Galima pergudrauti savo apetitą: geriausi maisto produktai, kurie slopina apetitą ir saugo nuo alkio atakų  ()

Kas nenorėtų lieknėti, nejausdamas pilvo gurgimo, nekankinamas nenumaldomų alkio priepuolių? Jei ne šitie nepakenčiami dietų šalutiniai reiškiniai, ar dar būtų kur nors nutukusių žmonių? Pasirodo, galima pergudrauti savo apetitą. Įtraukite į savo valgiaraštį šiuos šešis produktus ir sulieknėti seksis lengviau, nes jausitės sotūs.

Žmonės, nusprendę pataisyti savo kūno formas, norėtų sumažinti kasdien suvartojamų kalorijų kiekį, tačiau nebūti kankinami nuolatinio alkio jausmo. Išeitis: susikoncentruoti ne į kalorijų mažinimą, o į produktus, kurie natūraliai slopina apetitą ir palaiko sotumo jausmą.

Vertingi baltymai per pusryčius pasotina žmogų ilgesniam laikui už standartinį duonos skrebutį su marmeladu. Nors kalorijų kiekis bus didesnis, ir naudos daugiau. Kiaušinių ar varškės baltymai neleidžia šokinėti cukraus kiekiui kraujyje ir nesukelia vilko alkio atakų.

Gerai pasotinanti pusryčių alternatyva yra avižiniai dribsniai. Jie išbrinksta skrandyje ir pripildo jį. Žmogus gana ilgai jaučiasi sotus.

Per pietus geriausias produktas skrandžiui pripildyti yra žaliosios lapinės salotos. Didelis jų tūris sudaro įspūdį, kad pavalgėte tikrai sočius pietus. Užpilas iš vyno acto ir trupučio alyvuogių aliejaus sustiprins liekninantį salotų poveikį. Acto rūgštis sulėtina maisto virškinimą žarnyne. 

Jei mėgstate ankštinių augalų vaisius, jums pasisekė. Naudingiausi iš jų lieknėjantiems yra lęšiai. Jų skaidulos ilgam laikui suteikia sotumo jausmą.

Gardindami patiekalus, galite nevengti aštrių prieskonių. Aitrioji paprika skatina kraujo apytaką, medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą. Jos aitrioji medžiaga kapsaitinas slopina apetitą. Panašiai veikia ir imbieras.

Geriausiu alkį slopinančiu gėrimu laikoma žalioji arbata. Ji pagreitina medžiagų apykaitą, riebalų deginimą ir mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje.

Šaltinis: Focus.de

Aut. teisės: alfa.lt
Autoriai: Gražina Vasiliauskienė

(9)
(2)
(7)

Komentarai ()