Kaunietės skundas: „Kaip garsi degalinė klaidina klientus“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

runce 2016-01-14 11:45
dar neblogai, kai turi statoil nuolaidų kortelę, bet prisipylus baką paaiškėja, kad nuolaidos negausi. manęs visiškai nedomina registracijos ir taškų ar litrų kaupimas, tiesiog pilsiu kurą kitur, kur pigiau
MindaugasV85 2016-01-14 12:47
As tai vieną dieną išdaužysiu tas statoil darbuotojas, o tai jau uzkniso su tais savo pasiūlymais: gal kavytes, gal pyrageli, ziebtuvelio nereikia. Jau toks komercinis ikyrumas. Gal blowjoba padaryk nebambejus
SPeed_FANat1c 2016-01-14 13:24
Mindaugas, reik su jomis gal taup padaryt - sakyt gerai kavytes, kai pripila, ai persigalvojau:D
Arns 2016-01-14 13:40
Esi idiotas ir tiek. Prie ko čia darbuotojos? Na yra komercinių patarėjų sugalvotos idėjos taip didinti pardavimus, ir jei nesiūlys, lėks iš darbo. Manai prekybos centruose pasisveikinti ar patarti pribėga konsultantai? Ne, jei nedarys to, ypač viršininkams matant, geriausiu atveju gaus ilgą lekciją, blogesniu, parodys darbo sutartyje esantį punktą, įsakanti laikytis "įmonės klientų aptarnavimo standartų" ir skirs papeikimą su bauda. Taip kad jei nepatinka, ne į snukį kam nors siūlyk, o iškart parodyk jog tau neįdomu.
Justas116 2016-01-14 14:54
Reikėjo straipsnį pavadinti: "Kaip "Statoil" žiemą iš žioplių pinigus siurbė"