Daugybė kritikos nepadėjo: Vyriausybė pritarė Aplinkos ministerijos siūlomam taršių automobilių mokesčiui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pompa 2019-10-17 17:47
Jūs man galit paaiškint ta prikola? Mes renkam valdžia, kad jie atstovautų mūsų interesus, o jie mus dar labiau užsmaugia, nors daugybė buvo prieš. Tai visiška kvailyatė. Ne visi išgali pirkti naują automobilį. Jeigu turiu 2000 metu mercedes c200 (teršia tiek, ka maža nepasirodys) ir noriu atsinaujinti i 2008 metu mažiau taršų, tai jie iš manęs už tai pinigus melš? aš kaip tik turesiu menesiu ilgiau taupyt, kad mašiną atsinaujint ir priteršiu atmosferą su savo triperiu. Man dar tiek to, bet tie kas su senom audinem ir kitokiais kibirais važinėja ir neižgali dažnai auto keist, turės ta kibirą ir toliau tvarkyt, vietoi to, kad normalesnę auto pirkt. Galėtų bent įvest pataisą, kad į mažiau taršų auto keičiant, spyrio į tarpukojį negautum. Visas auto parkas tik pasens ir tiek.
Shinigami 2019-10-17 18:18
Eik į senesni straipsnį ir ten paskaityk komentarus gal suprasi apie ką ir dėl ko tas mokestis, nes dabar pats išsigalvojai nesąmones, o paskui pyksti ant kitu. Visu pirma mažai buvo prieš. Visu antra niekas neliepia pirkti naujo ar seno automobilio, nes automobilio amžius nėra įtrauktas į ši mokestį.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-17 19:10
Shinigami, tu apskritai troleibusą vairuoji, tai ši tema tavęs neturėtų liesti, nes tas mokestis nei tavo kvėpuojamą orą išvalys, nei apskritai kaip nors įtakos tavo asmeninį gyvenimą neskaitant to pasibjaurėtino pasitenkinimo, kai "kaimyno namas dega" Pompa, valdžią renkam ne tik tam, kad atstovautų mūsų interesus, bet ir tam, kad mus kontroliuotų ten, kur ego svarbiau už sveiką protą Beje dėl to "pabrangusio registravimo": ar nebus taip, kad pasipils civilinių ieškinių nuo avarijoje nukentėjusių piliečių, kurių auto bus pripažintas nebetinkamas naudoti. Draudimo kompanija veikiausiai neatlygins auto registravimo kaštų, o nukentėjusysis negali patirti nuostolių, tad registravimo išlaidas teks padengti avarijos kaltininkui
AAA000 2019-10-17 19:43
gal ir nepasipils tu ieskiniu, nes cia vienkartinis mokestis vienam savininkui. cia greiciausiai ir padare del to, konsultavo juos ir juristai manau kaip kas ten butu . nes sudauzyt nepataisomai galima irgi tik viena karta. cia aiskiai pasipinigavimo istatymas, nu kaip papildomas pvm automobiliams. cia tiesiog pvm apsunkinimas tam tikro tipo automobiliams ir uz valdymo savo nuosavybe fakta. uz tokias nesamones zaliavalstieciai manau gali atsidurt salia konservu, nes cia yra biurokratinis apsunkinimas automobilis nera kaip nekilnojamas turtas - kuri galima neribotai plest. automobilis is esmes tik techninis irengimas. ir dar kasdieninio vartojimo. jei butu pvz ant kokiu privalomai registruotinu ginklu tokia nesamone - nu sakykim "saudo tarsiu aplinkai svinu" mokestis - praeitu be jokiu problemu. bet cia tik pirma tikrai didele zaliavalstieciu nesamone. viena nesamone liaudis dar toleruoja. bet tris nesamones - palaidos kaip politini darini nes politine kompetencija yra kitokia - siulai pvz kokias tris naujas rinkliavas, visiem uzkliuna pati durniausia. tai dvi prastumi, o durniausia nuimi. jei to nepadare - rodo kad nebrandi politine jega. konservai buvo gudresni. pvz stume AE, tai pralindo daugiamilijoninis terminalas - bet prisisyko iki ausu vistiek o cia uzsirove ant liaudies del kazkokiu 29 milijonu glusai tikrai... cia prilips prie politinio pavadinimo. labai labai ilgam.
Finalfour 2019-10-17 20:17
Ok, klausimas: as perku masina is salono lizingu. Vazineju su ja 5 metus. Taciau kaip zinia, zaliam tech pase tokiu atveju visda bus parasyta, kad savininkas yra bankas, nu, koks nors swedbank lizingas. Oki, praeina 5 metai, as bankui issimoku paskola, ir vaziuoju i regitra, kad isduotu man nauja techpasa, nes dabar sita masina jau mano. Ir ka? As mokesiu ar ne tarsos mokesti uz savo paties 5 metus eksploatuota masina?
AAA000 2019-10-17 20:29
taigi ne tavo masina. banko. ar ten lizingo kontoros. tu tik vazineji. SU NE SAVO MASINA. NES ESI UBAGAS KURIS NEIPERKA MASINOS tiesiog tu sita fakta ignoruoji kazkodel... kad ten atseit iskart tavo masina. tu tik placiu teisiu nuomininkas. bet ne SAVININKAS tuos 5 metus. nu cia gal del IQ zemo - fig zino - kodel tu cia taip galvoji? bankas mokes pradzioje - jei netures isimciu (manau tures). o veliau - tu susimokesi. jei ten automobilis virsys kazkoki bananini rodikli pagal kazkokia bananu apskaiciavimo formule cia gi palies VISUS ubagus. tame tarpe ir lizinginius ubagus, kur negali nusipirkt masinos is karto tame ir reikalas - zaliavalstieciai cia aiskiai uzsirove jie neivertina kad pas mus ubagu yra didesnioji tautos dalis. o jie juk irgi rinkejai daba susinervins - nes primine man juokinga - nes ta bananini rodikli juk grieztins. pagal kuri bus mokestis. po 5 metu masina kuri seniau nemokejo, nes dar atitiko - tures susimoket. ir gaunasi kai ubagas issimoka - susimoka dar paskui papildomia. o kur pertka iskart - nemoka cia ubagus dar labiau apmokestino is esmes turtinguju naudai... uzsirove karbo sutve
Finalfour 2019-10-17 20:40
kas tau suteike teise loti ir i mane kreiptis, sunie? Klausimas buvo uzduotas normaliems forumo dalyviams, o ne troliams neadekvatams.
Xdmin 2019-10-17 21:02
O kai varai TA arba perki draudima, bankas sumoka, ar pats? Aisku, jei siandien vairuoji Escalade, ir po 5 metu ji persirasysi ant saves, tai pradesi moketi uz tarsa, bet i prieki, o ne uz buvusius metus.
Shinigami 2019-10-17 21:06
Visu pirma tai nėra taršos mokestis, tai yra galio mokestis. Tai yra kuo galingesnė mašina (kuo daugiau suvartoja kuro) tuo didesnis registravimo mokestis. Kadangi tai yra registravimo mokestis, tau nereikia net pirkti ar parduoti, gali atiduoti broliui, bet jei jis ja norės persiregistruoti ant savęs, jis turės mokėti registracijos mokestį kuris bus paskaičiuotas pagal šio įstatimo taisykles. Nes kaip ir rašiau tai NĖRA TARŠOS MOKESTIS, tai registravimo mokestis. Ir pagal mane jis dvigubai normalesnis nei NT mokestis, kuri turi mokėti tik todėl kad nusipirkai ir kiekvienus metus, o ne kai perregistruoji kitam asmeniui. Bei šitas registravimo mokestis turi rimta paskirti, sumažinti galingų automobilių kiekį gatvėse. Todėl jei atsirado NT mokestis kuri visi moką ir niekas valdžios dėl jo nepadavinėja į teismą ar Strasbur, tas pats bus ir su šiuo registravimo mokesčiu.
Shinigami 2019-10-17 21:11
Geras pastebėjimas. TA moki pastoviai, bet kažkaip viskas ramu, bet dėl šito vienkartinio mokesčio atrodo tarsi pasaulio pabaiga ateina. Juolab kad liginant su naujo auto kaina to mokesčio suma yra juokinga. Žinoma, perkant sena automobilį kurio kaina žymiai mažesnė nei naujo automobilio, bet registracijos mokestis bus lygiai toks pats kaip ir naujo, tada gali atrodyti brangu. Bet šio mokesčio paskirtis ir yra būtent ta - atsikratyti galingų senų automobilių. Bet gali pirkti nedideli miesto automobilį ir to registravimo mokesčio iš vis nebus arba bus labai nedidelis. Todėl šis registravimo mokestis net ne visus vairuotojus liečia.
Pilkasis 2019-10-17 21:27
Jeigu tai NĖRA TARŠOS MOKESTIS, kodėl dyzelis apmokestintas labiau nei benzinas?
Finalfour 2019-10-17 21:58
Ziurek, kaip parasyta istatyme, citata: "Dabartiniai šių transporto priemonių valdytojai mokesčio mokėti neturės". Ok, ziurim toliau. Imu savo zalia techpasa, ten prie SAVININKAS parasyta swedbank lizingas. O prie VALDYTOJAS - mano pavarde. Vadinasi, pasak istatymo, man mokescio moketi nereikes, nes as ir esu dabartinis valdytojas, ir po lizingo irgi busiu tas pats valdytojas, pasikeis tik savininkas. O apie savininka istatyme nesnekama, snekama apie valdytoja. Logiska? Man atrodo logiska. Ar as klystu kazkur? Nes kazkaip nesinori moketi 500 eu uz savo nauja benzinini auto, kuris kaip buvo, taip ir lieka mano.
Shinigami 2019-10-17 22:19
Todėl jog priėmė tokį politini sprendimą ir tiek. Lygiai taip pat gali politiškai priimti sprendimą ir mokesti diferencijuoti pagal automobilio spalva. Paprasčiausiai nusprendė atsikratyti dyzeliniu automobilių. Kodėl nori atsikratyti dyzeliniais automobiliais čia kitas klausimas, bet tas mokestis nėra taršos mokestis, nes tu nemoki už jokia taršą. Tu moki tiesiog registracijos mokestį kuris paskaičiuotas pagal kažkokias taisykles, o ne automobilio realiai taršą.
AAA000 2019-10-17 22:28
TA sistema ivede rusai. kaip vastybine alternatyva vakarietiskam automobiliu draudimui, kuri vakaruose valde verslas. dabar mes esam "tipo vakarieciai", bet TA sistema likus. monopoline. tiesiog prilipde mokesti. vakaruose yra pagrinde atitikties sertifikavimas, vienkartinis. arba sistemos, kur kiekvienam autoservise gali gaut. nes tai paslauga. o pas mus tai pertekline kontrole ir sitas " vdv automobiliu tarsos" mokestis yra tiesiog kontroles demonstravimas. ta prasme valdziazmogiai cia parode kad jie "elitas" ir gali issikalinet is tautos. be jokiu pagristu priezasciu. ir tiek. o jus cia dar kazka diskutuojat... ten tuos istatymus ir poistatyminius aktus seniau atvirai pardavinejo net sumos buvo aiskios - kiek reikia uzmoket "valdantiesiems" kad "ivestu arba neivestu" manot pasikeite kazkas dabar labiau? juk bent puse tu paciu tupi... cie reiktu aiskintis kieno interesai kyso. as manau nauju auto pardavinetoju. ismaste buda kaip lietuvius labiau apiplest kazkas ir prastume sita nesamone.
Berserkas 2019-10-17 22:38
Eina sau, Amerikoje irgi vien ubagai gyvena. Anie iš viso. Nieko neišgali nusipirkti.
Berserkas 2019-10-17 22:43
Tačiau šis mokestinis turi vieną minusą. Negali dažnai keisti automobilių. Mat kiekvieną kartą tau reikės mokėti mokestį, tai lyg ir pririštas esi prie savo auto jeigu nenori sumokėti nemažas sumas (tipo viena karta mokėti ok, bet jeigu gan dažnai pakeiti tai susideda nemaža suma)
FtBall 2019-10-17 22:58
Man irgi šita dalis trukdo Mėgstu išbandyt mašinas (normaliai, ne kelioms dienoms) - šiemet jau ketvirtą automobilį vairuoju. Ir kiekvienas vis brangyn - pradėjau metus su 0€ mokesčiu, o paskui 110€, trečia - 160€, o dabar - jau visi 300€, po poros metų manau jau maksimalius 590€ teks mokėt Aš būčiau labiau linkęs prie to, kad mokestį mokėt reiktų kasmet. Sumos būtų dvigubai mažesnės. Dabar vienąkart nusiperki didelį dyzelinį laužą ir ramu.
AAA000 2019-10-17 23:19
butent. neisgali - bet vaidina turcius. o pas mus sitas lempinis mokestis net vaidint turciu nebeleidzia "kaip Amerikoje"
Berserkas 2019-10-18 02:56
Neturiu omenyje, kad būtinai pigios senienos. Tiesiog norisi ilgiau praturėti automobilį, išbandyti ne šiaip kokiai dienai. Juk nėra geriausio automobilio, kiekvienas turi savų pliusų ir minusų. Tarkim, kad nebūtinai keičiant kaip ten minėjo 4 metus į metus, bet jau jeigu pora kartų pakeiti tai per keletą metų išeina nemaža suma. Nebent renkiesi tuos kurie labai mažai CO2 išmeta (su benzininiais varikliais), tačiau jų pasirinkimas pakankamai mažas, o ir kainos prasideda iš karto aukščiau. Geriau būtų buvę galėję padaryti metinį taršos mokestį ir atskirai prabangos mokestį skaičiuota pagal automobilio galią ir svorį. Mat paprastai prabangesni automobiliai sveria daug daugiau dėl komforto įrangos, dydžio ir didesnio variklio, taip pat jie paprastai turi galingesnius variklius, mat reikia išjudinti didesnį svorį. O metinis taršos mokestis realiai skatintų keisti pasirinkimus, o kad čia kartą sumoki ant taršaus galingo benzininio variklio tai ir važinėjiesi po to kiek nori. Jeigu automobilis ten kažkiek brangesnis tai tas mokestis nuo automobilio vertės, nelabai ir jaučiasi, tačiau labiausiai jausis su visokiais pigiais lavonais, kuomet tas mokestis nemaža suma sudarys nuo automobilio vertės. Bet reikia atsiminti, kad tas mokestis nelabai įtakos tuos kurie ten su naujais Mustangais, didžialitražiais BMW, Mercedes-Benz važinėjasi ir pnš, nes kas jiems čia sumokėti tuos 500 eur kai automobilio vertė pakankamai nemaža. Tai lyg ir taikosi daugiau į jaunimą, į tuos lavonus auto, bet tai nėra bei prabangos mokestis, nei taršos mokestis.
Shinigami 2019-10-18 06:34
Šitas mokestis sėkmingai atliks savo paskirti, tavo variantas iš vis neatliktu jokios paskirties. Kaip jau ne karta minėjau šio mokesčio paskirtis atsikratyti pigiais (senais, daužtais ir t.t.) galingais automobiliais, ypač dyzeliniais. Kokia paskirti atliktu tavo siūlomas mokestis? Ir kodėl turėtu priimti mokesti kurio TAU nereiks mokėti, bet reikės mokėti kitiems? Manai yra daug vairuotojų kurie automobilius keičia dažniau nei kojines? Man pav. nepatinka PSD, bet jį įvedė.