler'io sukurtų modelių "receptus" - gaminti automobilius kaip galima lengvesnius ir paprastesnius. Jis atsisakė tradicinio keturiais ratais varomų visureigių principo ir atskiro plaukiojimui vandeniu skirto variklio. Vietoj to jis pasirinko 35 colių padangas, panašias į tas, kurios naudojamos traktoriams, ir prie galinių ratų (vieninteliai varomi) sumontavo nuimamas mentes. Kėbulas sudarytas iš putoplastu užpildytų plastmasinių sekcijų, kurios pritvirtintos prie pagrindinio aliumininio karkaso. Visa tai leido sumažinti automobilio svorį iki 1100kg ir užtikrina jo plūduriavimą vandens paviršiuje. Prototipą varo 2.0 litrų darbinio tūrio "Ford Zetec" variklis, tačiau galutiniame modelyje Wheeler'is planavo panaudoti lengvą ir paprastą 4.6 litro darbinio tūrio "Rover V8" variklį, kuris ypač gerai tiko daugumai TVR modelių. Optimaliam valdymui vairuotojas sėdi centre, o keleiviams skirta didžioji erdvės dalis, paslėpta po neįprastos formos kabina. Matomumą pagerina didžiulis segmentinis priekinis stiklas, kurio atskiros dalys jungiasi tiesiogiai su ratų arkomis ir leidžia tiksliai keisti ratų padėtį manevruojant sudėtingu paviršiumi. Už keleiviams skirtų vietų po dideliu plastmasiniu liuku paslėpta miegamoji vieta. "Mes kuriame nuotolinio valdymo sistemą, kad vairuotojas galėtų kontroliuoti "Scamander" netgi kai jo viduje nieko nėra. Jūs galėsite užvesti jį ir priversti jį plaukti iki pat prieplaukos, kai jūs grįšite iš plaukiojimo, arba jūs galėsite jį nakčiai perstatyti į kitą stovėjimo vietą. Tai bus didžiausias istorijoje nuotoliniu būdu valdomas žaislas!", sakė Wheeleris. Autorius šią transporto priemonę planavo įregistruoti kaip komercinę transporto priemonę. Deja, visiškai neaišku, koks bus "Scamander RRV" likimas mirus jos kūrėjui. Jis privačiai finansavo dabartiniu metu neužbaigtą projektą, o tai reiškia, kad šansai, jog automobilis pasieks masinę gamybą, yra gan maži.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (10)