Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2011-03-07 15:31
1. Elektromobiliai nera silpnesni uz tavo minetus dyzelinius (kiekvienam ratui galima montuot atskira varikli) 2. Paciuose varikliuose nelabai yra ka tobulinti, viska stabdo baterijos. Jei butu sukurti ypac talpus ir lengvi akumuliatoriai, manau sportiniu automobiliu su VDV nebepamatytum
Genius 2011-03-07 15:34
Del akumuliatoriu tai jie uzsieni nebrangus. Paziurekit i radio bangom valdomus modeliukus ten viskas jau padaryta lieka tik padidint ir idet salona su vairavimo iranga.
AirDog 2011-03-07 15:36
Tai valio, statom dyzelines elektrines, turėsim "ekologiškos" el. energijos...
Nerealiai 2011-03-07 16:02
Na gerai, bet uztat elektromobilis neters bent jau vazinedamas mieste, nes dabar daros neimanoma, kai kokiu grabu dyzeliuku pravaziuoja, tai baisu daros, apskritai mieste esant graziam orui, ypac kai nera vejo daros neimanoma kvepuoti. Tai va klausimas kas geriau ar tersti su dyzeliais sau po nosim, ar kazkur pastatyt elektrine toliau nuo didmiescio, kur tie tersalai nepasieks tiesiogiai zmoniu.
M.Mantas 2011-03-07 17:08
"...kad anglies dvideginio į aplinką išmes ne elektromobilio išmetamasis vamzdis, o elektrinės, gaminančios jiems skirtą energiją" LOL. Juk mano elektromobilį maitina vėjas ir saulė. Elektromobilis nėra 100% žalias, bet neskubėkim už tai galvų pjaut. Eiliniams piliečiams neturėtų per daug rūpėti kiek CO2 eksploatacijos metu išskiriama. Čia pramonės problema. Jei taip bijot CO2 - sodinkit medžius.
Pumper 2011-03-07 17:10
Gal nelyginkim 1985 dyzelio su 2011 elektra. O tas tavo pasiūlymas nieko vertas. Jei lietuvis negali įpirkti naujos dyzelinės mašinos, tai kaip jis įpirks naują elektrinę dvigubai brangesnę?
Anonimas123 2011-03-07 17:30
Manau jei panaudotum vejo pasipriesinima krauti akumui, tai tie co2 skaiciukai dar kazkiek nukristu. Dar pvz saules energija panaudoti butu tikrai paprasta manau. Padengtu stoga saules baterijom ir vuolia! Nors ir daug energijos neprigaminsi taip, bet palikes keletui dienu kieme stovet elektromobili, tikrai sutaupysi pinigu
Separatistas 2011-03-07 17:48
Pats automobilio keitimas (parduodu dyzelį perku elektromobilį) tikrai daug daugiau taršoso pridaro, negu būtų prodaręs tas dyzelis, jeigu su juo būtų dar važinėta.
Indigo89 2011-03-07 17:53
As manau kad atsirastu daug zmoniu perkanciu elektrines masinas net ir dvigubai didesne kaina jei tik butu jiems pritaikyta infrastruktura. Ir antras labai svarbus dalykas tai akumuliatoriaus pakrovimo greitis. Kai bus galima 4 val vaziuot ~100 km/h greiciu ir max 10 min pildytis akuma nemanau kad kas dejuotu del to. Greiciausia tai bus igyvendinta miestuose. Dar vienas stabdantis faktorius - labai ribotos licio atsargos. Pradejus masine gamyba jo imtu pakankamai greitai trukti. Kazin kiek imanomas dalykas butu bevielis elektros energijos tiekimas automobiliams mieste? Tada nebeliktu akumuliatoriu problemos ir dauguma kliuciu butu iveiktos.
Nerealiai 2011-03-07 17:54
Na esme, kad elektromobilis su laiku atpigs, cia labiau kalbama apie ateity, o pasiulymas manau labai vykes, nes tie tavo "pukieji" dyzeliai, kad ir nauji tersia aplinka padoriai. Beto sakydamas zodi grabas, neturejau omeny 1985 metu, deja uztenka pasiziureti i 2000 ir dar naujesnes is uzsienio pargabentas auto, kuriu isvaizda puiki, o kai paspaudzia pedala baisu ziureti, na bet kuriuo atveju, elektromobilis isprestu daug miesto problemu, tai triuksmas, smogas. Na o jei kazkas neturi pinigu nuosavai transporto priemonei, galima naudotis viesuoju transportu, gi ir naujas dyzelis nekainuoja tiek mazai.
Shinigami 2011-03-07 18:11
ar tu laikai, kad užmiestyje gyvenantys nėra žmonės? Šiuo metu Lietuvoje kad ir kur be norėtum statyti elektrinę, bele kokia, sulauksi vietinių pasipriešinimo arba žaliųjų, nes žmonės negyvena tik draustiniuose. O šiaip tai teisingai, jei pastatai elektrinę kur nors laukuose visi teršalai išsisklaido ore, o mieste jiems neleidžia išsisklaidyti pastatai ir labai didelis automobilių skaičius. Todėl nors ir elektros gamyba elektromobiliams terštų aplinką taip pat kaip ir dyzelis tai vis tiek butu geriau, nes mažėtu tarša miestuose. Matosi, kad straipsnis rašytas pagal naftininkų užsakymą. Jei elektrą gaminsi iš akmens anglies tai elektromobilis aplinką terš dar labiau nei dyzelinis, bet jei iš atsinaujinančių šaltinių neteršiančių šaltinių, tada taršos nebus. Kad nereikėtu akumuliatorių galėtu kelyje įtaisyti rites kurios elektrą automobiliui perduotu magnetinės indukcijos principu. Bet tai butu tik tolimai ateičiai kai bus galima efektyviai taip peruoti energiją bei bus lėšų pakeisti visus kelius (bent jau miestuose).
GTRooTube 2011-03-07 18:31
Iš kur jie tuos gramus išimė? Juk elektromobiliai nieko neišskiria, o ir jei aš pasistatysiu vėjo malūną ir jis generuos energiją mano mašinai, tai kokia čia tarša bus? Čia naftininkai skleidžia erezijas ir tiek.
Wolfy 2011-03-07 19:09
Dedames dujas tvarkingas ir vazinesime gana pigiai bei saugosim gamta. Beje dyzelis,jei naujas ir tikrai nera ten koks galingas agregatas,tai tikrai jis yra gana "svari" masina.
blizzard 2011-03-07 19:14
Mane tai juokina žmonės kurie pamatę iš dyzelinio auto besiverčiančius juodus dūmus įsivaizduoja kad ten jau tarša 10x didesnė nei bendzininio ten paprasčiausi suodžiai susikaupia duslintuve ir kuomet užmini pedalą juos išspjauna į lauką, arba nepilnai sudegęs kuras.. bendzininiai automobiliai n kartų daugiau teršia aplinką.. nesvarbu kad tu nieko nematai.. čia tik šiaip pamąstymai galvojantiems kad dyzelinas labiau teršia aplinką nei bendzinas
Demotion 2011-03-07 19:30
Pamirso moklsininkai pamineti kiek smulkiuju daleliu ismeta is dyzelino ir kiek is elektromobilio,ce kaip naftininku reklama vazuokite su dyzeliu nes su elektromobiliu ne velnio jus saves ir gamtos nesaugosite
Arthuras 2011-03-07 19:43
Elektromobilis - toli gražu nėra visiškai ekologiškas reikalas. Juk reikia ir akumuliatorių(daug) pagamint, reikia ir elektrą gamint. O kokie santykiai lyginant su dyzeliu, benzinu, reikėtų tik kad kas nors paskaičiuotų tiksliai.
bahuriux 2011-03-07 19:55
Taip ir darau ir pigu ir netersiu gamtos tiek daug.
AirDog 2011-03-07 20:11
Nėra viskas taip kaip sakai ir nėra taip paprastai kaip gali pasirodyti: http://www.ecotravel.org.uk/fuels_5.html http://www.ace.mmu.ac.uk/Resources/Fact ... on/26.html
Otto 2011-03-07 20:56
Visur pilna propagandos, o iš tiesų, tie matavimai atlikti esant optimaliems sūkiams ir apkrovoms, ne miesto eismo sąlygomis. Dyzelio dinamiškumas prastesnis už benzino, todėl, siekiant neatsilikti, įvedamas forsažas, kai raunant, įpurškiama daugiau kuro nei gali sudegti, va iš kur tie dūmai. Ne miesto sąlygomis dyzeliai geručiai, tačiau tik su neišdilusiais varikliais, o normalaus stovio. Jei norite įsitikinti, ar jūsų aparatas teršia, ikiškite pirštą į duslintuvą ir pabraukę per sienelę apžiūrėkite; jei ant piršto tik blausios, sausos rusvos apnašos, jūsų variklio stovis puikus, tačiau, jei riebūs suodžiai, tada suprantama, kad toks aparatas nuodija orą.
blizzard 2011-03-07 21:14
na nėr ko norėt kaip mūsų mašinos 10+ metų senumo. katalizatorius nebeefektyvus po 150k kilometru. Suodžiai duslintuve nuo daug ko priklauso, daug problemų kelia dalių stovis..