Šiandieninės reklamos taikinys – mūsų pasąmonė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

assassin 2010-06-01 13:19
as manau, kad reklama labai stipriai veikia tuos, kurie neturi savo nuomones, nesugeba isrinkti reikiamo daikto, o perka ta, ka pamato.
cower 2010-06-01 14:18
Esu susidures su reklamu gamyba ir galiu pasakyti, kad lietuvoje daugybės tirimu tikrai niekas neatlieka reklamos srityje. O kalbos apie įtaką pasąmonei dažniausiai yra tik reklaminiu agentūrų triukas, siekiant prisitraukti daugiau klientų ir jiems pademonstruoti savo kompetencija reklamos srityje. O be to dažniausiai reklamų gamyboje lemiamą balsą turi įmonės vadovai, o ne "specialistai". Tad siekiami pasamoniniai rezultatai dažniausiai yra labai abejotini. Nors yra reklamos agenturu ir rimciau i tai ziurinciu, esu lietuviskoje reklamoje ir 25 kadra mates (teko isirasyti is tv ir susiletinti vaizda ir akurat ten buvo uzsleptas kadras)
cesna 2010-06-01 15:12
Gal gali pasidalint su kitais tuo kadru?
Jomajo 2010-06-01 15:26
jo pasidalink ka ir kur matei. dar gal kas zinot kur gaut tu muzikiniu narkotiku? noriu apsinest
Zergas 2010-06-01 15:38
lietuvoj paprasciausiai dar nera auksto lygio specialistu kurie galetu kurti tokia reklama,bet neabejoju kad pasaulines kompanijos sugeba pasamdyti pacius geriausius specialistus tam kad ibrukti savo produkta.is esmes juk viskas pakankamai paprasta,surandi tikslines grupes dirgiklius,issiaiskini kaip geriausiai juos paveikti ir pirmyn.
cower 2010-06-01 15:58
Ten buvo Mineralinio vandens Aqville reklama, bet internete likes ju klipas su isimtais dirgikliais , nes 25 kadras nelabai ledziamas. Siaip "fight club" paziurekit ten lygtai filmo gale yra uzsleptas"pen**"
Kristijonas 2010-06-01 16:15
Šiais laikai 25 kadrą nelabai protinga naudoti: 1) jis, kiek žinau, yra uždraustas; 2) žmonės, žaidžiantys daug kompiuterinių žaidimų ar propaguojantys ekstremalų sportą (kitaip sakant, žmonės turintys geresnius nei vidutiniškai refleksus) labai lengvai pastebi visus tuos 25 kadrus; 3) jo poveikis nėra įrodytas. Yra ir paneigiančių, ir patvirtinančių tyrimų.
cower 2010-06-01 16:17
Siaip tikslines grupes kiekvienoje reklamoje parenkamos, bet tai nepadaro reklamos geros ar lendancios i pasamone. Cia naturalus reklamos gamybos procesas, bet jis remesi prielaidomis, o ne strategija.. pvz.: kadangi produktas skiriamas moterims reklama turi buti svelni ir t.t. . Siaip lietuvoje tampa populiari uzslepta reklama pvz youtube vaizdeliai ( "svyturio batai" iveskite youtube), straipsniai arba galima reklama uzsakyti konkreciai vienam zmogui. Pvz suzinai to zmogaus ip, bei kuriuos puslapius lanko ir gali padaryti reklama skirta vienam asmenui (tai irgi lietuvoje daroma) O apie uzseni tai pvz windows vista su marketingu susimove. Tad delentizmo manau pilna ir uzseni
cower 2010-06-01 16:21
Siaip buvo ir pasiteisinusiu ekspermentu su 25 kadru, bet siaip isvis reklamos poveikiu galima abejoti
cower 2010-06-01 16:24
Siaip kad yra 25 kadras nesunku pastebeti, bet kas jame buvo tai tikrai nevisada aisku
faktas 2010-06-01 17:48
Reklama tikrai nėra blogio sinonimas.
AirDog 2010-06-01 18:57
Apie 25-ą kadrą http://www.psichiatrai.lt/liftas/misc/25.pdf (atsitiktinis šaltinis)
bahuriux 2010-06-01 19:01
Manau, kad reklamai zmones issiugde imuniteta, bent jau nemaziau 50 % zmoniu nepuola pirkti eilinio nereikalingo slamsto, kuri tik parodo per reklama. Gal anksciau reklama ir veikdavo efektyviai. Is dalies sutinku su straipsnio mintim, kad reklama veikia per jausmus, taigi zmones kurie yra linke sprendimus priimti pasikliove jausmais daznai "uzkimba" ant reklamos, palei MBTI tai butu su trecia raide F pvz ESFJ ir panasiai.
šakės 2010-06-01 19:07
Reklama nėra skirta tam, kad ją pamatęs iškart bėgtum pirkti. Ji skirta tam, kad kai tau prireiks produkto X, ir kai tu nuėjęs į krautuvę rinksies iš kelių produktų, pasirinksi būtent reklamuotą, nes tas produktas tau jau yra kaip ir "pažįstamas"
Mauras 2010-06-01 19:36
Nu jo labai veikia ta reklama ,tik pradeda ja rodyti per TV perjungi kanala,nori pziuret filma siuntiesi ish neto.Normaliom prekem reklamos nereikia tik shudniekiam.
StN 2010-06-01 20:58
Maurai, save teisini Anyways, reklamos paskirtis buvo viena - leisti visuomenėj sužinoti, kad tokia prekė yra. Dabar reklama patapo įrankiu kuris bruka į tavo galvą, kad čia elitinis daiktas ir tu jį turi pirkti, nes jis yra elitinis ir tu būsi prie elito (nevisai taip, bet nerandu tinkamo žodžio, bet prasmė ta pati). Vienas menkiausias įstatymas neleisti reklamos rodyti daugiau nei vieną kartą per dieną biški sumažintų tą nesąmonę. Pats TV nežiūrau jau kokie 2-3 metai. Kartais tik pažiūrau ką nors, bet ir tai vemt verčia.
HardAxe 2010-06-02 16:34
uždarys torentus ir grįšit visi prie tv...
Vazix 2010-07-24 19:12
Ar kas nors labai reklamuoja Firefox, Linux ir Wikipedia? Ne, bet sąmoningi žmonės juos žino, ir galbūt naudojasi. Ar kas reklamuoja Apple, alkoholį, ar kitokį nereikalingq šlamšta? Taip, ir tie kas patiki reklamom juos perka. Norint rasti gerus produktus reikia domėtis, bet tam nėra laiko. Reklamos tai tariamai išsprendžia brukdamos savo prekes kaip geriausias. Taigi geriausia naudotis patikimais atsiliepimais ir tikrais faktais ir išsirinkti gerą tiekėją (Jei kas nesuprato esmės, NESIRINKIT APPLE).
qzar 2010-07-24 21:06
Prie alkoholio pripranta bet aisku reklama padaro nemazai link to tarkim pirmo pabandymo ir poto jau priklauso koks zmogus ar priras ar ne tas pats ir su cigaretem/narkotikais. Na apple naudojasi tai dundukais bet jai jiems gerai man irgi gerai
azt3k3r 2010-07-31 10:38
Pirmiausia tai reklama daugiau orientuota i vidutinius individus, neapdovanotus dideliu protu, kadangi jie nelinke ilgai rinktis, bei svarstyti savo perkama preke, jie paprasciausiai "pasitiki" reklama. O tas pasitikejimas ateina su programomis kurios sako "tiesa" sako per TV daznai pvz. zinios. O ar tai veikia ar ne esu isitikines, kai pasibaigus indu plovikliui motina nusiperka butent ta kur per televizoriu reklamuoja, neziuredama i tai, kad jis ir brangiau kainuoja ir t.t. Galite ir jus padaryti eksperimenta paziurekit saldytuvuose pas draugus, senelius ir kitus pazistamus pas ka prieisit prie saldytuvu, paieskokit sterbuklingojo jogurto DANON ACTIVIA. Sio produkto reklama labai geras pavyzdys siam straipsniui. Ten tos moterys pasakoja koki stebuklai ten jom daresi nuo ACTIVIJOS o mazom raidukem atsiranda apacioj "SUDERINUS KARTU SU SVEIKA MITYBA", bet retas tai pastebi, nes as gan jauno amziaus zmogus vos speju perskaityti, o ka jau kalbet apie senyvo amziaus zmones. Siulyciau pasidometi psichologija ir pasamone pries rasant komentarus, juolab, kad nemazai is jusu tu reklamu net neziurit. Cia tik mano nuomone, jus su ja galit ir nesutikti.