Nemokama elektra ir per metus papildomi 1300 km: „Hyundai“ įgyvendino savo pažadą – jau galima įsigyti pirmąjį kompanijos automobilį su saulės elementais ant stogo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2019-08-08 19:39
Butu idomiau suzinoti kokio dydzio baterija ir kokio galingumo saules elementai. Idomu kodel nesiulo universalo kebulo, tilptu dar puse tiek saules elementu.
AAA000 2019-08-08 20:06
dabar tipiniai saules elementai is kvadratinio metro spaudzia apie 210-220w. prie pilno apsviestumo sauleta diena. automobilyje stoge geriausiu atveju netoli 4 kvadratiniu metru patogaus lygiau ploto buna. su kapotu apie 6 kvadratai. universale visumoj apie 8 kvadratai. sprendziant is foto apie 700-800w galinguma integravo, tikrai ne daugiau. greiciau net maziau. akumu baterija irgi matyt nedidele, nes cia hybridas. ir ten akumas pagalbine sistema regeneracijai. jei raso kad ikraut gali 60% per 6 valandas - tai akumas kazkur 5-7kwh talpumo eiles. cia grynai primetineju is foto prie straipsnio jei kas atkas tikslius duomenis - galesit palygint. ----------- galiu pasakyt - labai teisinga linkme nuejo gamintojas. tokia automobilio mazgu proporciju komplektacija man faktiskai patraukliausia. ideta be pertekliaus - bet butinas siai dienai TECHNOLOGINIS MINIMUMAS automobiliams. palikes toki automobili visiskai be kuro lauke - atejes sakykim po sauletos dienos - gali tiketis siurprizo - kad jis sugebes nuvaziuot kokius 10-20km. to nesugebes net jokia issunkta tesla ar iprastas vdv o vat cia jau siulo
Shinigami 2019-08-09 00:29
Nemokamas tik sūris pelėkautose. O už saulės elementų elektrą sumoki pirkdamas saulės elementus.
AAA000 2019-08-09 09:14
ta sumoketa uz elementus kaina blogiausiu atveju atgausi srote, priduodamas brangiau nes manau tokia dali isidet ant savo auto nores ir kiti. ir aplamai - saules elementai dabartinem kainom atsiperka per mazdaug 7 metus. automobilius vidutinis pirkejas eksplotuoja apie 10-15 metu. taip kad su tokia sistema taupys islaidas. aisku pingant elektrai - atsipirkimas ilges. bet ir saules elementai pinga ir nk gereja. ir resurso dar nemazai. pagrindini minusa daro akumuliatoriai, kurie neatsiperka per eksplotacini laikotarpi. ismest reikia greiciau. taip kad ju turi but tik butinasis kiekis. dabartiniai elektromobiliai sitos salygos neispildo. nors irgi tobuleja.
daynewss 2019-08-09 11:23
Manau, kad puikus sprendimas. Kokioj Ispanijoj dykai galima važinėti maršrutu darbas-namai. Man iškilo toks klausimas - o jeigu paliksi mėnesiuj ant saulės mašiną? Kur dės perteklių? Atsijungs pakrovimas?
amas 2019-08-09 12:51
Čia atsipirkimas nelabai įtemą. Aš matau labai didelį patogumą, palyginus su plug-in hibridais. Kiek aš jų aplinkui matau, niekad nemačiau prijungto. Man užtektu vienos saulėtos dienos, kad galėčiau savaitę į darbą važinėt. O ta kaina niekam neįdomu. Nemanau, kad labai daug skirsisi nuo iprasto hibrido, o visokiem beprasmiams pagražinimams (ale sportinė apdaila) žmonės daug daugiau išleidžia. Nesidomėjau kiek tai papildomai kainuos, bet spėju tūkstantį ar du, tai čia kaip gražesni ratai.
Laurynas19 2019-08-09 13:55
Man patinka ši idėja, bet tikrai ne hibridams o pilnai elektriniams automobiliams tai tiktų. Hibridai apskritai mano nuomone yra visiška beprotystė ir marketinginis triukas "žaliesiems". Aišku savo nuomonę grindžiu tik pasitelkdamas loginį mąstymą, bei patirtimi vairuojant Mitsubishi outlander naujausią hibridą.. Perkant hibridą, turi suvokti jog gauni paildomų potencialiai gendančių detalių/akumuliatorių bei paildomą svorį automobiliui, kas reiškia didesnes kuro sąnaudas, mažiau vietos automobilyje. PVZ mitsubishi outlanderis didelis automobilis išorėje, bet bagažinėje mažiau vietos (dėl baterijų) nei tarkime mažame BMW 1 automobilyje. 2valandų įkrovimo (240v) užteko 25km bei važiuojant didesnį atstumą tarkime 150km, susotojus degalinėje visai nesinori krauti baterijos dėl 30km todėl įsipili benzino kurį išnaudoji greičiau nes tempi papildomą svorį. Ir žmonės visada pils benziną, nes tai natūralu, mes esam sutvėrimai kurie ieško lengviausio sprendimo duotai situacijai - krauti baterijas yra prieš mūsų prigimtį kai yra pasirinkimas lengvai įsipilti benzino. O ką jau kalbėti apie automobilio priežiūrą ir išaugusias remonto kainas dėl to kad nauja technologija ir priėjimas sunkesnis.. Reziumė, matau panašias problemas ir su šiuo hibridu su saulės baterijom.. Na nebent viskas ten kažkokiu būdu minimalistiniai padaryti.. bet sunku būtų tuo patikėti. EDIT: beje keista jog niekas nepaminėjo kokia akivaizdi ir visai neorginali idėja yra saulės baterijos ant automobilio stogo.. Bei atrodo jog jūs visi esate nustebinti tokiu "neįtikėtinu" sprendimu tik pastebėjimas.
raimism 2019-08-09 15:47
Sprendimas geras, bet nereikia labai daug tikėtis. Jei gerai skaičiuoju: 1300 km per metus = 3,5 km per dieną vidutiniškai. Su tiek pirmyn - atgal į darbą nenuvažiuosi. Bet čia vidutinis skaičius. Tikėtina, kad vasarą mūsų sąlygomis ~5 m2 ploto elementai galėtų generuoti pakankamai elektros energijos nuvažiuo ~3 kartus didesnį nei vidutinis atstumas, t.y. ~10 km (~4 kWh). Tai visai realu įvertinant, kad gali būti integruota 600-800 W galia. Tačiau žiemą realus skaičius greičiau bus artimas 0. O svorio hibridui tai praktiškai nepridės - lankstūs elementai labai lengvi, kas dar prisidės - srovės keitiklis? Kaina irgi neturėtų drastiškai skirtis - tai nėra kažkokia kosminė technologija. Šaunuoliai Hyunday. Tegul ir kiti daro tą patį ir didėja konkurencija.
HardAxe 2019-08-09 17:54
na elementai nebus paversti į horizontą, mašina nevisada stovės ant saulės, kad ir kaip stengsimės. Kaži ar sugeneruota energija atsipirks lyginant su baterijų savikaina, per tarnavimo laiką? O dar turint omeny, kad mažai kas vairuoja naujai pirktą automobilį 10 metų. Visgi graži iniciatyva, aš už
eXpo 2019-08-10 15:34
HardAxe, kokia tu cia bateriju savikaina dar skaiciuoji ? Gi tiek elektriniuose tiek hibriduos ta baterija siaip ar taip yra.