Kodėl Europa gali uždrausti dyzelinius automobilius?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lucy 2015-06-02 15:55
Nežinau man tai kažkaip nesuprantama. Visokios Kinijos ir USA teršia aplinką kiek nori, nes nėra įstoję į tą antiteršimo būrelį kad ir kaip jis vadinasi jų produktai tampa automatiškai pigesni, o EU visokį šūdą daro, kad tik padaryti EU nekonkurencingesę... Arba visi teršia arba niekas.
Natter 2015-06-02 15:57
Seniai laikas, nes neįmanoma sankryžoj, kai buduliai su savo dyzeliais (kartais ir nelabai senais) duoda gazo visa sankryža paskęsta juoduose dūmuose. Siūlau pabrangint dyzeliną ir tiek pat atpiginti benziną.
immortallt 2015-06-02 16:00
lucy, ypač Kinija pradeda dėti dideles pastangas mažinti taršai. Tiesa, tik pernai įvyko politikoje pasikeitimai, tad rimtas poveikis pradės jaustis nebent 2020 metais. O Europe išvysčiusi energijos taupymo ir atsinaujinančios energetikos technologijas neblogai uždirba.
Pumper 2015-06-02 16:04
Nieko branginti nereikia. Užtektų technikinę panaikinti, jei DPF/katalizatorius išpjautas. Dabar gi LT įprasta nusipirkti dyzeli ir kitą dieną DPF pjauti lauk, nes niekam neįdomi ta tarša.
lucy 2015-06-02 16:07
Immortal jie pradėjo tiesiogiai dusti Pekine. Tai čia kaip sakant privertė. O atokesnes jų gamyklos papigiai kaip varo be jokių apsaugos priemonių ir tt taip ir varo tai va ir turim pigių kiniškų prekių pilna, o pačių prekės nesąmoningomis kainomis eina.
vytautas50 2015-06-02 16:11
Na savo laiku pažįstami audines su išmetamosiomis dujomis nuodydavo. Bet kažkaip pasitaikė glušas darbininkas sumastė ne benzininio variklio dujų žvėreliams duoti bet dyzelinio. Jos sau sėdi tose dyzelio dujose bent pusvalandį ir dvėsti nesiruošia. O va benzino kelios minutės ir gatavos. Tai čia praktiškai kas realiai nuodingiau.
immortallt 2015-06-02 16:34
True and false. Uždarinėjamos mažiausiai efektyvios ir atidarinėjamos naujos. Anglių naudojimą ketinamą mažinti ir pan. Taip rajonuose kol kas mažiau žiūri, bet rajonai procentaliau ir mažiau taršos išmeta. Tikrai nereikia tikėtis, kad pasikeis viskas per dieną, ypač kai tai milžiniška šalis, kurios rajonai ir dabar dar skursta, bet metami finansai į atsinaujinančią įspūdingi. Beje, kinai vis dar turi <100 automobilių 1,000 gyventojų. Lietuvoje berods 10x didesnis automobilių tankis buvo. Kinijoje tarša didelė dėl paprastos priežastis - milžiniškas gyventojų tankis. Plotas ~1/3 mažesnis nei Rusijos, o gyventojų ~9 kartus daugiau. JAV irgi po truputį pradeda taršą žiūrėti, tiesa, iki Europos toli. Bet šįmet panašu gali pasikeisti ir JAV viskas. O Europa galės pasiūlyti savo paslaugas JAV kaip didžiausią patirtį ir moderniausias technologijas turintis regionas.
vytautas50 2015-06-02 16:53
Na 0.5 milijardo neteršiančių su 6.5 milijardų teršiančių santykis ne koks ir primena kovą su vėjo malūnais. Sau apsunkinimas gyvenimo vardan neįgyvendinamos utopijos. Na bet viltis durnių motina. Įvertinus dar visokių ugnikalnių veiklą tai iš viso fantazijos.
raimism 2015-06-02 17:22
papildysiu immortal dėl Kinijos: ten kol kas yra vos ne vienintelė šalis pasaulyje, kuri ne vien labaratorijose tobulina, bet realiai naudoja taip vadinamas CCS (Carbon Capture and Storage) technologijas. Kas gana keista - jie apie tai beveik neviešina informacijos, didelė dalis CCS projektų yra gana slapti. Jei JAV ir Europoje CCS planuojama diegti prie iškastinį kurą deginančių elektrinių, taip mažinant jų CO2 emisijas, tai kinai CO2 surinkinėja iš oro ir savo CCS'us stato gamyklų rajonuose.
FtBall 2015-06-02 17:25
Gerai, kad yra žmonių, kurie nemąsto taip, kaip jūs, nes vis dar neturėtume nei vaistų, nei garo turbinų, vidutinė gyvenimo trukmė nesiektų 40 metų - juk visa industrija, farmacija - tik teršia ir naudos nesuteikia, ar ne?
fakitol 2015-06-03 08:06
Tvarkingas dyzelinis su sveikais katalizotoriumi ir DPF yra liuks. Išmetimo vamzdis švarut švarutėlis, jokio suodžio. Viskas gražiai sudega
vytautas50 2015-06-03 08:17
Iš ekologinės pusės pažiūrėjus dirbtinai pailginus gyvenimo trukmę nei ji būtų natūraliai keliamos tik problemos žemei. Kuo ilgiau gyveni tuo daugiau problemų pridarai žemei. Maža to net niekas ir nežino dėl ko čia gyvena. Pagrindinis visų tikslas vartoti ir kuo daugiau. Reikia kuo dažniau pirkti naują mobiliaką, auto ir visa kitą nes tai gėris ir šios visuomenės egzistavimo prasmė.
immortallt 2015-06-03 10:54
Vytautai, tai ko dar nenusižudei? Apendicito operaciją turėjai?
velokoraptus 2015-06-03 10:57
Daugės automobilių su AdBlue, jei neklystu citroen ir peugeot jau prekiauja. Anksčiau tai buvo naudojama tik vilkikuose.
vytautas50 2015-06-03 11:08
Kam žudytis ir taip visi neišvengiamai numirsim pats tame skaičiuje. O kas liečia dėl gydimo tai dėl manęs jis gali būti arba ne. Vienodai rodo. Iš tikro neprašiau manęs gelbėti. Man asmeniškai ta pagalba nereikalinga. Bet kadangi moku mokesčius tai sistema "stengiasi" nepriklausomai nuo mano noro ar nenoro. O kas nors pašalinis įjungia sistemos veikimą. Žudytis kaip ir žudyti negalima. Nėra tame jokios nuodėmės, bet tegul tą procesą valdo tai kam priklauso. Taip kad šitoje vietoje esu absoliučiai ramus ir abejingas. Net labai smalsu kas bus toliau, nes čia jau viskas žinoma. Knaisiotis po kažkokias materialias smulkmenas jokia prasmė ir tikslas. Šiam momentui gyvenu būtinumo pakankamumo ribose tam kad mažiau kenkti aplinkai visomis prasmėmis.
mindebuc 2015-06-03 17:18
Atsilieki biškį, jau ne vien Citroen su Peugeot jais prekiauja. Tuo pačiu kiek teko skaitinėtis užsiima jau ir vokiečių gamintojai, kaip kad pvz. Audi (deda į naują A6 2.0 litrų variklį), Mercedes ir t.t. Šiaip tai aš galvojau, kad rusam nusispjaut ant ekologijos bent stumia ant Kinijos kažkodėl žiauriai. Gėda, kad aplenkė pagal karinius pajėgumus? Na, o realiai - su dyzeliukų situacija yra sunku. Ko gero, pradžiai atimt technikinę iš tų, kurie (kaip kad kolegos komentatoriai minėjo) išsipjovę katalizatorius ir DPF.
deivis 2015-06-03 22:06
Kreiva "truputį" tavo logika.
laurius 2015-06-03 23:53
aš it nesuprantu logikos, sako mums aplinką reikia teršti, nes visi teršia, bet pats stengiasi kuo mažiau kenkti aplinkai.