Ir vėl negalite užmigti? Įsidėmėkite šiuos kelis patarimus - jie jums padės jau ateinančią naktį  ()

Laikrodis muša 2 valandą nakties. Esate jaukiai įsisukę į patalus, kambaryje – tylu, tačiau yra viena problema. Kad ir kaip stengiatės, jums nepavyksta užmigti.

Kankina nemiga? Naktimis bluosto sudėti negali jūsų artimieji ar draugai? Štai keletas patarimų, ką reikėtų padaryti, norint greitai užmigti ir kokybiškai išsimiegoti.

  • Miegamajame turėtų būti vėsu.
  • Nusiprauskite po karštu dušu arba pagulėkite šiltoje vonioje.
  • Visus elektroninius prietaisius patraukite kuo toliau nuo lovos.
  • Sumažinkite suvartojamo kofeino ir nikotino kiekį.
  • Jei sportuojate, tai darykite iki vidurdienio.
  • Atpalaiduokite protą (paskaitykite knygą, pamedituokite).
  • Per dieną bent pusvalandį praleiskite lauke.

Jei nepadeda net ir šie patarimai, siūlome išbandyti JAV karinio jūrų laivyno karių techniką. Pasak jų, laikantis šių taisyklių užmiegama vos per 2 minutes.

Iš pradžių turite palaipsniui atpalaiduoti visą kūną, t. y. visus raumenis. Giliai įkvėpkite, užsimerkite ir dėmesį sutelkite į veido raumenis.

Įsivaizduokite, kaip jie pamažu atsipalaiduoja. Jei reikia, padarykite rūsčią veido miną, po to nusišypsokite, o tada atpalaiduokite pajudintus raumenis. Pereikite prie kitų kūno raumenų.

Įtempkite ir atpalaiduokite pečius, rankas, pirštus, kojas, pėdas. Tai darydami nepamirškite nuolat giliai ir lėtai kvėpuoti.

Kai kūnas atpalaiduotas, metas imtis pačios svarbiausios dalies – proto. Atsikratykite visų minčių, pabandykite pamedituoti.

Visą tą laiką nepamirškite kvėpuoti. Į galvą ateinančias mintis, priversiančias jus galvoti, pabandykite nuslopinti.

Štai ir praėjo dvi minutės. Kūnas ir protas paruoštas miegui, tad netrukus turėtumėte užmigti.

Aut. teisės: alfa.lt

(6)
(10)
(-4)

Komentarai ()