Gyvūnų mylėtojų siaubas: žvilgsnis į šunų valgymo festivalį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vyckas 2015-06-23 11:48
? Nesutinki, kad gyvūnai turi būti laikomi ir skerdžiami kaip įmanoma geresnėmis sąlygomis?
UTF16 2015-06-23 11:55
Jei labai įdomi mano pozicija, – žinoma, kad nesutinku. Bet mes čia kalbame ne apie mane, o apie jus. Kuo turite pagrįsti savo nuomonę?
Shinigami 2015-06-23 15:46
Čia straipsnis apie šunienos valgymą, o ne šunų kankinimą. Todėl pats ir varai "offtopic". Kai bus straipsnis apie šunų kankinimą tada apie tai ir pakalbėsime.
Pumper 2015-06-23 16:15
Čia straipsnis apie šunų valgymo "festivalį", kurio metu ne tik valgomi, bet ir kankinami šunys.
UTF16 2015-06-26 20:40
Vienos veganės aktyvistės požiūris į šitą reikalą: https://www.youtube.com/watch?v=wfrKZ57z7cU
UTF16 2015-06-26 22:55
Nes esate vienas iš tų Delfio komentatorių, kur pasako „gėjus“ ir iškart kaip bulius priešais raudoną skudurą – pasakys nuomonę bet kaip bet kur apie bet ką. Nesvarbu, kiek tai bus į temą. Žaliavalgystė – tokia mityba, kai vartojami tik termiškai neapdoroti produktai, pvz., žalios daržovės, žalia mėsa, žali kiaušiniai ir pan. Aiškiau nors truputį?
UTF16 2015-06-26 23:12
Kiek suprantu, penktadienis, ir jums labai sudėtinga suregzti nors vieną mintį, kuri turėtų kokią nors prasmę. Nenorite palaukti rytojaus? Ar bent jau persikelti į Delfi?
UTF16 2015-06-26 23:23
Nežinau, kokio tipo žmones jūs ten pažįstate (o sprendžiant iš paskutinių pasisakymų – nieko jūs ten nepažįstate), bent pripažinkite – jei bent jau pats tikėtumėt, ką čia šnekat, nepultumėt kažkokioje temoje, kurioje dialogas atseit „beprasmiškas“, postringauti apie kažkokias gyvates ir žaliavalgystę. Tiek apie „beprasmišką dialogą“.
UTF16 2015-06-27 00:16
Kažkokiomis sapalionėmis bandote įrodyti, koks beprasmiškas šitas dialogas? Taip, aš galėčiau narstyti kiekvieną žodelį ir kažką aiškinti, bet nematau prasmės, nes turiu ir įdomesnių užsiėmimų gyvenime nei su pliku pešiotis. Jei turėsite ką nors pasakyti į temą, praneškite.
TAURAS 2015-06-27 00:53
Istikro kiaules valgyti yra dar nehumaniskiau nei sunis. Kiaules genetiskai yra labai panasios i zmones (jei neklystu net ~70% genomo yra panasus i zmogaus), tai ju valgymas kazkuria prasme primena 70% kanibalizmo Jei jus nuo mazens valgytumete sunis, tai jums del to butu, nei silta, nei salta. Viskas priklauso nuo isitikinimu kurie dazniausiai suformuojami nuo vaikystes (Vegetarizmas, tarp kitko, susiformuoja tik uzaugus ir pasiekus didziausia saves susireiksminimo lygi, nes vaikai be mesos, turbut nelabai uzaugtu). Paziureciau ka sakytumet jei beveik mirtumet nuo bado. Islikimo instinktas visus jusu isitikinimus greitai uzgostu ir suniukas, oj koks butu skanus o visiem tiem kurie isvis nevalgo mesos galiu pasakyt: ir nevalgykite, mesaedziams daugiau liks tik nereikia pradeti save aukstinti del to ir laikyti save uz kitus geresniais. Visi mes esam tiepatys zmones ir darom, juo labiau valgom, ka norim ir del to nesam blogesni..
UTF16 2015-06-27 10:23
Nežinau, kažkaip nenorėčiau susidurti akis į akį su palaikančiu kanibalizmą ir „valgančiu ką nori“…
TAURAS 2015-06-27 12:16
Tenorejau pasakyti, jog pagrindine maisto valgymo ar nevalgymo priezastis yra issitikinimai. O Tau norejau pasakyti, jog nesusireiksmintum taip jei ir esi aukstesneme evoliucijos lygyje ir uz visus zinai geriau. Istikro beveik visi mes tokie..
UTF16 2015-06-27 12:57
Savęs nesureikšminate, nes esate aukštesniame evoliucijos lygyje?.. Gal galėtumėte savo pasąmonės srautą išversti į žmonių kalbą, t. y. vartoti kuo mažiau tik jums suprantamų sparnuotų frazių? Ačiū.
rwc 2015-06-27 14:07
Nusifilosofavot. Kankinti gyvūnus – savaime yra blogis, nepriklausomai nuo priežasties (išskyrus galbūt medicininius tyrimus, kurie leistų išsaugoti žmonių gyvybes ir kai imamasi visų įmanomų priemonių sukelti kuo mažiau kančių ir streso). Tačiau valgyti žolėdžius – daugumai primatų rūšių natūralu arba net būtina, ir mes ne išimtis. Kuriuos gyvūnus valgyti – nulemia maisto grandinė. Gamtoje plėšrūnai paprastai neėda natūralių savo priešų (grobuonių), kadangi tai yra netiesioginis kanibalizmas. O nuo kanibalizmo mus atpratino evoliucija ir natūralioji atranka. Kanibalizmas mums britkus taip pat kaip ir gentainių fekalijų valgymas, nes jis yra tiesiausias kelias į epidemijas ir populiacijos susinaikinimą. Belieka nuspręsti, kas mitybos grandinėje aukščiau, primatai ar katės ir vilkai. Ar tigras laisvėje užpultų žmogų, jei turėtų pasirinkimą tarp greitai lakstančios gazelės ir beginklio žmogaus? Jei tigras mus mato kaip auką ir maistą – tuomet mums katės netinkamos maistui, nes jos – natūralus mūsų priešas ir mitybos grandinėje aukščiau. Jei ne – tuomet kates galima valgyti. Jei nusprendžiame, kad su tigrais esame viename mitybos grandinės lygmenyje – tuomet galime valgyti tik išimtiniais atvejais, iš didelio bado ir neturint pasirinkimo. Todėl, pavyzdžiui, žydai ir arabai nevalgo kiaulienos – mat kiaulės yra visaėdžiai gyvūnai (mielai suėda kokį smulkų žinduolį) ir tuo požiūriu yra „nešvarios“, viename mitybos grandinės lygmenyje. Kita vertus, naminių kačių ir šunų nešeriame žmogiena, jie nėra mūsų natūralūs priešai, tad mitybos grandinės požiūriu nėra nieko „nešvaraus“ racioną retkarčiais paįvairinti šunim ar kate. Antras aspektas – kad aukštesnieji gyvūnai dažniausiai yra socialūs ir jaučia empatiją, moka suprojektuoti gentainio kančią į save. Mes naminius gyvūnus laikome vos ne šeimos nariais, jie mus irgi, todėl empatija mus atgraso nuo kankinimo ir valgymo. Indai karvių nevalgo, nes jaučia joms empatiją kaip šventoms būtybėms, dievų ar protėvių inkarnacijoms. Mums žirgai yra visų pirma draugai, pagalbininkai džiaugsme ir varge, partneriai kare ir ūkyje, kartais net ir pomirtiniame gyvenime. Todėl mums žudyti ir valgyti žirgus artima kanibalizmui. Taigi, vienų dalykų nevalgome, nes mums tai šlykštu, „nešvaru“. Kitų – dėl priešingos priežasties – nes jie mums pernelyg mieli, arba dėl abiejų priežasčių iškart. Tad jeigu kiniečiai nelaiko katienos ar šunienos „nešvaria“ mėsa ir nelaiko jų šeimos nariais – tegu sau augina fermose ir valgo. Neturime teisės jų dėl to smerkti, nes patys esame tokie patys valgydami kiaulieną. Fanatikams, norintiems apskritai uždrausti fermas – tokia analogija. Kažkada žmonai papriekaištavau, kad Kalėdoms ji puošia gyvas eglutes, kurios paskui keliauja į šiukšlyną. Atsakė: „Juk jas augina kaip kopūstus, specialiai Kalėdoms o gamtai kur kas didesnė žala padaroma gaminant ir laikant pigias kinietiškas plastikines eglutes.“ Taip kad man ir triušiukų, arkliukų, šuniukų negaila, jei jie auginami kaip kopūstai, specialiai pietų stalui. Jeigu jie lakstytų miške, slapstydamiesi nuo vilkų, žiemą šaltų ir badautų, o galų gale vis tiek pabaigtų gyvenimą vilkų išdraskytais viduriais, tai prisikankintų kur kas labiau nei gyvendami saugiame ir jaukiame narvelyje ar tvarte.
UTF16 2015-06-27 15:45
. Negana to, jūsų įsitikinimai ir jais grįsta nuomonė tiesiog neatitinka faktų: plėšrūnai irgi gali būti medžiojami kitų plėšrūnų; tarp primityvių žmonių tautelių ir kai kurių gyvūnų kabinalizmas yra labai paplitęs reiškinys; indai skerdžia karves ir t. t. Žodžiu, jūsų pasisakymas yra argumentacijos klaida, grindžiama klaidingais faktais. Labai tikiuosi, kad įvertinęs šias klaidas, persvarstysite savo poziciją iš naujo.
Pumper 2015-06-27 17:30
Jei nesi sociopatas ir taip akivaizdu.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-06-27 18:49
Pumper, perskaitęs visus UTF16 komentarus šioje temoje priėjau išvados, kad jis yra internetinis trolis, trokštantis dėmesio, kurį jūs jam ir duodate, atsakydami į jo provokacijas. O į temą, tai RWC išsakė beveik visas mano mintis apie gyvūnų valgymą. O, šiaip, norėčiau pacituoti Ringo Starą: "Gyvenk pats ir leisk numirti kitiems". Kitaip tariant, jeigu šuniukai, katytės, paukščiukai ir visokie kitokie gyvūnėliai, kurie ruošiami maistui, nėra kankinami iki tokio lygio, kad tai patrauktų visuomenės dėmesį ir prasidėtų pasipiktinimai, nelįskite į akis su savo moralizavimais, kad valgyti skerdžiamą gyvūną, ar tai būtų naminis gyvūnėlis, ar laukinis, yra moraliai blogai.
UTF16 2015-06-27 20:52
Žmogus išdėstė savo pasvarstymus apie tai, kokia natūrali yra mėsa – naudodamas, savaime suprantama, natūralų kompiuterį ir sėdėdamas ant natūralios kėdės prie natūraliai susiformavusio stalo. Šiandien teko pabendrauti su tokia pažįstama mergina, kuri, pasirodo, pasisako prieš farmaciją. Tu jai gali aiškinti, kaip tai yra gerai ar blogai, kruopščiai parinkti argumentus – bet žmogus turi įgijęs imunitetą logikai, o kai jis ras pasiaiškinimą – tarsi kokiam psichodeliniam sapne, kur durys į kitą patalpą veda į, pvz., pievą ar kalnus. Maždaug taip iš šalies atrodo jūsų metafiziniai pasvarstymai apie gyvūnų valgymą – kaip gilus sapnas. Kadangi patys suprantate, kad iš to nėra nieko gero, belieka ad hominem atakos.