Tai būtų ilgiausias povandeninis tunelis pasaulyje: Estija svarsto unikalaus projekto galimybes - norėtų įrengti „Hyperloop“ liniją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2018-11-24 17:42
Bijau, kad nepraeis toks grandiozinis projektas. Senbuvės nesivargins dėl ryt inių naujokių gerovės
AAA000 2018-11-24 22:23
ten jie ta tuneli senai jau svaigsta. as manau jei privatus investuotojas sukrapstys kelis milijardus ir ilgam laikui ikeist eksplotavima privatininkui - galbut ir imanoma. butu megapolis tarp Estijos-Suomijos. tokia linija ir tarp Vilniaus-Kauno galimetu bandyt pramust nors speju koks nors pavirsinis metropolitenas uzmaitinamas is atsinaujinancios elektros su Kruonio saugykla balansavimui butu daug realiau. svarbiausia cia keliavimo greitis ir stoteliu kiekiai. mane knisa - kad visi kazkode nori i tuos tunelius list ir dirbtinai ispust samatas bent 5-8 kartus... lygtai vietos mazai. na estai su suomiais turi kaip ir pasiteisinima - yra vanduo. bet pvz net svedai su danais pyle sala ir tilta state. tik labai nedidele dali sukiso tunelin. o dabar turi labai kieta megapoli ir jau apie antra panasia jungti svaigsta. o pas mus "genijai" vis planuoja arba kokia Nida sujungt gigatiltu arba kokius du Vilniaus rajonus su metro. ir dejuoja kad keleiviu vistiek nebus ir kaip cia pinigu numelzt is likusios Lietuvos... kad gyventojams butu geriau - pofig...
HardAxe 2018-11-26 16:01
kai vilnius kaunas turės po metro, tai gal ir bus pointas. O dabar kur bus entry-point`ai? Prie geležinkelio stočių? Tada gal pigiau aptverti tvora visą geležinkelio liniją ir paleist greičiau traukinį?
AAA000 2018-11-26 17:44
as manau pirma padaroma globali infrastruktura, o smulkesne issipletoja paskui savaime. nes verslas sulenda i tokius aktyvius taskus, o paskui juos darbo jega ir galiausiai gyvenamosios vietos sumigruoja. galima daryti ir greitaji traukini kaip tu nori - bet jis nera patogus. jis per letai stoja ir per letai greiteja. greitesnis traukinys tetinka tik tarp ilgu marsrutu. zmonems aktualu ne tik pervezamo krovinio kiekis, bet ir pervezimo reakcijos pingas. kad butu pvz kas desimt-dvidesimt minuciu reisai ir pan. kad nereiktu planuot ten isankstiniu logistiniu grafiku kazkokiu. su metropolitenu sitos sanaudos pigesnes. o dabar gaunasi kad su traukiniu per daug marazmo - taksistai ar autobusai kokie nors greiciau reaguoja... ir dar tu ziuri i gelzkelio stoti kaip i viena taska. metropoliteno linija vien Vilniuje turetu kokiu 10 koncentracijos tasku ir bent kokius 5-6 Kaune. ir dar kokius 3-4 tarpiniam atstume. smulkesne infrastruktura pradetu migruot palei visa linija, i visus taskus, o ne tik i galinius taskus kaip su gelezinkeliu. gelezinkelis per daug gremezdiskas... ji net gal reiketu iskelt is to marsruto kaip atsilikusi... ziuret reikia kaip gyventojams ir Lietuvai butu naudingiau, o ne kaip pigiau verslui ar ten kazkokiu biurokratiniu idealu statistikos atitikimui... savaime niekas nesidaro...