„Taip gerai daugiau nebus“ - ekspertai įsitikinę, kad 2018-ieji automobilių pramonėje buvo lūžio metai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

evaldosia 2019-02-12 18:01
neaišku ką tie ekspertai įvertino.kažkodėl tie elektromobiliai 30 procentų brangesni negu vd auto.manyčiau kaina ir atspindi gamybos sąnaudas,kurios elektrinių transporto priemonių ir yra didesnės.brangesnė gamyba,taršos daugiau.na gal pelnas irgi didesnis.skaičiau kinijoje elektrinė upės barža su ličio jonų akumais,gabena anglį elektrinei kuri iš tų anglių pagamins elektrą pakrauti tos baržos akumuliatorius.kiniečiams tarša nerūpi,jiems rūpi sutaupyti pinigus už naftą,kurios jie neturi.amerikiečiams irgi nesvarbu tarša,jie ir toliau pirks 5 l variklio tūrio pikapus.rytų europoje dar ilgai neišeis iš mados vidaus degimo varikliai,nes čia paprasčiausiai pinigų mažiau.
Marius.brn 2019-02-12 20:21
1. Kaina pirkimo ir bendra suma su sanaudomis yra du skirtingi dalykai. Panasiai diskusija kaip ir su dujomis deti/nedeti buvo. Jei vaziuoji daug kilometru, vis tiek elektra bus pigiau. O akumuliatoriai irgi sistematiskai pigo ir pinga, nes gamybos pajegumai atsiliko ir niekas to neivertino. Ka tesla ir pradejo pletoti - akumuliatoriu masine gamyba, kad atpigintu bateriju kaina. Technologijos ir mokslininkai irgi nesedi vietoj. Tikekimes kad paspartins ir pigesnius ir ekologiskenius akumuliatorius artimoje ateityje. 2. Barza gabenanti angli, elektra, vis tiek yra svaresne, nei ta kuri degina mazuta. Zalia energija pletojama stabiliai visur ir jos tik daugeja. Pas kinu 25% elektros yra is atsinaujinanciu saltiniu. O ir jei sneketi apie ratuotas TP, tai zymiai maloniau butu miesto centre girdeti elektromobilius ir neuostyti jokiu ismetamuju. Vis del to neveltui dyzelines masinos europoje centruose vis reciau gales vazineti.
poi 2019-02-12 20:55
Ne vieną kartą pavyzdžiais buvo skaičiuojama - pasiimkite kainų skirtumą kokio VW golf benzininio ir elektrinio. Benzo nuo 16.000€ ir e-golf nuo 42.000€, skirtumas apie 25.000€. Tai klausimas kiek už 25.000€ galima nuvažiuoti? Beje kasko skirtumas Identiškai didėja, o kur patogumas ir bla bla bla?
FtBall 2019-02-12 21:06
Tai nemokėk už vardą ir išskirtinumą - pirk Leaf'ą už 35k€. Tie 15k€ per 5 metus ant kuro išsileidžia (mieste net ir su benzininiu kašiku sunkiai į 10l sutilptum)
AAA000 2019-02-12 21:22
tu kai vertini - ivertink ir kur tie pinigai liks ar papuls. su VDV automobiliu is tu "sutaupytu" 25k€ pirkime kokie 6-8k€ isplauks naftos siurbejams. su elektromobiliu sita suma faktiskai gali likt salyje (net jei gamintume pvz tik akumus). arba jei ziurint Europos mastu - tokia suma likt gali Europos sajungos ekonomines zonos remuose (nu mes tipo kaip parama tada bent kazka atgausim per fondus). salims, kur neturi naftos, per VDV automobilizma isteka pinigai ir iteka tarsa. o visokie religiniai nukvakeliai toliau savo nesamones propaguoja, nes ant lengvu naftos pinigu sedi... globaliu mastu eektromobilizmas tai papildomi milijardai ir ekonomines geroves didejimas butent MUMS... o jei paskaiciuot visa eksplotacini kiekvienos technikos su VDV cikla - tai sumos dar didesnes bus. tu nori gyvent geriau ar ne? aisku staigus VDV visiskas atsisakymas irgi nieko gero. nes daug sriciu kur sunku viska iskart pakeist. cia dar ir kariaut del to gali, ne tik visokie mokestiniai valstybiu perdirbimai viduje... ir ne tik ekonomine migracija... cia viskas kartu... as tau nesiulau per prievarta elektrimobiliuotis - bet buhalteriai gali prieit net prie to - kad prileis istatymu, jei perki auto su VDV - remi terorizma ir esi valstybes priesas
HardAxe 2019-02-13 15:38
na tarp 7 ir 9.8 nera 2x skirtumo Kazi ar galima lyginti pigiausio golfo komplektacija su e-gofo.