„Oracle“ nusitaikė į antrosios kartos internetą  (0)

Kompanija „Oracle“ paaiškino, kaip planuoja tapti aktyvesne antrosios kartos internete (Web 2.0) ir socialiniuose tinkluose. Tokiu būdu ji sieks padėti klientams pasiekti didesnį produktyvumą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Praėjusią savaitę vykusiame renginyje, skirtame klientams, kompanija aptarė naujos kartos darbo vietą bei socialinių įrankių ir pagrindinių verslo procesų bei informacinių sistemų, tokių, kaip žmogiškieji ištekliai arba santykių su klientais valdymas, integravimo naudą.

Kompanijos „Oracle“ žmogiškojo kapitalo valdymo strategijos vadovas Brian Cormican pateikė pavyzdį: darbuotojas, naudojantis įrankį, primenantį „Twitter“, iš klientų gali gauti atsiliepimus. Šie atsiliepimai gali padėti įvertinti darbuotoją. „Žiniomis pagrįsta kompanija turėtų naudoti realią informaciją bei siekti, kad ji būtų kuo prieinamesnė“, - sakė jis.

Bendrovės „Oracle Enterprise 2.0“ direktorius Gavin Dimmock pridūrė, jog šios kompanijos struktūra nėra tokia, kokios tikisi dauguma organizacijų. „Mūsų darbas – palengvinti diskusijas bei padėti klientams surasti atsakymus“, - tvirtino jis.

Gavin Dimmock taip pat teigė, jog klientų noras investuoti į kompaniją „Oracle“ gali palengvinti patikimų portalų ir sudėtinių programų vystymą. „Tai leistų klientams pasirinkti esamas „Oracle“ programas, tokias kaip „PeopleSoft“ ir papildyti jas blog‘o komponentais“, - sakė jis.

Gavin Dimmock pripažino, kad kompanija „Oracle“ nėra tokia žinoma antrosios kartos internete, kokia galėtų būti. „Mes norime pakeisti tai. Tai yra didžiulė galimybė plėstis“, - sakė jis. Suorganizuotame renginyje dalyvavo 50 klientų, atstovaujančių įvairiems technologijų ir žmogiškųjų išteklių specialistams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT žinios
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)