„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes (71)

2021-10-12

„Tesla“ gamykla prie Berlyno gali pasiekti neįtikėtinas gamybos apimtis. „Model Y“ nuo surinkimo linijų gali plūsti sunkiai suvokiamu tempu.

„Tesla“ yra žinoma dėl savo elektromobilių technologijų, Elono Musko ir autonominių sistemų. Kiek mažiau matoma pusė yra gamybos inovacijos, kurios Muską asmeniškai labai domina. Muskas nori ne štampuoti automobilių kėbulus, o juos lieti - taip, kaip buvo gaminami maži žaisliniai automobilių modeliukai. Be to, „Tesla“ yra viena iš labiausiai automobilių gamybą automatizavusių įmonių pasaulyje.

Viso to rezultatas - nepaprastai greitai gaminami kėbulai ir labai greitai surenkami automobiliai. Neseniai „Tesla“ paskelbė, kad gamykloje prie Berlyno vieną „Model Y“ kėbulą gali pagaminti kas 45 sekundes. 80 kėbulų per valandą, 1920 per dieną (dirbant be pertraukų). Sunku nuspėti, ar visos automobilio gamybos dalys einasi taip greitai ir sklandžiai, bet jei viskas yra taip optimizuota, ta „Tesla“ „Gigagamykla“ per metus teoriškai galėtų pagaminti beveik 700 tūkstančių automobilių.

Na, bet visą laiką tos linijos dirbti negali - jos turi būti stabdomos priežiūrai ir remontui. Bet ir 500-600 tūkstančių automobilių per metus būtų įspūdingi skaičiai. Palyginimui, „Volkswagen“ linijos Drezdene ir Cvikau per dieną kartu pagamina 1200 ID.3 elektromobilių. Tiesa, būtina pabrėžti, kad tokios apsukos „Tesla“ gamykloje kol kas nėra tikslas - to maksimalaus tempo nebus siekiama. Bent jau kol kas planuojama, kad 2022-2023 metais per savaitę pavyks pagaminti 10 tūkstančių automobilių.

 

„Tesla“ gamykla Vokietijoje pradės veikti lapkritį arba gruodį. Netrukus tie automobiliai pasieks pirkėjus. Žinoma, tos įspūdingos gamybos apimtys bus pasiektos ne iš karto - įsibėgėti iki jų reikės kelių mėnesių ar metų. O tada Europoje surinktų automobilių rinkoje bus labai daug - turint omenyje pasikeitusius pirkėjų norus ir lūkesčius, jų pardavimas neturėtų būti didelė problema.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(49)
(6)
(43)

Komentarai (71)