Laiko mašina: reaktyvinis sovietų turbotraukinys „Russkaja Troika“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Splius 2014-05-29 17:44
Kas daugiau jei ne ruskei tokias nesamones gali isgalvoti.
Ketleris 2014-05-29 18:00
reaktyviniai lėktuvai normalu, reaktyviniai traukiniai ne? Ar tu tieiog rusofobas? O video nematei?
cluendo 2014-05-29 18:02
o tu tiesiog rusofilas? ar siaip nesamones megsti ?
Arns 2014-05-29 18:07
skaitei tik antraštę gal? Gi video amerikietiška versija tokio tipo traukinio...
stdio 2014-05-29 20:31
Idomu ar ir dabar dar reaktyviniai varikliai tebera nekonkurencijoje su vidaus degimo?
Tas_pac 2014-05-29 20:43
'72 antrais vakarų Europoje jau buvo ne vienas automobilis galintis išvystyti 250km/h
punktyras 2014-05-29 20:57
Reaktyviniai irgi nėra išorės degimo. Bent kol nesugedę Turbūt turėjai galvoje reaktyvinius ir stūmoklinius. Reaktyviniai ir turboreaktyviniai naudojami, esant dideliam greičiui. Norint traukinius varyti reaktyviniais varikliais, reikėtų daug keisti paties variklio konstrukcijoje, nebūtų toks laisvas valdymas, poveikis būtų tolimas – pasižiūrėk, kokius uraganus sukelia kylantys lėktuvai už savęs, stabdymas būtų neefektyvus. Todėl ant žemės geriau stūmokliniai varikliai, o dar geriau – elektriniai. Skraidant ore, stabdyti tenka rečiau, išvystomas didesnis greitis, yra santykinai mažesnė trintis, todėl variklio NK didesnis.
bahuriux 2014-05-29 21:10
Kaip suprasti? Jei traukiniams, tai elektrai nera konkurentu, jei keleiviniam lektuvui tai "Hi bypass" turbo jet varikliui nera konkurentu Na cia kai duju turbina suka ventiliatoriu, visi siuolaikiniai keleiviniai lektuvai juos naudoja, o jei dar butu ventiliatorius atviras tai dar geresnis NK. Dar beto duju turbinos dirba kaip Karno silumine masina todel dideliam aukstyje prie -40C ju efektyvumas dar labiau padideja. O VDV tokiam aukstyje net nebeveikia normaliai del isretejusio oro, o aukstis tam kad butu maziau oro pasipriesinimo ir atitinkamai didesnis greitis vos ne dvigubai su ta pacia galia. tai sitie turbo reaktyviniai del to ir neturi konkurentu.
Creatium 2014-05-29 23:07
Va čia tai !
vanduo4 2014-05-30 03:58
Rusija kure ir atominy traukiny. Deja reaktorius buvo didokas, tad butu reikeje platinti begius. Paskaiciavo, kad esamu keliu platinimas per daug brangus ir projekta nutrauke. - Cia nepraleidoprogos Amerikieciai pasipyzdavoti is Rusijo inovatyviu ideju. Amwrikoje buvo placiai pristatyta atominio dulkiu siurblio koncepcija. Tuo metu ne visi ir suprato, ar tai rimtai, ar tik siaip...
Azys 2014-05-30 08:06
amerikonai tokį traukinį paleido 1966m., 6 metais anksčiau už sovietus tai rusofobiškumu(filiškumu) galima kaltinti tik straipsnio įkėlėją, kad aprašė ne originalą, o jo pasekėją (kopiją), bet man tai px, nežinojau, kad tokių bandymų buvo, straipsnis visai geras, o kam įdomu gali ir daugiau pasidomėt. Beje Batmanas kažkuriuo metu irgi turėjo batmobilį su reaktyviniu varikliu
1337 2014-05-30 09:48
Vokiečiai aplenkė visus
amas 2014-05-30 11:36
Tai kad turbo reaktyviniai labai plačiai kur naudojami yra ir tankai ir elektros generatoriai, gi greičių dežė gali sulėtinti apsukas... Lėktuve kaip bebūtu ūraganus sukuria ant to variklio pritaisytas propeleris nesvarbu kur jis būtu išorėje matomas ar viduj
bahuriux 2014-05-30 17:03
Panasiai, beveik nesuklydai, tik pataisysiu truputeli, turejai sakyti "duju turbina", vietoj "turbo reaktyviniai". Taip ant to tarukinio uzdeti du "low bypass" turboJET varikliai, jie yra itin neekonomiski, bet uztai tinkami iki 3++ machu su tinkamo dizaino isiurbimu.