„Tai technologija, kuri pralenkia visas kitas šiuo metu egzistuojančias technologijas“: E. Muskas gavo pirmuosius leidimus didžiajai savo svajonei ir tai vėl pakeis pasaulį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2018-03-06 13:38
O, gera skaityti šias žinias. Neseniai hyperloop one gavo projektą maršrutui Čikaga-Klyvlendas, dabar musko hyperloop kompanija gavo žodinį leidimą projektui. Ką dabar sakys visi skyway gerbėjai, hyperloop aplenkė, o skyway vis dar trūksta lėtų, nors renka jas 4 metus.
HardAxe 2018-03-06 13:58
Restrukturizuos sklypus ir pristatys perkunkiemių.
bat0nas 2018-03-06 16:40
O kaip vienas kitas greitaeigis traukinys išsprendžia miestų kamščių problemą? Man Hyperloop asocijuojasi su greičiu persikeliant iš A į B, o ne su didelio kiekio žmonių pervežimu.
ISG 2018-03-06 17:21
Tikriausiai nebuvai USA, ten isvaziavimas is pacio miesto, kol pradedi normaliai vaziuot, trunka kokia valanda. Cia tau ne is vilniaus i kauna vaziuot New yorke ar taip ar taip valdo metro, ten kamsciai yra isvaziuojant is miesto. Ir dar tokie projektai vers susimastyt zmones ar jiems reikia turet provatu auto. Arba 2 automobilius seimoje.
Fikcija 2018-03-06 21:03
Pakeis tik akcininku pinigines stori...
vanduo4 2018-03-06 22:22
- Kliedesiai ir tiek. Greitiėji traukiniai, tai tiesiog "metro", išplėstas už miesto ribų; - Anksčiau kelionei traukiniu į užmiestį reikėjo skirti laiko. Dabar artėja metas, kai užmiestis dėka greitųjų traukinių bus rami gyvenamoji zona, o miestas taps gamybos ir darbo zona. - Ką jau kalbėti apie nuskridimą lėktuvu į kitą Europos pusę savaitgaliui į klubą pasitūsinti. Gal tai irgi perversmas žmonijoje?
AAA000 2018-03-07 00:53
traukiniai ir yra pats racionaliausiais keliavimo budas su dabartinem technologijom. jis teturi tik viena beda - labai lengva uzblokuot ar sugadint visa sistema. ir sita beda visgi yra esmine... kas del skyway - tai jie tiesiog neturi nuosavu milijonieriu-reklameriu. bet irgi jau pasistate kazkokia ten bandymo trasa, kazkur ten Anglijoj berods. turi jau prototipus tai tikrai. as asmeniskai manau ju projektas techniskai ir ekonomiskai gana realus - bet visgi maglev tipo elektromagnetiniai keliai manau butu zymiai geriau. japonai manau ta jau irode ir praktikoje. vakuminiai vamzdziai tai konkreti nesamone - vien del saugumo... uzteks manau vienos rimtesnes issihermetizacijos avarijos ir pasiziures potencialus "keleiviai" kaip vakumas smegenis per ausis ir akis istraukia o greiciu nelabai aplenks net elektromagnetinius traukinius atmosferoje... tai koks tikslas landziot ten i visokias slegio kameras? net elektriniai ant ratu traukiniai sugeba 500km/h+ palaikyt ir cia neriba... tiesiog reikia visokius debilevatorius is valdzios pasalint, kur sugeba pristatyt visokiu 10 tipu "nacionaliniu" begiu sistemu ir sienu su kontrolem ant kiekvieno kampo. ir bus labai patogu keliaut traukiniais.
sub 2018-03-07 08:30
AAA - Skyway turi bandymo trasą tik ne Anglijoje, o Baltarusijoje. Kiek žinau apie 70% parko jau padaryta ir yra jau veikiančių pavyzdžių. Jeigu aš ir tu žinai apie Skyway - tai reiškias ir jų reklama veikia. Ir nereikia milijonieirų-reklamerių kad gautum investicijų, jei tavo idėja gera ir žmonės tiki jos įgyvendinimu - tai ir investuos. Bet reikalas tas, kad nepasitiki dauguma Skyway, kuriem pliusų neprideda išvarymas iš Šiaulių lez'o, sąsajos su rusų valdininkais ir įtartina investavimo sistema. Hyperloop traukiniai visgi dvigubai greitesni už tavo minėtus elektrinius. Jeigu projektus gavo ne tik Musko, bet ir Virgin hyperloop, tai reiškias pasistūmėjo su savo technologiją pakankamai į priekį, kad būtų užtikrintas saugumas. O tas "jeigu" tai niekada niekur netinka.
AAA000 2018-03-07 09:26
tu geriau pakomentuok, kaip jie tokiai vakuminei sistemai sukurs REALU saugumo standarta cia net ne kosmoso tipo vakumas - kai veikia tik i isore. cia vidinio tipo vakumo atvejis, kai gniuzdymas bus i vidu sakykim issihermetizuoja sistema, keleiviai sedi skafandruose ar kapsulese ir iskart nemirsta. bet juk islieka judejimo greiciai - nesustos ten viskas iskart akimirksniu. na ir sedi gyvi, kazkur skrieja - bet zino, kad tuoj su kazkuo susidurs... nes sakykim rodo kokie nors manometrai slegio busenos staigu kitima ir dar fiksuoja greitejima... uzdaryt pertvaromis momentaliai neimanoma - pirma juk reikia sustabdyt. kitas variantas - galima sakykim issprogdint naujas skyles uznugaryje ir sukurt dvipusi issihermetinimo poveiki - bet tures but labai brangi ir jautri detekcijos sistema (kas eksplotacine prasme labai sudetinga, del elementariai klaidingu suveikimu), na ir jai net sekmingai suveikus - sedes neaisku kiek uztrige... ir dar iskrapstyt bus problema. ir vienos trasos remontai bus kaip eurotunelio - po kelis metus... veikiantis principas dar nereiskia, kad jis pritaikomas... aptarnavimo kastai bus nesamoningi... tu pvz mates kada kaip narai REALIAI veikia - koks ten yra naudojimosi tokio tipo iranga greitis - pusdieni ruosiasi, kad kokia valanda padirbet... cia praktikoje bus lygiai taspac, kol praeisi isedimo proceduras - tu prarasi tiek laiko, kad neatsipirks "beveik dvigubas" keliavimo greitis niekaip. prasme teislieka nebent labai dideliais atstumais... tada neproporcingai padideja sudetingumas... skyway situ bedu neturi... jie tiesiog tesiulo isnaudot neippasta erdve ir tiek. keli metrai virs zemes... cia yra monopolinis budas - tures but standartas, o gera standarta isdirbt tikrai sudetinga. mobilku gamintojai kazkoki suknista ikrovimo laidelio bendra ikrovima standarta virs 20 metu isdirbinejo... o vakuminiai "loopai" aplamai keicia eksplotacine aplinka is esmes...
HardAxe 2018-03-07 10:33
tu kažkoks iš medžio iškritęs atrodai. Koks ten slėgis? 1bar<. Malmė-Kopenhaga tiltas (Øresund) vienu metu palenda po vandeniu. Palenda visus 10 metrų, tai gaunam tą 1bar, kuris privalo būti hermetiškas. Taip pat tikrai yra iš NY Long Island į kažkur povandeninis metro/traukinio tunelis. Realiai būdamas tunelyje labiau norėčiau, kad vaakumą keistų oras, ne orą vanduo. Sprogdinti ten nieko nereikia, atidarysi ventilius ir dings vaakumas. O traukinys pats sustos nuo pasipriešinimo.
gytis13 2018-03-07 11:25
Tai kad ta sistema turėjo būti Lietuvoj pradėta kurti anot nesenų straipsnių, o dabar ką daro?
sub 2018-03-07 16:55
AAA000 manau HardAxe teissingai atsakė, tokiose sistemose visada būna atsaginės priemonės. Aš manau jeigu hyperloop gauna projektus - tai veikiantis principas jau yra pritaikomas. Net jei aptarnavimo kaštai ir bus dideli, vistiek kitiems svarbiau laikas. Daug kas abejojo dėl Cern, jei dėl kažkieno abejonių visi atsisakytų savo planų/išūkių/projektų - tai vis dar būtume virduramžiuose.
AAA000 2018-03-07 23:28
vidinis slegis kraujotakos sistemos tiesiog suplesys zmogu. uztenka mazdaug 2-3 minuciu ir mirsta zmogus. visi skysciai pradeda virt - nes dujos pradeda skirtis. laiko yra tik apie minute gelbejimui. kai tuo tarpu isorini keliu atmosferu slegi laiko be problemu ir jokios zalos sveikatai. pvz yra kur senovines naru sistemos, su oro pumpavimu ir istraukimu. jei uzstrigdavo padavimas - istraukimas suformuodavo dalini vakuma - tai visa oda prilipdavo prie naro salmo ir net i slanga mesas itraukdavo... -----------------
Creatium 2018-03-08 10:27
Vis dar nesuprantu prie ko čia E. Muskas ir hyperloop. Jūs bent matėt ką realiai Muskas siūlo miestams? Leiskit jus apšviesti: