„Microsoft“ padės prekybininkams lengviau analizuoti pardavimus ir klientų lojalumą  (0)

Šių metų vasario 1-ąją korporacija „Microsoft“ pristatys naują mažmeninės prekybos įmonėms skirtą verslo valdymo sistemos „Dynamics AX“ versiją „R2“. Patobulinta programa leis prekybininkams greičiau ir patogiau analizuoti pardavimus bei priimti klientų lojalumą skatinančius sprendimus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Siekdamos išlikti konkurencingos rinkoje mažmeninės prekybos įmonės turi prisitaikyti prie skaitmeninių savo klientų poreikių, išlaikyti ir didinti klientų lojalumą. Su „Microsoft“ verslo valdymo sistemomis bendrovės gali sukurti sau palankią ir dinamišką veiklos aplinką“, – sakė Apolinaras Škikūnas, „Microsoft Dynamics“ verslo valdymo sistemų grupės vadovas Baltijos šalims. „Microsoft Dynamics AX for Retail“ programa didelėms ir vidutinio dydžio įmonėms leidžia kompleksiškai valdyti mažmeninės prekybos parduotuvių tinklus, sandėlius, prekių tiekimą, vertinti prekybos efektyvumą, finansinius pajėgumus ir klientų aptarnavimo kokybę. Naujoji „ R2“ versija, lyginant su ankstesne, turi kelis esminius papildymus. Programa leidžia greičiau gauti pardavimų analizei būtinus duomenis ir jų pagrindu priimti tikslesnius sprendimus. Su šia versija galima patogiau įvertinti klientų lojalumą didinančius rodiklius, ją paprasčiau valdyti. Tarptautinės ir į kitas šalis besiplečiančios įmonės turės didesnį kalbų pasirinkimą, jos taip pat galės naudotis vertimų funkcija. „Microsoft Dynamics AX for Retail“ patobulintas variantas bus prieinamas daugiau nei 50 šalių, taip pat ir Lietuvoje. Verslo valdymo sistemą „Microsoft Dynamics AX for Retail“ naudoja pasaulyje žinomos bendrovės, tarp jų ir Baltijos šalyse veikiantys mažmenininkai: „Bailey Banks & Biddle“ (D.Britanija), „Carol’s Daughter“ (JAV), „China Horizon“ (Kinija), „Combined Rural Traders“ (N.Zelandija), „Coviran“ (Ispanija), „Groupe Aksal“ (Marokas), „Icon Live“ (D.Britanija), „J&R Electronics“ (JAV), „Kaubamaja“ (Estija), „Logitec“ (Prancūzija), „New Look“ (Rusija), „Paul’s TV“ (JAV), „Terry White Chemists“ (Australija), ir kt.

Lietuvos mažmenininkai taip pat investuoja į naujoves

Lietuvoje įsikūrusios bendrovės taip pat neatsilieka nuo naujausias verslo valdymo sistemas diegiančių pasaulinių prekybos tinklų. Šiuo metu „Dynamics AX“ diegimo darbams rengiasi ir sėkmingai besiplečiantis prekybos tinklas „Kotryna“. Vaikams skirtas prekes tiekiančio tinklo vadovo Sauliaus Norvaišio teigimu, „Microsoft Dynamics AX for Retail“ sistemos gerai tinka valdyti vidutinio dydžio įmones, parduotuves.

„Šiuo metu esame sistemos diegimo etape, tad ekonominį efektą galėsime įvertinti kiek vėliau. Tačiau jau dabar galima teigti, kad naujasis mažmenininkams pritaikytas sprendimas leis patogiau tvarkyti pardavimų duomenis skirtingose rinkose ir efektyviau apdoroti po ekonominio sąstingio gausėjančią prekybos informaciją. Naujoji valdymo sistema leis sėkmingiau valdyti mažmenos operacijas: organizuoti ir vertinti rinkodaros akcijas, įdiegti lanksčią kainodarą ir nuolaidų sistemas, priimti klientų lojalumą stiprinančius sprendimus. Patogu ir tai, kad ši programa sėkmingai integruojama su kitais sprendimais, pavyzdžiui, sandėlio valdymu,“ - patirtimi dalijasi S. Norvaišis.

Pasak „Kotrynos“ vadovo, naujosios verslo valdymo sistemos vartotojo sąsaja ir darbo principai pažįstami iš kitų populiarių „Microsoft“ programų, todėl darbuotojams paprasta išmokti ja naudotis.

Partneriai kuria papildomus sprendimus

„Microsoft“ partneriai kuria įvairius „Microsoft Dynamics AX for Retail“ skirtus sprendimus ir gali šią programą pritaikyti prie skirtingų įmonių poreikių. Verslo valdymo sistemas diegiančios bendrovės kuria verslo valdymo procesų optimizavimo sprendimus, diegia klientų lojalumą stiprinančius ar skaitmeninės rinkodaros modelius.

„Su „Microsoft Dynamics AX“ mažmenininkai gali greitai ir be didelių investicijų pastebimai sumažinti prekybos sąnaudas ir nuosekliai gerinti paslaugų kokybę. Mes stengiamės optimizuoti mažmeninės prekybos įmonių darbą ir padedame joms pritaikyti „Dynamics AX“ prie konkrečių poreikių. Kartu su sistemos diegimu peržiūrime įmonės verslo procesus, esant poreikiui – ir verslo valdymo modelį. Todėl diegiant naują sistemą vyksta esminis įmonės atsinaujinimas, atveriantis naujas verslo plėtojimo galimybes“, – sakė didžiausios Lietuvoje „Microsoft Dynamics“ partnerės, bendrovės „Columbus IT“ direktorė Rūta Grigienė. Pasak R. Grigienės, Lietuvos mažmeninės prekybos tinklai aktyviai domisi naujausiais verslo valdymo sprendimais ir taiko juos planuodami ilgalaikį verslą vietos ir užsienio rinkose.

Mažmeninės prekybos atstovai daugiau apie „Microsoft Dynamics“ sprendimus gali sužinoti tinklalapyje http://www.microsoft.com/dynamics/retailsolutions.

Apie „Microsoft Dynamics“

„Microsoft Dynamics“ produktų liniją sudaro patogiai naudojami ir pritaikomi verslo valdymo ir santykių su klientais valdymo sprendimai, leidžiantys įmonėms greitai reaguoti ir prisitaikyti prie kintančios situacijos rinkoje, gauti pelną iš naujai atsirandančių verslo nišų ir didinti konkurencinį pranašumą. „Microsoft Dynamics“ programinė įranga yra platinama per pasaulinį partnerių tinklą, kurie teikia jos diegimo, palaikymo ir atnaujinimo paslaugas, padeda klientams tobulėti ir plėtoti savo verslą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: