„Mazda“ pareiškimai ir toliau stebina: „mes savo pirmąjį elektromobilį padarėme lėstesniu dėl to, kad jis labiau jaustųsi varomas benzinu“  (3)

„Mazda“ požiūris į elektromobilius yra vienas keisčiausių ir prieštaringiausiai vertinamų. Paskutinis automobilių gamintojo pareiškimas apie savo pirmąjį elektromobilį ir vėl kelia diskusijas.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2020-01-17 „Mazda“ pareiškimai ir toliau stebina: „mes savo pirmąjį elektromobilį padarėme lėstesniu dėl to, kad jis labiau jaustųsi varomas benzinu“  (3)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mazda“ – Japonijos automobilių gamintojas – gana ilgą laiką stipriai atsiliko elektromobilių segmente.

Negana to, kompanijos vadovai nuolat viešai reikšdavo abejones dėl elektromobilių, jų technologijų ir labiau teigiamai atsiliepdavo apie vandenilio kuro elementais varomus automobilius.

Visgi, praėjusiais metais „Mazda“ pagaliau pristatė savo pirmąjį elektromobilį – „Mazda MX-30“.

Tik automobilių mėgėjai nebuvo per daug sužavėti. „MX-30“ turi, palyginti su kitais konkurentais, nedidelės talpos bateriją ir nuvažiuojamas atstumas yra ganėtinai mažas.

Jei automobilis per daug dėmesio ir nesulaukė, tai „Mazda“ pareiškimai apie elektromobilius sukelia diskusijų audrą.

Štai ir praėjusį mėnesį rašėme apie tai, kaip „Mazda“ klaidingai bandė įrodyti, kad vienu įkrovimu ilgą atstumą nuvažiuojantys elektromobiliai yra blogiau nei dyzeliniai automobiliai.

Dabar paaiškėjo ir dar vienas įdomus dalykas apie „MX-30“ modelį. Pasirodo jis ne tik turi mažesnės talpos bateriją, nuvažiuoja mažesnį atstumą, bet ir yra specialiai sumažintas elektrinio variklio sukimo momentas, kad labiau atitiktų benzinu varomo automobilio pagreitėjimą.

Remiantis „Autocar“, kurie bendravo su „Mazda“ vadovais, „kompanijos inžinieriai taip sureguliavo MX-30 variklio sukimo momentą, kad jis būtų mažiau pašėlęs, kaip dažnai pasitaiko su elektromobiliais. Tokiu veiksmu siekiama MX-30 išlaikyti mažiau dramatiškai pakitusiu, palyginus su tipinį vidaus degimo variklį turinčiu automobiliu.“

Priminsime, kad „MX-30“ turi 35,5 kWh baterijų sistemą, užtikrina 105 kW (142 AG) galią, 264 nm sukimo momentą.

Remiantis WLTP testavimo standartu, „MX-30“ nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu yra apie 200 km. Tikimasi, kad šis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per maždaug 9 sekundes.

Kalbant atvirai, tai daugelis elektromobilių gamintojų taip pat turėtų sumažinti savo elektromobilių sukimo momentą, nes dažnu atveju padangos neužtikrina reikiamo sukibimo su kelio danga, kad galėtų pilnai išnaudoti visą jėgą.

Tačiau panašu, jog „Mazda“ taip stengėsi savo elektromobilio variklio sukimo momentą padaryti panašų į benzininio variklio, kad jau ir persistengė.

Vairuojant elektromobilį, greitas ir žvitrus įsibėgėjimas yra vienas smagiausių aspektų. Žinoma, „Mazda“ turi savo reguliavimo principus ir supratimą, bet sunku patikėti, kad toks „MX-30“ bandymas jį padaryti labiau panašų į benzininį automobilį duos naudos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(16)
(13)
(3)

Komentarai (3)