Europoje ateina didžiulės permainos, su laiku pasieks ir Lietuvą: drastiški ribojimai automobiliams rodo naujos eros pradžią

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-03-29 09:22
Obulgas, nuo pernai sumažino reikalaujamą kuro sieringumą, bent į Europos uostus įplaukiantiems laivams. Ką tai reiškia? A) naudoja tokį patį dyzelį, kaip automobiliai B) stato brangius filtrus C) stato naują SGD įrangą Jei rinktis tarp A ir B, kainuoja panašiai. Jei statai naują laivą, tai C įrengti brangiau iš pradžių, bet per eksploatacijos laiką pigiau nei A ar B. O šiaip laivai kurą naudoja pakankamai efektyviai, nes plaukia optimaliu ir pastoviu greičiu, gabena nepalyginamai didesnį kiekį krovinio. O ir laivų kompanijos labai suinteresuotos maksimaliai efektyvinti kuro sunaudojimą. Kitas dalykas, automobiliai sukuria taršą mieste, kur žmonės kvėpuoja didelėm koncentracijom teršalų. Būtent dėl šios problemos atskiri miestai labiausiai ir kovoja. Laivai teršia ten, kur ir eismo nėra, ir žmonių mažai. Jokio prizinio fondo nereikia, kad vystyti akumuliatorius. Tai milijardinė rinka. Pats atradimas technologijos toks laimėjimas, kad jokie milijonai nebūtų patrauklūs.
diedukas 2017-03-29 10:27
O as ir nekalbu apie milijonus , kad ir desetka milijardu . Nebutu jau toks didelis kruvis grupei valstybiu . Galetu ir zmones dasidet kas noretu . Reikia tik noro .
Ar_as? 2017-03-29 10:30
Vat čia tai liuks... Apie lempas: būtent todėl ir deda jau paskutinius 5 metus ledus, kurie valgo juokingai energijos. Nustebinsiu, juos jau deda ne tik dienos žibintam, bet po truputį keičia ir visas lempas, tad tos Anglijos (kas čia per juridinis/geografinis/pseudogeopolitinis vienetas ?) mokslininkų priskaičiuoti žmonių nuodyjimai naujose mašinose pagal Jus turi fantastiškai sumažėti. Būtent todėl automobilis ir neturi tarnauti 20 metų...
Xdmin 2017-03-29 10:38
Nes apie deformacijas pasaulis suzinojo tik siandien, o jau rytoj pagamintas automobilis lankstysis kitaip! 90's ir anksciau pagaminti automobiliai kai net airbagu nebuvo, tai zmones sakydavo va su sita gali sienas vartyt, va man pataike i gala, man nieko jam visas snukis suejo... girdetos istorijos? O ka girdit apie automoblius pagamintus pvz nuo 2000 automobilius? Pilna deformacijos zonu, airbag is visu pusiu, ABS ir kitos sistemos. Kas naujo 2017 automobilyje? ABS ar ESP nebera papildoma komplektacija, o yra standartine komplektacija, kaip Immortal minejo metalai kitokie, bet kur jis mato sauguma kad vietoje gelezies naudojamas aliuminis as nezinau, nes atlaikyti apkrovas ir deformacijas jie turi tokias pacias. Aliuminis leido sumazinti kebulo svori, bet automobliai nesumazejo, jie padidejo, pridejo papildomu koloneliu ir kitu navarotu ir turim ta pati arba didesni svori.
immortallt 2017-03-29 10:43
Xdmin, svorį sumažino, nes aliuminis daug lengvesnis. Naudojant spec struktūras išlaiko tvirtumą bei pagerina smūgio sugėrimą ir išsklaidymą/nukreipimą nuo keleivių. Daug nesigilinau, tiek tik skaičiau automobilių gamintojų ataskaitose ir asociacijų ataskaitose. Ir ne tik aliuminio naudojimas auga, bet ir pats plienas, sukūrė naują kartą AHSS plieno (advanced high strenth steel), kurio svoris irgi sumažintas ~30% išlaikant tvirtumą ir pan. Beje, avarinio stabdymo sistemos, automatinis pagalbos kvietimas po avarijos, juostos palaikymas - tai tik kelios iš naujų funkcijų didinančių saugumą.
Xdmin 2017-03-29 10:56
Immortal, as suprantu kad aliuminis lengvesnis, naudojo spec strukturas, kurios buvo tuo metu naudojo ir anksciau, bet bendras automobilio svoris, kas butu prilyginama saugumui - nepagerejo. Tiesiog atsirado daugiau vietos papildomiems zaislams, aka komfortas. Cia toks komiskas pavyzdys, kuria linkme eina automobiliu gamintojai: https://static.carthrottle.com/workspac ... 15574d.jpg Autopilotas (ne tas kur greiti tik moka palaikyti) yra turbut vienintelis tikras proverzis saugume paskutiniu metu.
immortallt 2017-03-29 10:58
Na kad lengvėja, žiūrint atskirus modelius, ypač Europoje, svoris mažėjo.
Xdmin 2017-03-29 11:06
Na man tai nelengveja, yra kokiu gal isimciu, bet pvz: VW Jetta 2014 1.6d 81kw - 1395 kg VOLKSWAGEN JETTA III (1995) 1.9 tdi 81 kw - 1260 kg atkreipk demesi, variklis senojoje didesnis. Tas pats yra su Mazda 323 ir 3, dar atsimenu ziurejau Mazda 6 I kartos ir naujausia, irgi priaugo svorio.
immortallt 2017-03-29 12:11
Xdmin, reiktų žiūrėti, kaip ir tas Jetta pasikeitė per tiek metų, dauguma automobilių stipriai išdidėjo. Tas pats yaris, pailgėjo 14cm per vieną kartą. Realiai pakėlė šiek tiek automobilio klasę, tai jau lyginti negali. Jetta atveju irgi reikėtų žiūrėti, kas keitėsi. Gal 1995 šita versija yra absoliučiai tuščia? Automobilių gamintojai mažina svorį, nes nebeturi kaip kitaip padidinti efektyvumo ir sumažinti CO2 emisijas per kilometrą.
Vytax 2017-03-29 12:53
Nemažėja tas automobilių svoris. Taip, taip skardas suplonino. Nors aliuminio nepridėjo (per brangus automobilių korpusams), tačiau kai kurias skardas pakeitė lengvesniu stiklo pluoštu ar tiesiog plastiku. Tačiau, labai stipriai pagerino pakabas. Pridėjo ten visokių stabilizatorių, traukių ir pan. Ko prieš dešimtmečius nebuvo ir kas padidino svorį. Dabar visokie „kibiriukai“ (pvz.: VW POLO) autobanuose gali sau leisti važiuoti 190km/h. greičiu. Labai daug pridėta papildomos garso izoliacijos. Jei seniau užtekdavo kokio centimetro sluoksnio kokio nors porolono, tai dabar dedami kokie 3-4cm. Labai daug pridėta papildomos įrangos, visokių kondicionierių, įmantrių pečiukų, elektrinių langų, centrinių užraktų ir t.t. Kas irgi papildomai sveria, kam reikia krūvos papildomų laidų išvedžiotų po visą automobilį, kam reikia didesnio maitinimo, kas reiškia didesnį akumuliatorių ir didesnį generatorių ir t.t.
Xdmin 2017-03-29 12:59
Tu vistiek uzsikirtes aiskini kad mazeja, nors taip nera. Dar vienas kabliukas, naujas Yaris saugesnis uz sena, gal del to kad jis tiesiog nebera mazas? Tai ji jau reiketu lyginti su senu Toyota Avensis, o nebe su senesniu Yaris.
immortallt 2017-03-29 13:21
Xdmin, kalbame apie 7-8 metų skirtumą tarp Yaris, ar 20 metų skirtumą? Naujame Yaris ratų bazė atnaujinta, stabdymo kelias šiek tiek sutrumpėjo. Automobilis yra visas rinkinys specifikacijų ir negali išsirinkti tik vienos specifikacijos ir lyginti pagal automobilius. Jei nori žiūrėti, kaip kinta masė, surašyk visus automobilių modelius ir kiekvieno iš jų svorį, kai keičiasi modeliai ir suvienodink automobilių įrangas. Toks darbelis tau truks pilnu etatu gal 2-3 mėnesius. Aš renkuosi pasitikėti asociacijomis, nes pavyzdžių randu, kurie patvirtina trend'ą. Tu randi pavyzdžius, kurie neatmetus komplektacijos skirtumo, prieštarauja. Tai gali va paskaičiuoti, kiek dėl komplektacijos keičiasi svoris. Arba susirasti, koks kėbulo svoris buvo, ir koks dabar. Kaip pasikeitė veriklio svoris.
sub 2017-03-29 13:55
Girdėtos šios pasakos ir man. Tik visa esmė, kad gal auto ir lieka sveikas, be tikrai ne vairuotojas ir ne keleiviai tokio auto. Girdėtos istorijos? Kaip auto po tokio smūgio, be jokios apsaugos, gali apsaugot turinį (žmones)?
Xdmin 2017-03-29 14:09
O kodel as turiu surasyt visus modelius ? Pats paimk kelis populiarius modelius ir irodyk kad yra prieisingai.
immortallt 2017-03-29 15:27
Xdmin, aš sakau, kaip atliekamos analizės automobilių pramonės asociacijos. Tu ginčyjies ne su manimi, o su tokiom asociacijom, kaip: http://www.oica.net/ kurios gauna tiesiai iš gamintojų informaciją. Nerandu ant greitųjų tik pas juos to straipsnio, bet jį jau prieš porą metų skaičiau. Jei nori nuneigti jų analizę, prašau atlik tokią pačią analizę.
HDi 2017-03-30 11:10
Nelabai suprantu net ką čia ginčytis apie tuos svorius ir saugumo, pilnas youtubas crash testų įvairiausių. Ford sierra 1170Kg 1987-1993 Ford Fiesta 966Kg 2002-2008 Kurioj norėtumėt būti? O fiesta čia net ne naujausio modelio. https://www.youtube.com/watch?v=wbqZPW-Qhsw Lengvesnis Renault su kuriuo nelabai lygis važinėti būtų Sungesnis senas didelis volvo kurio gamintojas eidavo ant saugumo visad https://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs naujesnis Renaul su kuriuo ir nelabai lygis būtų važinėti Senas sunkus Land Rover discovery https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgio
Xdmin 2017-03-30 12:42
kodel tik 87 metu gamybos paemei? nebera senesniu informacijos jau? As kaip atskaitos taska imu nuo 2000, nes su senesnem jau mazai kas vazineja ir butent nuo tada, man asmeniskai atrodo kad automobiliu evoliucija apstojo, prieskoniu pridedama papilomu o ne reiksmingu inovaciju.
immortallt 2017-03-30 13:26
http://www.worldautosteel.org/why-steel ... ight_loss/ Bent šitą pasižiūrėkit. "man asmeniškai atrodo", good one. Iš dalies teisus, taip, progresas sulėtėjo, ir dabar dėl kiekvieno gramo tenka investuoti daug daugiau, nei iki tol. Taip, gali pasirodyti, kad svoris mašinos nekrenta, nes dabar į automobilius prideda nepalyginamai daugiau nei prieš 15 metų. Bet tai skirtingos komplektacijos.
zet 2017-04-26 11:53
Dekui, kad savo nuomone pateikei kaip fakta. Tai kad pramone bando sukurti trumpalaikius produktus, tai nereiskia, kad pats auto toks negali buti. Kita vertus ne visi modeliai tokie, pvz M.B G klases. As savo auto detales visada keiciu originaliomis naujomis. Tad jei variklis, remas geras, gali vaziuoti i sveikata. Del saugumo tai senos kartos bmw7 pvz daug saugesne uz kai kurias naujas auto.
zet 2017-04-26 12:26
Nu pavarai. Lyginti gali bet ka su bet kuo, tik reikia suprasti ka lygini. Kitaip tariant yra toks mokslas kaip sistemotyra, kur nagrineja panasias sistemas. siuo konkreciu atveju pvz namas gali sugriuti ir zmogus zuti. Kestutis norejo pasakyti, kad mus suku n objektu, kurie turi pasibaige garantija ir gali baigtis mirtimi. Realiai gal 80% gyvenamuju bustu yra su pasibaigusia garantija. Pats faktas, kad garantija pasibaige nereiskia, kad daiktas nevartotinas. Ir kas tas garantinis laikotarpis. Jis gali reiksti ivairius dalykus: nemokama taisyma, prieziura. Gali reiksti, kad daiktas nevartotinas. Gali reiksti, kad daiktas tiesiog reikalauja tam tikru remonto/atnaujinimo darbu.