JAV pradėta statyti pirmoji komercinių kosminių laivų gamykla

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Rukis 2010-11-13 14:14
200 tukstanciu? Pries tai buvo 400 tukstanciu. Va jums ir turizmas, gal po poros metu ir mes galesim sau tai leisti
Nightkid3 2010-11-13 17:36
Na bent kiek as pamenu, virgin nuo pradziu skelbe, jog kaina bus 200k $ . Bet zinoma kaina kris, prognozuojama kad gali pasiekti ir apie 50k$
punktyras 2010-11-13 23:09
Iki kol nusitėkš keli milijonieriai - tada ir už dyką neskris Įdomu, kada įvyks pirmoji tragedija?
immortallt 2010-11-13 23:39
Punktyras, neik is namu, nes daug zmoniu zuva avarijose, bet ir namuose but negali, nes apie 70% nelaimingu nutikimu ivyksta namie... Po palme gulet ir negali, nes kokosas uzmusti gali! (statistiksai, kokosu palmes pavojingesnes nei pvz SCUBA nardymas su iranga).
Analog 2010-11-13 23:42
Pateik tą statistiką
punktyras 2010-11-14 03:47
Nesupratau, kam tokie pasiūlymai? Su savimi pasikalbi ir smagu? Spėju, daugelis žmonių nesuvokia, kokia priešiška aplinka yra kosmosas (na gerai jau, gerai, ne kosmosas, pats jo „prieangis“) ir turint galvoje, kiek aparato dalių turi suveikti, kad viskas sėkmingai pavyktų, kokia yra nesėkmės tikimybė. Ir esant dideliam bandymų skaičiui, nesėkmės tikimybė artėja prie vieneto. Neatmeskim žmogiškojo faktoriaus, kuris yra daugelio didelių katastrofų priežastis (nuo Titaniko iki Čelendžerio, nuo Černobylio iki Konkordo). Kiek reikėjo metų, kol lėktuvai tapo saugiausia transporto priemone? Neimkim brolių Raitų, pakaks nuo „Kometos“ paskaičiuoti. Kiek techninių smulkmenų ir patobulinimų nuo to laiko įvesta. Daugelis jų - žuvusiųjų kaina. Ai, ką čia aiškinti. Žinoma, nekris, kaip musės, tačiau nelaimei įvykti šansai yra. Ne šiandien, ne rytoj, bet kuo toliau, tuo didesni
immortallt 2010-11-14 13:33
Niekas nesako, kad nera sansu nelaimej ir tikrai yra! Bet jei jau gyvensime visiskai saugiai, tai issimusim sienas minksta medziaga ir gyvensim panikos kambariuose. Jei tikrai tu nori i ta kosmosa ir tai tau suteiks toki auksta "utility" tai tada ir varysi jei tik rizika bus priimtina. O statistika - pasiknisk internete, vadoveliuose uzmates sita statistika buvau.
ligonis 2010-11-14 14:33
kaip punktyras minejo, daug zuvo kol pasimoke is klaidu. ivestos privalomos patikros kuriu metu orlaiviai turi atlaikyt zudancias salygas, neteisinga elgesi ir kita mesla - kurio jie niekad nesutiks, ir viska turi islaikyt. niekas nesulipde skardu ir nepasake, kad skris i kosmosa. jau pires 2 ar 3 metus tas ju orlaivis buvo pakiles iki ten kur reikia su pilotu, bet vyksta bandymai ir tobulinimai. P.S. kiek skirtingu daliu turi suveikt kai automobilis sustotu ir valdytusi, o ne taip,kad tik pajudejus pasiektu maksimalu greiti ir tekstusi i stulpa?
Indigo89 2010-11-14 17:22
As pvz manau kad zmonems neverta brautis patiems i kosmosa, daug labiau apsimoketu sukurti robotus, kurie darbuotusi kosmose vietoj zmoniu. Butu ir pigiau, ir produktyviau, ir daug kitu pliusu, kaip kad nedideli nuostoliai praradus viena. Del smagumo pasiskraidyt aisku kitas reikalas.
Nightkid3 2010-11-14 18:12
O as manau kad tikrai verta. Robotu veiksmai vistiek labai riboti ir tokie bus dar ilgai, tad zmogui i kosmosa verztis naudinga. Tik aisku tai pavojinga ir brangu, del ko beveik ir nepropoguojama dabar.
lightfire 2010-11-14 18:30
norint sužinoti, kaip kosminės kelionės veikia žmones fiziškai bei psichologiškai būtina nuolatiniai skrydžiai į kosmosą. Robotai to visiškai susimuliuoti negali ir vargu ar galės. Be to, sukurti robotus PIGIAU, kurie tai darytų, ką daro žmone vargu ar kol kas realu.