Lietuvos akademikas: tarp mokslo ir tikėjimo priešingumo nėra

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nojus 2015-10-03 14:02
Džiugu,kad yra tarp mūsų toks puikus gydytojas ir žmogus -Brėdikis. Kaip aiškiai ir glaustai jam pavyko parteikti esmę. Ką pasakysite materialistai? Mesite į Brėdikį akmenį?
Aidas 2015-10-03 14:08
Nojui nieko nesakysiu. Pritariu tam, kad tarp religinio tikejimo ir mokslo priesingybes nera, nes tarp ju nera salycio tasku. Tad, mano nuomone, cia negali buti nei tapatybes, nei priesingybes. O buitiniame lygmenyje musu gyvenime daug tikejimo ir tikejimosi.
dawid90 2015-10-03 14:11
Tu geriau papasakok kaip ten su energijos gavimu iš nieko.
dawid90 2015-10-03 14:14
Į temą. Gal kas galėtu šitą pakomentuoti? Skamba nelabai realiai.
jonas112 2015-10-03 14:27
ok...
Nojus 2015-10-03 14:30
Jūs maišote TIKĖJIMĄ su RELIGIJA. Kodėl jūs visi materialistai pastoviai darote šią klaidą. Kaip klasikiniai filosofai suskirstė į dvasią ir materiją ,taip ir giedate senas giesmes. Užsirašykite ant kaktos:pasaulis yra vientisas.
Nojus 2015-10-03 14:33
Pas Tamstą ribotas mąstymas. Tokio žodžio kaip "NIEKAS" neturėtų iš viso būti.Tai tik BUITIŠKAI mąstančių asmenybių žodelis.
dawid90 2015-10-03 14:41
Sure, sure. Tai kaip ten sekasi?
Niemand 2015-10-03 14:49
Čia jam stogas nuvažiavo, ar žurnalistai žodžius iš konteksto išėmė?..
cepukas 2015-10-03 14:57
Koks dar tikejimas???? i ka blyn tiketi reikia???Idiotizmas Mane siurpina jau vien tokie zodziai,kaip tikejimas ir religija,per susiktas religijas pasaulyja ir karai kyla,velniop tas nasemones zmones,laikas islyst is urvo.
Nojus 2015-10-03 15:18
Tai ,kad pats dar mastote kaip urvinis religinis fanatikas. Gal Tamsta dar nezinote,kad MINTIS jau pripazinta MATERIALIA?
Aidas 2015-10-03 15:23
Ziuriu Nojus kai kada ir protingai paraso. Taip, man idomu, kuo skiriasi religinis tikejimas nuo religijos, dvasia nuo materijos.
vytautas50 2015-10-03 15:25
Ir kaip mintis materiali? Kad mintis per mūsų poveikį materijai materializuojasi tai sutinku. Iš viso kas yra mintis? kad galvoje neuronuose pabėgiojo elektros krūviai tai tikrai materialu. O giliau? Kas inicijavo būtent tokį elektronų krūvių pabėgiojimą? Va elektra bėgioja gyvūnas po galvą bet rezultatas tik reakcija į pojūčių poveikį. Jokių minčių pas juos kaip ir nerasta. Joks gyvūnas pvz net nesuvokia ir negali nupiešti net to ką mato. O tai žmogui labai paprasta. Kur čia šuo pakastas?
UTF16 2015-10-03 16:18
Dar stebisi, kodėl žmonės gydytojais nepasitiki...
Nojus 2015-10-03 18:35
Nėra ribos tarp dvasios ir materijos.Žmonės dėl tamsumo sugalvojo šias dvi sąvokas ir dabar atpainiok kad mandras. Iš tiesų tai skirtingos medžiagos agregacinės būsenos.Taip taip.Nesiginčykite.Mes dar toli gražu nepažinome visų argregacinių būsenų.Dar nenulaužėme Dievo spynos PIN kodo.
Nojus 2015-10-03 18:46
Vytautui 50. Nesiginčiju su Jumis dėl Brėdikio.Tikiu,kad Jūs sakote tiesą.Bet tai buvo ankstesnis Brėdikis.Matyt jis kažkuriuo gyvenimo tarpsniu gavo rimtą pamoką,todėl kardinaliai pasikeitė. Priimkime jį tokį koks yra dabar.Leiskime reabilituotis.Kuris iš mūsų nėra padaręs klaidų? Dėl minties. Manau,kad mintis yra sūkurinė banga.Kol kas menkai tyrinėta.Ateityje bus viena įdomiausių mokslo tyrinėjimo sričių.Galbūt,atsiras disciplina "Objektų materializacija minties metodu".Kol kas tai tema iš fantastikos srities.
vytautas50 2015-10-03 19:34
Briedikio aš visiškai neteisiu. Medicinos paslaugos visuomet turėjo kainą ir turi dabar. Realiai niekada nebuvo nemokamo gydymo. O tuo labiau rimtas specialistas sukišo daug pinigų ir savo laiko kad tai pasiekti. Visai normalu susigrąžinti investicijas. Tiesiog tik konstatuoju faktą ir sakau kad Briedikis tikrai įžvalgus žmogus net finansuose. Rubliai prapuolė o auksas liko. Jaunimui tik pasimokyti. Mintis mano kita kad net auksas ir super specialistas negali padėti. Viskas susiklosto kažkaip kitai neprognozuojamai. Na mintis mano manymu yra kažkas ne materialaus kol dar nesukėlė elektros impulsų mūsų smegenyse. Tokių ne materialių minčių visuma sudaro asmenybę arba "aš" ir tai gali būti tiek materijoje kūne tiek ne materijoje. Jokiomis materijos savybės kaip medžiaga ir energija nepasižymi. Todėl iš materijos pusės to niekaip negalima aptikti. Tai matoma kai pasireiškia jau per materiją. Mes gali stebėti tik elektromagnetinius impulsus neuronuose ar jų visumą bet tai jau pasekmė ir matoma išraiška. O priežastis lieka nematoma. Kas liečia dėl energetinio poveikio tai mūsų kūnai sudaryti iš elementariųjų dalelių, molekulių, ląstelių. Visa tai turi energiją. Pridėjus ranką prie kito žmogaus tos energijos kažkaip kontaktuoja. Neišvengiamas vienoks ar kitoks poveikis. Nieko stebėtino. Aišku kai sako kad ima energiją iš kosmoso ir perduoda čia jau manu per toli. Bet pakankamai artimam kontakte viskas normalu ir natūralu.
sielinas 2015-10-03 19:49
Trūkt už vadžių ir vėl iš pradžių. Nukvakęs akademikas pasakė... Mokslas nesivadovauja autoritetais, todėl kas ką sako ne mokslo sritis...
Nojus 2015-10-03 20:19
Savo kailiu ne karta esu patyres,kad zmogus be artiveikos dar turi ir toliveika.Stai si toliveika yra fenomenas kol kas mokslishkai nepaaiskintas.Speju,kad toliveikos reakcijos greitis didesnis uz sviesos greiti. Minti erdveje aptikti dabartiniais prietaisais neimanoma,kadangi tai ,vadinkime -labai jau "ishretejusi" materijos atmaina.
lape 2015-10-03 21:01
Visiems "moksliškai" nepaaiškintiems reiškiniams yra labai moksliškas paaiškinimas - reiškinių dalyvių idiotizmas.